Şimdi Ara

Vatan bilgisayar işlemcime el koydu ağır rezalet içerir... Edit geldi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
5
Favori
28.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
246 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vatan ın sonuda bimeks e benziyor
  • melo126 kullanıcısına yanıt
    Siz diretin hocam eger 8400 yok ise 9400f versin ler. Bilerek farki vermeyin intel e söyleyin sizi madur etmesinler param yok diyin gerekirse yani 8. Nesil yok ise 9 vardir mutlaka 9 isteyin neden fark veriyorsunuzki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu vatan bilgisayar, satın aldığı tv arızalı çıkıp elinde patlayınca, kapısında bir müşterinin cinnet geçirip tv'yi yerden yere vurduğu şeref ve müşteri memnuniyeti abidesi mağaza değil mi ya kapıda o güvenlikler niye duruyor sanıyorsunuz, bir elektronik ürün satın alacaksınız, bozuk çıkacak, servis sizi oyalayacak, siz cinnet geçirip mağazaya gidince, sizi yaka paça atmak için o güvenlikler orada bekliyor. mahalledeki bakkalın kapısında niye güvenlik yok, un bozuk çıksa yeni un verir sana adam. ama bu tekno marketler, laptop bozuk çıkınca, hadi oradan git servisin ağız kokusunu çek diyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak_bt

    Gecmis olsun.

    Vatan eskiden fiyatlari uygun ve cogumuzun alim yaptigi bir yerdi. Simdi en basitinden hepsiburadadan bile tek bir ucuz urunleri yokken nasil halen ayakta kalabiliyor? Ben mi bilmiyorum hala alisveris yapan cok mu?

    Her sey internette daha uygun fiyata iken vatandan kim gidipte pahaliya mal alir?
    Garanti bakımından güvenilir olduğu düşünülüyor ve bu işlerden pek anlamayan kişiler direkt olarak bu tür mağazalara gidiyor zaten.
    Bana kalırsa hiçbir firmanın garantisine güvenmiyorum. Telefonumu da ithalatçıdan aldım sistemimi de hb, n11 gibi sitelerden topladım, klavyemi de hb'den aldım ki mediamarktta 150 lira daha pahalı :D Eğer alırsam laptop da internetten alacağım çünkü fiyat olarak hiç düzenleme yapmayı bile bilmiyorlar. gtx1650 laptopı 6bin liraya satarken gtx 1050 laptopı hala 6500liradan satmaya çalışıyorlar. İlk çıktığında fiyatını ne belirledilerse stok bitene kadar fiyatı düzenlemiyorlar ki bilinçsiz alıcılar da gidip alıyor bunları zaten. Bizim insanımız cahil kalmaya devam ettikçe bu ülkede insanı yolan şirketler daha çooook başımıza dert olacak. En basit örnek daha yenice gördük depremde hatların çökmesini. Ülkede reklamını iyi yapan kazanıyor, kazandığı parayla da verdiği hizmeti geliştirmek yerine daha çok reklam yapıyorlar.




  • Ben normal bir pc mağazasıyım. Mahalle arası değil tamir onarım yapmıyorum. Bu duyduklarımdan sonra net olarak söylüyorum benim müşteri memnuniyetim vatandan çok daha ileri seviyede. İşlemciyi müşteriden alırım garantiye yollarım 10 güne kalmaz cevap gelir arızalı değişim olacak diye eğer elimde aynısından varsa hiç bekletmeden veririm müşteriye stoktan 1 tane yollarım. Arızalı olanın sıfırı er geç geliyor zaten banan. Bunu 2 3 kere yaşadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • melo126 kullanıcısına yanıt
    Eğer z370 bir anakartınız varsa yeni işlemciyi alıp satıp üzerine para ekleyip ikinci el 8700k falan alabilirsiniz uzun süre kullanırsınız ama 8400 den 8600k ya falan geçmeye değecegini pek düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Ben geçtiğimiz ay Corsair h110 aio sıvı soğutmayı hollanda'ya yolladım.

    Ne oldu dersin? Rma başlattım, garantinin bitmesine 1 hafta vardı adamlar 3 güne işlem başlattı çıkardım etiketi üstüne bastım

    paketleyip 70 liraya ptt ile HOllanda'ya kargoladım. Adamlar bana dhl express ile sıfır malı kargoladı geçen bağladım 6700k püfür püfür 26 derecede çalışıyor şimdi.

    3 hafta sürdü ve temiz şekilde iş sonlandı. Adamlara resim attım kendi fanları çoktan öldü akasa viper kullanıyorum dedim no problem dedi.

    Ben 100% şeffaf oldum onlar da 100% olması gerekeni yaptılar. Kutuya sıfır fanları bile koydular.

    Bu ülkede garantili malımı servise bırakacak kadar güvenemiyorum düşün bak. Hollandaya gidip gelse daha iyi oluyor.
  • melo126 kullanıcısına yanıt
    İkili arasında sözleşme her zaman geçerlidir, çalıntı mal olabilir düşüncelerindeler ve karşı tarafı tehdit zoru ile almış olabilir telefon onayınıda kabul etmiyorlar ve doğru bir şey 2. el eşya alırken her zaman yapma taraftarıyım.
  • La bunların ne çıkarı var ya böyle işleri yokuşa sürüyorlar. Çalışan değilmi arkadaş bunlar ne bu ne kazanç sağlıyorlar iade almayın filan mı diyorlar acaba hayır mantık dışı hareket ediyorlar da iade kararı gelmiş mı gelmiş neyin peşindeler ki ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Garanti işlerinde Türkiye kanatlarıyla değil direkt Avrupayla iletişime geçmek gerek. En kötü ihtimalle biz ilgilenmeyiz derler ki bu da en düşük ihtimal.

