Şimdi Ara

VAN PERSIE GS YE Mİ GELİYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • pires in gitmesine izin vermeyen wenger 1 yıllığına van persie yi gs ye kiralık olarak verebilirmiş, telegolün yalancısıyım ona göre



  • telegol ,de süleyman rodoplu geçti haberi...
  • o adam baya ii ya gelirmiki
  • rodop allah seni bildiği gibi yapsın. amma sallıyosun ya! ben artık imza olmadan inanmam. heyecanlanmıyorum bile.
  • adamın haberi biLe -miş'li -muş'lu ..eğer o olmazsaymış şu olurmuşmuş..Telegol yine bomba gibi başladı
  • inşallah doğru bir haberdir
  • rodoptan al haberi
  • Bu adamlar yarın Adriano, Robinho falan demeye başlarlar...

    Basının bu kadar ucuz haber yapmasını kınıyorum...

  • ya böyle bi adam gelmez hemde adam forvet oyuncusu gs de dolu forvet var zaten
  • kiralık gelcek gelirse zaten...günü kurtarmak için gelirse gelebilir ama bence kily gonzales i alın alabilirseniz
  • arkadaşlar nedeni şöyle.

    arsenal teknik direktörü wenger piresi galatasaraya veremediklerinden dolayı VAN PERSİE yi 1 yıllığına galatasaraya önerdi çünkü 23 yaşındaki hollanda milli takım oyuncusu (pirsle aynı mevkiide oynuyor) hollanda milli takım kampında bi tecavüz suçlamasıyla karşı karşıya kalmış hem bu olay yüzünden hemde piresin takımda kalması sebebiyle bu oyuncunun kafasının rahatlaması açısında galatasaraya önermiş sayın wenger.

    olay bundan ibaret.
  • tecavüz olayı mı? Türkiye bu tip adamların ıslah cenneti yaw..Kokainci Daum'da Türkiye'de ıslah olmuştu :)
  • gsliler beklemeyin boşuna gerets transfere gerek yok demiş yani gs kimseyi almayacak artık bu kadroyla idare edecez ne yapalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darendeli

    gsliler beklemeyin boşuna gerets transfere gerek yok demiş yani gs kimseyi almayacak artık bu kadroyla idare edecez ne yapalım


    bence Bülent Tulun açıklamayı,olası bi transferi yönetimin kendi isteği ve taraftara jesti olarak göstermek için yapmıştır,yani '' Gerets istemedi ama biz yinede gittik parayı verip aldık taraftarımıza armağan olsun ''
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PER NOİ FORZA

    Bu adamlar yarın Adriano, Robinho falan demeye başlarlar...

    Basının bu kadar ucuz haber yapmasını kınıyorum...




    yo yo, bu isimleri GS icin soyleyemezler




  • Gs kesin bir futbolcu alacak ama nekadar takıma faydalı olacak o bilinmez ..Van pesia da gelmez.....
  • adadan da ipini koparan cimboma geliyo walla ne takımmış beah
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.