|
Yaş 33, hiç ödemedim, mantıksız, adaletsiz, haksız bir borçlandırma sistemi olduğu içinde ödemeyi de düşünmüyorum, acaba dava etsek kazanır mıyız? Daha önce böyle bir çözüme başvuran oldu mu? Bu sistemin bir de vicdansızlığı var ki, işsizken de kanını emiyor hem de borca faiz vurarak. ![]() |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt







