Şimdi Ara

Vatan bilgisayar LCD tv sorunsalı...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar vatan bilgisayardan 2 akşam önce Samsung 40C530 modelini aldım. Tv ancak bugün akşam saatlerinde elimde oldu. Getiren kargo şirketi UPS. Kısaca ne idüğü belirsiz olan kargo şirketi. 3 defa aramam sonunda tv yi bıraktılar. Hemen samsungu aradım kurulum için yarın için geleceklerini söylediler. Tv yi kargodan teslim aldığımda kutu üzerinde hafif çizikler vardı. Normal dedim taşırken olabilir diye. Ancak az önce baktığımda kutunun kenarları önceden bantlıymış sonradan kaldırma izleri vardı kutu üzerinde yüzülmüş karton kalıntıları vardı. Sormak istediğim vatan bilgisayar bana önceden açılmış ürün göndermiş olabilir mi? yada bütün tv uygulamalarında tv Türkiye'ye girdiğinde kontrol için mi açılıp kontrol ediliyor? Cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkürler...



  • Sakın tvyi açmayın. Servisi bekleyin eğer tvde sorun varsa servis rapora işler. Raporda TV Kutusu Açılmış : Evet - Hayır diye bölüm var. Eğer onlar açarsa ve kırık veya başka sorun varsa bu durumu servis raporuna mutlaka işletin.

    Tv kutusunun açılması normal. Tv ülkemize girdikten sonra içine garanti belgesi , bandrol, servis listesi gibi belgeler konuluyor. Bu sebeple açılmıştır. Tvnin kullanılmış olduğundan şüpheleniyorsanız , tv açılınca dikkat edin illaki ince çizik dahi olsa kullanım izi olur. Bu durumları servis raporuna işletin.

    O kadar canınızı sıkmayın genelde sorun çıkmaz , geriye sadece tv kurulup çalıştırılıncaya kadar geçen sıkıntılı saatler kalır. Tekrar hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ender123

    Sakın tvyi açmayın. Servisi bekleyin eğer tvde sorun varsa servis rapora işler. Raporda TV Kutusu Açılmış : Evet - Hayır diye bölüm var. Eğer onlar açarsa ve kırık veya başka sorun varsa bu durumu servis raporuna mutlaka işletin.

    Tv kutusunun açılması normal. Tv ülkemize girdikten sonra içine garanti belgesi , bandrol, servis listesi gibi belgeler konuluyor. Bu sebeple açılmıştır. Tvnin kullanılmış olduğundan şüpheleniyorsanız , tv açılınca dikkat edin illaki ince çizik dahi olsa kullanım izi olur. Bu durumları servis raporuna işletin.

    O kadar canınızı sıkmayın genelde sorun çıkmaz , geriye sadece tv kurulup çalıştırılıncaya kadar geçen sıkıntılı saatler kalır. Tekrar hayırlı olsun


    Hocam söyledikleriniz içimi rahatlattı. Zaten tv alma sürecindede bana yardımcı olmuştunuz. Teşekkür ederim. Eğer ters bir durum varsa yarın sizi haberdar ederim.




  • Bugün uzun uğraşlarım sonunda servis sonunda geldi ve kurulum yapıldı. Tv önceden hiç kullanılmadığını söyledi. Ki servis görevlisinin bilgisi yetersiz geldi benim için. Daha ölü piksel testinin ne olduğunu bile bilmiyolar. Kendim yapmak zorunda kaldım. Baktığımda siyah ekran üzerinde mavi ölü piksel 2 adet o da nazarlığı olsun dedim artık napalım sonuçta 2 taneye değişim yapılmıyor. Siteden güncellemesinide kendim yaptım servisin bildiği falan yok. Samsung aldığıma pişman oldum sebebi ise müşteri memnuniyeti sıfır. Servislerin yaptıkları işlerden bile haberleri yok. Şimdilik altın uçlu scart ile kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the turk

    Bugün uzun uğraşlarım sonunda servis sonunda geldi ve kurulum yapıldı. Tv önceden hiç kullanılmadığını söyledi. Ki servis görevlisinin bilgisi yetersiz geldi benim için. Daha ölü piksel testinin ne olduğunu bile bilmiyolar. Kendim yapmak zorunda kaldım. Baktığımda siyah ekran üzerinde mavi ölü piksel 2 adet o da nazarlığı olsun dedim artık napalım sonuçta 2 taneye değişim yapılmıyor. Siteden güncellemesinide kendim yaptım servisin bildiği falan yok. Samsung aldığıma pişman oldum sebebi ise müşteri memnuniyeti sıfır. Servislerin yaptıkları işlerden bile haberleri yok. Şimdilik altın uçlu scart ile kullanıyorum.


