|
Merhaba, Malesef ülkemizde her alanda yaşanan vandalizm sonunda araçlarımızı sokaklara park edilemeyecek hale getirdi. 1 hafta arayla önce aracımın ön camını kesici bir aletle çizdiler ardından dün ise çocuklar tebeşir ile yan kapıları çizdiler. Aile içi mutsuzluk o kadar fazla ki çocuklar başkalarının araçlarına zarar vererek enerjilerini atıyorlar diye düşünüyorum. Malesef polis, hukuk da konuyu çok umursamıyor hatta bir seferinde kamera kaydı olmasına rağmen polisin verdiği yanıt "Abi boşver hiç uğraşma kaskonda mini onarım vardır ordan yaptır geç" polisin görevi akıl vermek olmuş :) Sırf caydırıcı olsun diye; Aracım için ön ve arka kamera sipariş ettim. OBD veya AKÜ üzerinden bağlamak yerine 30.000 mah bir powerbank alıp bu powerbankı torpidoya (ısınıp tehlike yaratmasın diye) yerleştireceğim ve kameranın enerjisini bu powerbank aracılığı ile vereceğim. 128 GB hafıza kartı ile 1 günlük kayıtlar alırım diye düşünüyorum. 4K seviyesine ise video kayıt sürelerini uzatmak için çıkmadım. Hem sürüş esnasında hem de park esnasında en azından kamera ile kendimi güvene almak istiyorum artık yoruldum çünkü. Powerbank ile bağlanmak istenmezse radar modülü alınarak tıpkı Tesla'lardaki gibi sarsıntıda veya harekette kayıt oluyor. Ancak benim hedefim 7/24 kayıt almasını sağlamak. Umarım vandalların hepsi yok olur :) |
|
_____________________________
"Yalanların bedeli nedir? Doğru olduklarını zannetmemiz değildir. Asıl tehlike şudur ki yeterince yalan dinlediğimizde, artık doğruyu tanıyamaz hale geliriz. Böyle bir durumda ne yapabiliriz ki? Gerçeği bile umut etmeyi bırakıp hikayelerle yetinmekten başka geriye ne kalır?"
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






