Şimdi Ara

VATAN MAĞDURLARI 132 TL Seagate 2,5 2TB Game Drive For Xbox

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
1.029
Cevap
38
Favori
59.977
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar Konu Dışı >> VATAN MAĞDURLARI 132 TL Seagate 2,5 2TB Game Drive For Xbox
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    395 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235

    yav arkadaşlar bir bilen cvp verir mi lütfen :) bursa ticaret müd. başvurabilir miyim ?
    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235

    yav arkadaşlar bir bilen cvp verir mi lütfen :) bursa ticaret müd. başvurabilir miyim ?

    bilen var mı ? :)
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    473 Mesaj
    Arkadaşlar benzer durumdaki herkese göndermeliler. Şirketi arayın, görüşmeyi kayda aldığınızı belirtin. Çamur yaparlarsa yayın youtube'a.

    Üzerine giderseniz hakkınızı alırsınız. Emsal kararlar çıktı, sırtınız yere gelmez.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    821 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235

    yav arkadaşlar bir bilen cvp verir mi lütfen :) bursa ticaret müd. başvurabilir miyim ?

    bilen var mı ? :)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235

    yav arkadaşlar bir bilen cvp verir mi lütfen :) bursa ticaret müd. başvurabilir miyim ?

    bilen var mı ? :)

    Vurabilirsin. Oturdugun ilin ticaret il müdürlüğüne posta ile gönder.
    _____________________________




  • Yarbay
    2877 Mesaj

    Kimseye göndermediler siz ne yöntemle göndettirdiniz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bright like a Diamond kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2877 Mesaj
    Arkadaşlar ben ücret iadesi aldım benide ararlarmı aramazlarsa ben arayımmı olmadı satarım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    Böyle saçma şey mi olur satıcı şatışı alıcıya maddi zarar doğurmayacak şekilde istediği gibi iptal eder.Aksi zaten sözleşmelerde tazminatla sorumluluk altına alınır karşılıklı.Ne oldu malı alamadık diye piskolojiniz mi bozuldu arkadaş bu nasıl bir işgüzarlık.
    "Okudum kabul ediyorum" diye tıkladığınız şeyi keşke bir okusaydınız. Para iadesini kabul etmiyenler falan gülüyorum resmen, ne yapacaklar arkadaş "kusura bakmayın alın size ürün 3 maaş da ikramiye" mi diyecekler neyin kafansındasınız.
    Azimle davalar felan açılmış hey Allahım akıl ihsan eyle..
    _____________________________
  • Çavuş
    72 Mesaj

    Birincisi bu dava olayı bizim demokratik hakkımızdır. İkinci şirketler bunu çok sık yapmaya başladılar. Başıma d&r dada geldi aynı olay ürünü yollamıyoruz deyip toplu sipariş geçenlere yollamışlar. Buradaki çoğu insanda hepsiburada mağduru. Ben o fiyattan gördüysem o ürünü alma hakkına sahibim. Ben alıcıyım o satıcı bunu bilin. Benim o ürünü almadığım süre zarfında evet satıcı isterse satmayabilir. Biraz kanunları araştırın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gunesus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    233 Mesaj

    il ticaret e gonderdim dilekçeyi.parayı havale yaptım. dün kargoya verilmiş ürün. bugun yarın gelir
    |
    |
    oktay1910 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    Malın gelmeyeceğini bile bile alalım da dava açarız diye beyanlarınız varya burda, ben savcı olsam Türk Mahkemelerini gereksiz meşkul etmekten hakkınızda dava açarım. Şunu bilin diye başlamıssın ama ben hukukçuyum bilirim merak etme, insanları ve mahkemeleri boş işlerle oyalamayın karşıdan ne koparırım kafasındasınız bu art niyettir yakışmaz kimseye.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    142 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GasiOr

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235

    yav arkadaşlar bir bilen cvp verir mi lütfen :) bursa ticaret müd. başvurabilir miyim ?

    bilen var mı ? :)

    Vurabilirsin. Oturdugun ilin ticaret il müdürlüğüne posta ile gönder.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: GasiOr


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235

    yav arkadaşlar bir bilen cvp verir mi lütfen :) bursa ticaret müd. başvurabilir miyim ?

    bilen var mı ? :)

    Vurabilirsin. Oturdugun ilin ticaret il müdürlüğüne posta ile gönder.

    Bursa Ticaret İl Müdürlüğü tutar düşük olduğu için tüketici hakem heyetine yönlendiriyor. Nilüfer tüketici hakem heyeti ise firmaya noterden ihtar çekin gelecek cevap ile beraber başvuru yapın diyor. İhtar çekmeden başvurursanız eksik evrak olarak kabul edip başvurunuzu redederiz dedi.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    821 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xmen3

    quote:

    Orijinalden alıntı: GasiOr


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235

    yav arkadaşlar bir bilen cvp verir mi lütfen :) bursa ticaret müd. başvurabilir miyim ?

    bilen var mı ? :)

    Vurabilirsin. Oturdugun ilin ticaret il müdürlüğüne posta ile gönder.

    Bursa Ticaret İl Müdürlüğü tutar düşük olduğu için tüketici hakem heyetine yönlendiriyor. Nilüfer tüketici hakem heyeti ise firmaya noterden ihtar çekin gelecek cevap ile beraber başvuru yapın diyor. İhtar çekmeden başvurursanız eksik evrak olarak kabul edip başvurunuzu redederiz dedi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: xmen3


    quote:

    Orijinalden alıntı: GasiOr


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235

    yav arkadaşlar bir bilen cvp verir mi lütfen :) bursa ticaret müd. başvurabilir miyim ?

    bilen var mı ? :)

    Vurabilirsin. Oturdugun ilin ticaret il müdürlüğüne posta ile gönder.