    Firmaya durumu bildirin,servise rapor tutturtun,daha sonra ise firmaya ihtarbname çekin,büyük ihtimal ürün değişimi olacaktır !




  • Samsung' un 2 ölü piksele değişimi var mı? En az 3 ölü pixele değişim yaptıklarını biliyorum ben.
  • 2 adet olan ölü pikselde siyah ekranda biri mavi diğeri beyaz şekilde uzaktan bakıldığı için normalde farkedilmiyor. Ki geri yollamaya kalksam baya uğraştırırlar. Uluslarası ölü piksel garantisi olayını söylerler ne dicekler başka
  • internetten aldığın için cayma hakkın var (1 haftaydı heralde süre) içine sinmediyse gönder gitsin
  • evet 7 gün cayma hakkın var, ancak ölü piksel var ondan cayıyorum vs. demeyin, sadece iade etmek istiyorum deyin.
    ama sizin için sorun değilse bu şekilde de kullanabilirsiniz tabii ki..
  • slm vatanbilgisayar netten aldım lcd ımı.Alıncaya kadar hersey hos.Kargo geldi ups tamamen cıddıyetsız bır sırket benım lcd ım kamyonetten ınerken baska 32 ınc bı lcd yere dustu^hassas bı cıhaz dıkkat et kırılmıs oılabılır dedîm^^abi bişey olmaz dedi,neyse gelelım lcd ıme kutusu yarısına kadar ustten acık acmıssanız bıle ınsan gnderırken komple bı bant ceker ama nerde vatanda o dusunce,tv de el izleri vs ama cızık yoktu olu pıkselde aradım neden bole ozensız bır kutulama bana dedıklerı ıade edın :)
    neysekı sorun yok sımdılık ama vatandan netten alısverıs yapmayın derım.
  • Aldığım televizyonu ailem için aldım bir daha geri göndermeyle falan uğraşmak ölüm gibi gelicek. Zaten ölü piksellerde farkedilmeyecek yerlerde o da nazarlığı olsun napalım. Kutulama olayı cidden insanı düşündürüyor. Vatan bilgisayar önceliklerim arasında kalktı diyebilirim.
  • vatandan internet üzerinden 40c650 aldım; ölü pixel çıktı 4-5 tane geri götürdüm ve değiştirdim. ilk hafta cayma hakkınız var ve bu ölü pixel olayıda çok garip. ilerde büyük sorunlar açabiliyor ki üreticiler yda satıcılar değişim yapıyor. bence kaç olursa olsun ister 1-2 ister 3 değişt,irme imkanınız varsa değiştirin. ama hiç ölü pixel olmayan cihazda ileride ölü pixel oluşma olasılığı var. 2 yıl içindede tekrar servise başvurmanız önemli olacak..
  • İsmi geçen kargo şirketi ile internetten yaptığın bir alışveriş sonrasında ben de tanıştım. İnternet sitesi sadece bu firma ile ürün gönderiyordu. Ürünü aldım , 2-3 gün geçti kargo personeli telefonda adresin tarifini istedi. Postaneye kadar gitmişler tarif sormak için, yine bulamamışlar son çare telefonda bana evin tarifini sordular.

    Ben bu adresi tüm alışverişlerimde aynı şekilde kullanıyorum. Diğer kargo şirketleri bu adrese sorunsuz getiriyor ama bu arkadaşlar evi bulamadı. Bana ne kadar zor bulunan bir yerde oturuyorsunuz dediler. Ben de siz nasıl korgo şirketisininiz anlayamadım , sizden başka bu adresi bulamayan kargo şirketi olmadı dedim. Utanıp susmak yerine üste çıkmaya çalıştılar. Tam kamera şakası gibiydi

    Not: Dağ başında veya çok karışık bir yerde de oturmuyorum. Yemek siparişi getiren çocuklar bile site ismini duyunca sorunsuz adresi buluyor.




  • Ben de 7 ekim de 40c650 model tv yi aldım. Servis kuruluma geldi ertesi gün. Ben evde yoktum bir adet ölü piksel varmış babam da anlamaz. Servis rapor üstüne bir adet ölü piksel görülmüştür diye not düşmüş gitmiş. Daha sonra ben servisi çağırdım. Fotoğraflarını çektiler ve değişim isteğimi samsung genel merkeze bildirdiler. Hala değişim onayı bekliyorum. Bu sırada ürünü ayıplı ürün olduğu için ve 30 günü doldurmadığı için ''1 adet ölü piksel fotoları çekilmiştir yazan'' servis raporu ile değişim için götürdüm. Ancak değiştiremeyeceğini belirttiler. Vatan bilgisayar samsungdan bağımsız değişim kararı alamıyor. Buradan bunu çıkarıyorum. Hakkım olan değişimi yapamayacaklarını söylediler. Ben ürünü oraya bıraktım servisle onlar iletişime geçsin diye. 2 gün sonunda geri aradılar ve sonuç alınamadığını söylediler. Tüketici mahkemesi yolu gözüktü. Ölü pikseli olan bir ürünü samsung değiştirmiyor, Vatan da samsung'dan değiştirin onayı gelmedikçe değiştirmiyor. Elimdeki ürünün ayıplı olduğunu kanıtlar nitelikteki yetkili servis raporuna rağmen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seff..

