Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 sene once 240 gb crucial ssd aldim 200 liraya bozulunca vatana verdim servisden gelmis urun ucret iadesi yapilacakmis.Ben napayim 200 lirayi 240 gblik o paraya bir daha nasil alacam.Bu modelin bir ust modelide satiliyo bnm bildigim ust modelide verebiliyolar suan bendeki model yoksa simdi ben crucial ile iletisime gecip durumu bildireyimmi ? Şikayetvar vs her yere yazayimmmi bir sonuc alabilirmiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Dostum garantiyi veren satıcı firmalar değil , üretici (ithalatcı) verir garantiyi. Senin ürününe fiyat iadesi yapmak isteyen vatan değil yani. Baslık dogru değil bu sebeple, suclayacaksan git ürünün ithalatcısını üreticisini sucla bence.
    Üretici firma oyle uygun görmüş. Fakat sen bence Vatan'a ücret iadesi değil yenisi veya madili ile değişim istiyorum diye basvur. Belki ısrarcı oldugun icin sana ücret iadesi değil de yeni ürün verir ithalatcı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı ürün yoksa muadili, muadili de yoksa en son ücret iadesi yapılır. Kolaya kaçıp hemen ücret iadesi yapmak istiyorlar

    Kesinlikle itiraz edin
  • Fatura bedeli ne ise o ödenir. Yanlış bilgilendirme yapmayin. 4 yıl çalıştım vatan bilgisayar teknik servisinde. Üst modelini talep ederseniz üzerine ücret vermek zorundasınız. Eğer ellerinde yoksa ve firma ücret iadesi yapiyorsa adamları hakem heyetine veremezsiniz çünkü firma da seçimlik hakkını kullanmış sayılıyor. İlerki zamanlarda aldığınız ürünün fiyatı yükselmesi herhangi bir şeyi degistirmez çünkü yasada böyle bir kanun yoktur. paranizi alın gelin burdan 2.elini alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtiMX4 -- 24 Eylül 2017; 15:29:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muadili verile bilir üst model için firma tarafından fiyat talep edilir onaylarsanız üst modelini alırsınız.
    seçme hakkı vatanın değil servis desteği veren firmaya aittir.
    Genelde ödediğiniz tutar size geri ödenir kullandığınız yanınıza kar kalır.

    sonuçta 200 liran sana geri geldi ve bu süre zarfında bedavadan ssd kullandın bide böyle düşün
  • 10 sene garantili bir ürün düşünün garantisinin bitmesine 5 ay kala arızalandı. 10 sene önce ürün fiyatı 50 tl şimdi 500 tl. üretici firma hemen iade seçeneğini seçer muhtemelen müşteri madur olduktan sonra bir anlamı olmaz. Bence bu tarz durumlarda iki tarafında mağdur olmayacağı bir yol çizilmeli. sıfır muadil ürünü yarı fiyatı vermeli yada bire bir değişim yapılmalı.
  • irfanica kullanıcısına yanıt
    ben daha bu ülkede 2 sene üzerine garanti veren bi firma hala görmedim. misal kullandığımız ramlar ömür boyu garantili güya, bozulduğu zaman o firmalar bizden fatura istiyor gene. 5 sene önce aldığın ürünün faturasını hadi şaşkaza bulmuş olsan da gidip götürünce gene de değişim yapacakalarını sanmıyorum. bu tarz garanti mevzularını uluslararası olarak halletmek lazım bence.

    ürünün üreticisine falan mail bişeyler atıp o şekilde olursa olur yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.