Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar, ayıplı ürün ve tüketici hakları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, ben bu ayın üçüncü gününde Ankara Söğütözü Vatan Bilgisayar'dan bir adet Asus Cerberus klavye satın aldım. 204 lira bilmem kaç kuruş. 7-8 sene 20 liralık klavye kullandım, amacım almışken düzgün bir şey almaktı.

    Velhasılı kullandığımın üçüncü günü bazı tuşlarda küçük çatlaklar gördüm. Şok oldum. Önce desen falan sandım, yakından baktım değildi. Rubber kaplama tuşların boyası çatlaktı. Tırnaklarım aşırı kısa olmasına rağmen -ki her zaman kısadır piyano çaldığım için- belki benden kaynaklıdır diye tırnaklarımla bastırarak sağlam tuşları çizmeye çalıştım. Tahmin edeceğiniz üzere çizilmedi. Sorun üretim kaynaklıydı. Zaten en sık kullandığım QWER tuşları sapasağlamdı sorun benden kaynaklı olsa o tuşlar zedelenirdi. Alakasız alakasız tuşlar çizik.

    Neyse, topladım hemen klavyeyi iade için götürdüm Vatan müşteri hizmetlerine. Bu arada teşhir ürününe baktım açıktaki, gayet sağlamdı. Çizik falan yoktu. Görevliye anlattım durumu, aldı bana terbiyesizce gelen bir hareketle tuşları çizmeye çalıştı tırnaklarıyla. Neyse ki pasif agresifim ve bir halt diyemiyorum bu durumlarda kimseye. Fatura falan aldı bişeyler yaptı bi kağıt verdi biz size haber vericez test edilecek diye postaladı beni, üzerine ekledi bugün ya da yarın sonuçlanır diye. Perşembe idi o gün.

    Tabi ki perşembe sonuçlanmadı, Cuma bekledim olacak gibi değil gittim tekrar oraya. Dedim böyle böyle bana en geç dün ya da bugün dönüş olacağı söylendi. Oradaki vatandaş akşam 9 buçukta sonuç çıkacağını söyledi. Tabi ki beni kekledi, o gün de sonuç çıkmadı.

    Ertesi gün 3'te mesaj geldi ürün servise gitmeli diye. Çıldırdım ayıplı ürünü tamir edecekler diye. Aradım, görevli çok bilmiş hanımefendiler telefondan olmadığını direk gidip yüzyüze görüşmem gerektiğini söylediler. Atladım arabaya gittim. Durumu anlattım, görevli ürünün Asus servisi tarafından sorunlu olup olmadığının onaylanması için gönderileceğini söyledi.

    Ürün alım tarihi 3 Ekim 2016. Servise veriliş 6 Ekim 2016. 20 iş günü hakları olduğunu da belirtmeden geçmedi servisteki beyefendi.

    Bu arada gidip gelmelerimden birinde elimdeki fatura ve servisten verdikleri kağıt kayboldu. Sadece kredi kartı slipi duruyor. Başım ağrımasa daha diye çıldırıyorum. Alt tarafı 200 TL ama keriz gibi gidip klavyeye verince çok koydu. Takıntılı bir adamım günlerdir canımı çok sıkıyor bu mevzu.

    Bu durumu hızlandırabilir miyiz ya da direk tüketici hakem heyetine falan başvurmak gerekir mi? Çıldırıyorum arkadaşlar salak yerine koyuluyorum resmen. Ödemesini yaptığım ürün yok. Üstelik 3 gün, toplasanız 10 saat kullanamadığım bir üründen bahsediyoruz. Lütfen bir bilenden, görenden bana çare.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yardımcı olabilecek kimseler yok anlaşılan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.