    Ben de 7 ekim de 40c650 model tv yi aldım. Servis kuruluma geldi ertesi gün. Ben evde yoktum bir adet ölü piksel varmış babam da anlamaz. Servis rapor üstüne bir adet ölü piksel görülmüştür diye not düşmüş gitmiş. Daha sonra ben servisi çağırdım. Fotoğraflarını çektiler ve değişim isteğimi samsung genel merkeze bildirdiler. Hala değişim onayı bekliyorum. Bu sırada ürünü ayıplı ürün olduğu için ve 30 günü doldurmadığı için ''1 adet ölü piksel fotoları çekilmiştir yazan'' servis raporu ile değişim için götürdüm. Ancak değiştiremeyeceğini belirttiler. Vatan bilgisayar samsungdan bağımsız değişim kararı alamıyor. Buradan bunu çıkarıyorum. Hakkım olan değişimi yapamayacaklarını söylediler. Ben ürünü oraya bıraktım servisle onlar iletişime geçsin diye. 2 gün sonunda geri aradılar ve sonuç alınamadığını söylediler. Tüketici mahkemesi yolu gözüktü. Ölü pikseli olan bir ürünü samsung değiştirmiyor, Vatan da samsung'dan değiştirin onayı gelmedikçe değiştirmiyor. Elimdeki ürünün ayıplı olduğunu kanıtlar nitelikteki yetkili servis raporuna rağmen

    galiba 3 ölü piksele kadar ayıplı sayılmıyor.ayrıca internetten aldıysan 7 gün içinde iade hakkın var ama mağazadan aldıysan geri almıyorlar.




  • @Seff

    Benim 40c650'yi kurmaya gelen servis ölü piksel değişimi için "1 canlı 4 ölü piksel ve yukarısı" olduğunda değişim yaptıklarını söyledi. 22" monitörüm için de benzer bir uygulama vardı. Samsung'un kendi ürünlerinde 1 ölü piksel için değişim yapacağını sanmıyorum. Zira 1 ölü piksel değişimi yapan firmalar genelde paralel ithalat olarak ürünleri kendileri getiren firmalar.
  • Paralel ithalatın 1 ölü pikseli olan tvdeki değişim garantisinin mantığı :

    Ölü pikselli tvyi sizden alıp , farkedemeyecek birine satma şeklindedir.
  • bu ups aslında dünyaca bilinen en büyük krgo şirketlerinden . ama bana teslimat konusunda az çektirmedi değil. kendi bürolarına gittiğim zaman bana paket vermiyorlar. bana ait paketi başkası söylese asla inanmazdım ama böyle oldu hemde 2 kez. neymiş efendim evime getirince teslim edeceklermiş ev dışında teslimat yapmayacaklarmış bir de paket o sırada bürolarında

    bir daha tövbe dedim belki şimdi bu uygulamadan vazgeçmişlerdir.




  • Peki Üründe 1 adet de olsa ölü piksel olması ürünü tüketici hakları kanununda belirtilen ayıplı ürün kategorisine sokmaz mı ? ben mahkemeye versem ürün ayıplı diil sonucu çıkıp kaybetmemin imkanı var mıdır ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seff..

    Peki Üründe 1 adet de olsa ölü piksel olması ürünü tüketici hakları kanununda belirtilen ayıplı ürün kategorisine sokmaz mı ? ben mahkemeye versem ürün ayıplı diil sonucu çıkıp kaybetmemin imkanı var mıdır ?



    Tüketici mahkemesi hakimi elektronik mühendisi veya tv ustası-uzmanı değildir. Sizin dava konunuzu bilir kişiye sevk eder. Bilir kişiden gelecek rapora göre karar verir.

    Bilir kişi ise mesleğini belli bir süre yapmış ve bazı kanuni cezaları almamış kişilerdir. Sizin durumununzda bir elektronikçi bilir kişi olacaktır. Bilir kişi eğer "Bir adet ölü piksel dünya standartarına göre kusur değildir" diye raporu düzenlerse kaybedersiniz. "Bir ölü piksel bile olsa ürün ayıplı üründür" diye rapor verirse kazanırsınız.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.