    Bursa Ticaret İl Müdürlüğü tutar düşük olduğu için tüketici hakem heyetine yönlendiriyor. Nilüfer tüketici hakem heyeti ise firmaya noterden ihtar çekin gelecek cevap ile beraber başvuru yapın diyor. İhtar çekmeden başvurursanız eksik evrak olarak kabul edip başvurunuzu redederiz dedi.

    İstanbul ticaret müdürlüğü kabul etti sorun etmedi tutarı. Uğraşmamak için diyorlar galiba.
    _____________________________




  • Teğmen
    142 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GasiOr

    quote:

    Orijinalden alıntı: xmen3


    quote:

    Orijinalden alıntı: GasiOr


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235

    yav arkadaşlar bir bilen cvp verir mi lütfen :) bursa ticaret müd. başvurabilir miyim ?

    bilen var mı ? :)

    Vurabilirsin. Oturdugun ilin ticaret il müdürlüğüne posta ile gönder.

    Bursa Ticaret İl Müdürlüğü tutar düşük olduğu için tüketici hakem heyetine yönlendiriyor. Nilüfer tüketici hakem heyeti ise firmaya noterden ihtar çekin gelecek cevap ile beraber başvuru yapın diyor. İhtar çekmeden başvurursanız eksik evrak olarak kabul edip başvurunuzu redederiz dedi.

    İstanbul ticaret müdürlüğü kabul etti sorun etmedi tutarı. Uğraşmamak için diyorlar galiba.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: GasiOr


    quote:

    Orijinalden alıntı: xmen3


    quote:

    Orijinalden alıntı: GasiOr


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak235

    yav arkadaşlar bir bilen cvp verir mi lütfen :) bursa ticaret müd. başvurabilir miyim ?

    bilen var mı ? :)

    Vurabilirsin. Oturdugun ilin ticaret il müdürlüğüne posta ile gönder.

    Bursa Ticaret İl Müdürlüğü tutar düşük olduğu için tüketici hakem heyetine yönlendiriyor. Nilüfer tüketici hakem heyeti ise firmaya noterden ihtar çekin gelecek cevap ile beraber başvuru yapın diyor. İhtar çekmeden başvurursanız eksik evrak olarak kabul edip başvurunuzu redederiz dedi.

    İstanbul ticaret müdürlüğü kabul etti sorun etmedi tutarı. Uğraşmamak için diyorlar galiba.

    Olabilir bu yüzden bende bugün posta ile İstanbul Ticaret İl Müdürlüğüne göndereceğim.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    239 Mesaj
    Haydi beyler batırın şu vatanı. Arkanızdayım, gönülden destekliyorum sizleri
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    233 Mesaj
    Urun geldi arkadaslar konuyu acan arkadasa cok tesekkurler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • DH Yönetici
    7287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bright like a Diamond

    Urun geldi arkadaslar konuyu acan arkadasa cok tesekkurler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bright like a Diamond

    Urun geldi arkadaslar konuyu acan arkadasa cok tesekkurler.


    Hadi hayırlı olsun hocam darısı bizlerin başına



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    19635 Mesaj

    açılışı yaptık hayırlı olsun
    |
    |
    Bright like a Diamond kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    PSN | Steam | Spotify | TV Time
    AMD Ryzen 7 2700X | MSI X470 Gaming Plus | SAPPHIRE RX 5700 XT NITRO+ | G.SKILL Trident Z RGB 16GB | Intel 660p M.2 512GB SSD | Corsair 400R
    HyperX Cloud II | Logitech G910 | Logitech G900 | EVGA 750GQ 80+ GOLD | ViewSonic VX2758-2KP-MHD 27" 144Hz QHD IPS
    PS4 PRO 1TB | Samsung 50MU7000 | Xiaomi Mi 8 Lite 128GB
  • Teğmen
    208 Mesaj
    157$ yerine 157 tl gibi hataları fırsat diye değerlendirmek yanlış. ürünün fiyatı neydi nasıl oldu bilmiyorum ama burada bir kişinin hatası yüzünden bir sürü kişiyi mağdur etmeyin. bu hatayı yapan adamı işinden ettiniz belki. istanbul bilişim gibi firmalarla uğraşın mesela, arama kayıtlarında çıkmak için düşük fiyat yazıyor ama stokta yok bu adamların hatasını affetmeyin. hepsiburada.com da aynı şekilde milyonlarca kayıtta hata yapan eleman olur bilerek yapılmaz bu iş, bunu fırsatçılığa çevirmek çok yanlış.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    880 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bright like a Diamond

    Urun geldi arkadaslar konuyu acan arkadasa cok tesekkurler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bright like a Diamond

    Urun geldi arkadaslar konuyu acan arkadasa cok tesekkurler.


    Hayırlı olsun hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Teğmen
    139 Mesaj
    _____________________________
  • Teğmen
    139 Mesaj

    hayırlı olsun darısı basımıza. vatan sitesinde siparişim bölümünde sipariş hazırlanıyor mu yazıyor kargo bilgileri vs girilmiş mi?
    |
    |
    Bright like a Diamond kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
kolayoto.com
Orjinal Laptop Yedek Parça
Mobilya Takımları
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,563
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.