Şimdi Ara

Vatan garanti sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 32 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • n0rbit (1 mesaj) rylai2113 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Bilgisayarımda asus strix r7 370 2gb ekran kartı vardı. Bu kartı garantili olarak başkasından almıştım. Bozulunca asus servisine gönderdim. Serviste bir süre tamir sürecinde bekledi daha sonra değişim raporu gönderdiler. Gaziosmanpaşa vatan bilgisayara gittiğimde ise fatura kimin adına ise onun kimliğiyle giderek değişim yapabileceğini söylediler. Bende bunun üzerine asusu arayarak durumu söyledim ve tamire devam edilmesini istediğimi söyledim. Fakat ürün imha sürecine girmiş ve yurtdışına gönderilmiş. İthalatçı firma olan penta bilgisayar ile görüşmemi önerdiler onlar da maile cevap bile vermediler. Anlamadığım benim yurtdışındaki bir yakınım bana 3000 tl lik kart alsa ve kart 2 ay sonra bozulsa Vatan Pc yine çöp muamelesi mi yapacak fatura sahibi burda olmadığı için ? Mahalledeki bilgisayarcının bile 75 liraya hallederiz dediği arıza için sırf güvenmediğimden servise gönderdim ve 3 aydan fazla oldu uğraşıyorum. Ne yapmam lazım önerilerinizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • fatura talep etme hakkı yok kimsenin. ayrıca değişimi de sana vatan yapmayacak. penta ile görüşeceksin konuyu. asustan değişim raporu aldıysan muhatabın vatan değil artık pentadır. onlarla tekrar görüşmelisin. garanti ürüne verilir alana değil sonuç olarak
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.