Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

vampirlermi kurtadamlarmı hem bedava hemde türkçe

111
Cevap
0
Favori
1.403
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Çok kişili online RPG Oyunları >> Diğer oyunlar >> vampirlermi kurtadamlarmı hem bedava hemde türkçe
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      69 Mesaj
      18 Mart 2006 18:43:52 Konu Sahibi
      vampirler ve kurtadamlar ... oynadığımdan bu yana başından kalkamıyorumm özellikle ogame.in yanına super bir eklentii
      http://tr1.monstersgame.net/?ac=vid&vid=20000483



      |
      |
      _____________________________
      saygılar...
    • Yarbay
      2206 Mesaj
      18 Mart 2006 18:52:30
      oyununa gelmicektim ama neyse muauhuah beni ısırdın lanet wampir bende wampir oldum ...güsel bişeye benziyo bakalım nasıl bişeymişşş


      EDİT=yanlış yere açtın topiği çabuk herkesden özürdile
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4547 Mesaj
      18 Mart 2006 19:00:32
      ben bişi anlamadım kurt adam olmıyoz mu? altınlarıda harcadım bitirdim. anladıysam arap olayım. benim işim 3d böyle kağıt üzerinde oynamam
      |
      |
      _____________________________
      Harabelerden dört dünya yaratıldı. Bizim için ve menschler için dünyalar: Gök, Ateş, Taş, Su. Her dünyayı bir diğerine dört Kapı bağlar: Arianus'u Pryan'a, Abarrach'a, Chelestra'ya. Düşmanlarımız için bir ıslahevi yapıldı: Labirent. Labirent diğer dünyalara Beşinci Kapı ile bağlanır: Nexus. Altıncı Kapı ortadadır, giriş sağlar: Vorteks. Ve her şey Yedinci Kapı aracılığı ile yapıldı.
      Son, başlangıçtı...
    • Yarbay
      3642 Mesaj
      18 Mart 2006 19:03:28
      ya bu oyunu nası ynucam ben güzel bişi ye benziyo
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      69 Mesaj
      18 Mart 2006 19:11:17 Konu Sahibi
      arkadasım oyun yeni bir oyun türkçe antreman yapıyorsun şehir deiş bulabiliyorsun vede baskın larlada savaş yapıyorsun takıldığın yer olursa burdan cevaplayabilirizz..
      |
      |
      _____________________________
      saygılar...
    • Yarbay
      3642 Mesaj
      18 Mart 2006 19:13:39
      online bi oyun mu ?

      we üyelik almak gerekiyo mu ?

      oyunun içerigi nası aynı ko da ki gibi lwl atlama falan war mı yoqsa sadece sawas mı yapabiliyon ?

      acıklarsan sewirinirim
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      69 Mesaj
      18 Mart 2006 19:18:53 Konu Sahibi
      oyun bir kere web based ... yani web browseri üzerinden oynanıyor rpg özellikleri taşıyor haliylede level atlama var ücretsiz ama ücretini verdiğin zaman reklamlar olmuyor artı bir kaç avantan oluyor ... kayıt oluyorsun ama oldukça kolay ... yani grafikleri olan bir oyun değil ama keyifli bir oyun internette takılıtken oynayabilecegin bir oyun..
      |
      |
      _____________________________
      saygılar...
    • Yüzbaşı
      751 Mesaj
      18 Mart 2006 19:20:06
      online bir oyun ama 3d deil görüntüsüz

      gerekio tabiii

      lwl atlama var
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      18 Mart 2006 19:22:18
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3642 Mesaj
      18 Mart 2006 19:23:36
      tmm da ben kendimi geliştirmeden sirek güzel silahlar alsam nolcak

      we ben başkasına nası saldırcam ya da bil. kendisi mi saldırıyo yani kim kimden güçlüyse

      ona gore mi kazanılıyo
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3642 Mesaj
      18 Mart 2006 19:27:05
      ya lwl nası atlanıyo altın ansı kazanılıyo
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      69 Mesaj
      18 Mart 2006 19:32:50 Konu Sahibi
      altın kazanmanın en onemli yolu şehir de mezarda çalişarak kazanmak.. tabi antreman yaparak level atladıktan sonrada ganimetler de almaya başlıyorsunn. tabiki kim güçlüyse o kazanıyor bunla ilgili ayrıntılı bilgilere ulaşınca aktarırım..
      |
      |
      _____________________________
      saygılar...
    • Teğmen
      140 Mesaj
      18 Mart 2006 19:37:43
      oyuna burdan ulaşabilirsiniz arkadaşlar.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulhunter92 -- 18 Mart 2006; 19:38:44 >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4547 Mesaj
      18 Mart 2006 19:39:08
      quote:

      Orjinalden alıntı: originals

      http://tr1.monstersgame.net/?ac=vid&vid=20000536 bu link çalışıo


      çakaaal kendi linkini vermiş
      |
      |
      _____________________________
      Harabelerden dört dünya yaratıldı. Bizim için ve menschler için dünyalar: Gök, Ateş, Taş, Su. Her dünyayı bir diğerine dört Kapı bağlar: Arianus'u Pryan'a, Abarrach'a, Chelestra'ya. Düşmanlarımız için bir ıslahevi yapıldı: Labirent. Labirent diğer dünyalara Beşinci Kapı ile bağlanır: Nexus. Altıncı Kapı ortadadır, giriş sağlar: Vorteks. Ve her şey Yedinci Kapı aracılığı ile yapıldı.
      Son, başlangıçtı...
    • Çavuş
      69 Mesaj
      18 Mart 2006 19:41:54 Konu Sahibi
      herkes kendi linkin verebilir arkadaslar yakında hd klanı da kurulacak o yüzden birbirimizi destekleyebiliriz..
      |
      |
      _____________________________
      saygılar...
    • Yarbay
      3642 Mesaj
      18 Mart 2006 19:45:09
      ya bu oyunda grafik falan yoq mu ?

      lwl nası atlıcazzzzz?????

      parayı nası kascazzzzzzz ? hani gidiyoruz ya mezar gorevlisine 1 sa. dolsuktan sonra para kendiligindn mi gelioyr
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      69 Mesaj
      18 Mart 2006 19:51:09 Konu Sahibi
      grafik kartı sorunu yok.. ram sorunu yok hatta anakart bile istemez .... tabi çalışma sonunda para geliyor ... levelde baskın ve antremanlardan sonra geliyor..
      |
      |
      _____________________________
      saygılar...
    • Yarbay
      3642 Mesaj
      18 Mart 2006 20:09:39
      mezarlıkta calısırken nası cıkacam

      1 sa. boyunca calısırken hiç bişi yapamıyom ne baskın agidebiliyom ne bi yere

      bu sorunu nası ascam
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      69 Mesaj
      18 Mart 2006 20:20:57 Konu Sahibi
      o sorun degil zaten oyunun iç dinamiği oyle.. aynı anda iki işi birden yapamıyorsun.
      |
      |
      _____________________________
      saygılar...
    • Çavuş
      69 Mesaj
      18 Mart 2006 20:29:59 Konu Sahibi
      vee millet klanımız kuruldu haber donanım klanı .............. SabbaT ................. tüm vampirleri beklerizz.. bebe
      |
      |
      _____________________________
      saygılar...
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Blogio
üniversite
son dakika
Ankara Web Tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,341
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.