    Logitech mouse'um bozuldu Hollandadan 4 gün içerisinde sıfır mouse gönderdiler sadece faturasını gönderdiğim için. Satın aldığım yere gitsem kim bilir kaç gün uğraşacaktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şeref ve dürüstlük abidesi vatan bilgisayar
  • Vatanda bunu yapiyorsa , kime guvenip urun alacagiz.

    Amerikada bir urun arizali . Degisim talep ediyorum dediginde aciklama bile yapmana gerek yok. Garanti suresi icinde degisim veya iade alabilirsin.

    Kanunlar okadar sertki mukemmel bur sistem oturtmuslar . Saticilar sorun cikartmayi akillarinin ucundan zerre kadar gecirmiyorlar.

    Bizde ise gitmeden ne soyleyecegimizi kafamizda kurup prova yapip yogun ikna etme cabasina giriyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Intel le görüşmene gerek yoktu. Vatan bilgisayar çözerdi sorunu. Sen intelle görüştüğün için müşteri temsilcisi doğal olarak fatura sahibini ister. Sen ortalığı karıştırdığın için farkına varmadan vatan bilgisayarı bürokrasi olarak zora soktun ve intel deki o müşteri temsilcisi kıllandı ve onay vermedi...

    Vatan böyle bir şeye tenezzül etmez. Hep kendi açınızdan olayları anlatmayın. İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır.
  • Yıllardır öncelikli olarak vatanı tercih ederek alışveriş yaparım, yeri geldi bazen uğraştırdılar, yeri geldi gerçekten çok yardımcı oldular. Aslında hangi mağazadan aldığınızın da önemi var. Bazen mağazadaki çalışan arkadaşların uğraşmamak için ya da keyfi olarak tüketici haklarını çiğnediklerini düşünüyorum.

    Belirtmek isterim ki, Vatan mağazasından son yapmış olduğum alışveriş için şaşırtıcı direcede çok yardımcı oldular. Çalışanların hatalarını ve vurdum duymazlıklarını da hemen bütün firmaya yıkmamak lazım.

    Umarım genel olarak bundan sonraki alışverişlerde yaşanılan sıkıntıları hızlıca çözüme ulaştırırlar ve firmaların imaj kaybetmesindense kendilerini her gün geliştirdiklerini görürüz.
  • Başlık 1 kere yanlış. Vatan bilgisayar işlemcinizi çaldı diye birşey yok. Vatanda zamanında çalışmış biri olarak eskiden başkasına ait bir üründe iade verildiğinde iade kuponu verilirdi. Bu durumu cakalliğa vuranlar çoğaldı. Eskiden asus ekran kartları ariza surecinde sürekli iade edilirdi ve herkes asus alirdi 2.el. fatura bedeli 3bin ise ekran kartını 2bine alırdı. Bozup iade faturası alır 1000tl kâr ederdi. Bu sefer ilk fatura sahibi sistemde ben böyle ürün almadım deyince mahkeme yoluna giderdi. Simdi vatanbilgisayar bu duruma engel koydu ve iade değişim olan ürünlerde faturada kimin ismi yazılı ise ona iade kuponunu kimlik fotokopisi ve sistemde bulunan telefona gelen sms onayı ve islak imzasi ile almaya başladı. Mahkemeye gittiginizde kazanmazsiniz. Butun masraflar size odetilir. Cogu kisi bilmeden konusuyor. Asli budur. Isterseniz direk intelle görüşün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtiMX4 -- 16 Ekim 2019; 11:38:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filojistoN

    Garanti işlerinde Türkiye kanatlarıyla değil direkt Avrupayla iletişime geçmek gerek. En kötü ihtimalle biz ilgilenmeyiz derler ki bu da en düşük ihtimal.

    Logitech mouse'um bozuldu Hollandadan 4 gün içerisinde sıfır mouse gönderdiler sadece faturasını gönderdiğim için. Satın aldığım yere gitsem kim bilir kaç gün uğraşacaktım.
    Hocam garantisi devam ediyor muydu?
    2009 faturalı var benim de bozulan bir logi mouse yolasamm ı?
  • classlord kullanıcısına yanıt
    O kadar doğru konuşmuşsunuzki şapka çıkardım. Tamamen haklısınız malesef bizim şartlarımızda acaba hakkımı nasıl savunurum nasıl haklı olduğumu ispat ederim tribine giriyoruz vatandaş olarak
  • Pandemic kullanıcısına yanıt
    İntel ile yaklaşık 10 gün önce falan görüştüm, vatan bu hususta yardımcı olamadığı ve ürünüme değişim yapmadığı için vatandan şüphelendim ve intele gerçekten stoğunuzda varmı yokmu diye bilgi almak istedim. ''intel tarafıda gerçekten stoğumuzda yok bu yüzden iade kararı çıkartılmıştır dendi'' daha konuyu dahi doğru düzgün okumadan ve yazılanı anlamadan sanki süreci yaşayan sizmişsiniz bol keseden ve gayet emin bir şekilde sallamışsınız elimde konuşma kayıtları ( ingilizce ) ve vatan ile olan her türlü evrak mevcut yanlış olduğunuzu her türlü ispat edebilirim gelip burda firmayı savunuyorsunuz :)
  • Pandemic kullanıcısına yanıt
    ayrıca intel müşteri temsilcisine ne ürünümün seri numarasını nede fatura hakkında benim adıma olmadığı bilgisi dair hiçbirşey söylemedim iki dakikada komplo teorisi kurmuşsunuz. yok kıllanmış onay vermemiş falan neyse komik hayırlı forumlar
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.