Şimdi Ara

Valorant [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
475
Cevap
17
Favori
21.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 216
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 17
  • Ortalama Mesaj Aralığı 22 saat 32 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 10
  • Favoriye Eklediklerim 17
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Daimon88 (28 mesaj) b0Ni (17 mesaj) ORGANIKHOSAF (17 mesaj) FORZAFATHER (11 mesaj) Winter Is Coming (11 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (366 mesaj) Mobil (72 mesaj) Mini (10 mesaj) Uygulama (26 mesaj) (1 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Valorant >> Valorant [ANA KONU]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2622 Mesaj

    hocam benimde ryzen 5 2600 gtx 1660 super var en dusuk ayarlarda oynuyorum benimde oyle zaten 2080 super olanlarda en dusuk ayalarda oynuyor ve hemen hemen aybi fpsi aliyoruz oyun icinde 300 + fps almiyor kimse twitch de bakin anlarsiniz

    sizin monitorunuz 4k destekliyor o yuzden orada ole yaziyor ama oyunu 4kda oynayamazsiniz desteklemiyor.

    ben fps icin ayar yapmadim sadece nvidiadan maksimum performans bilgiylsayar guc ayarlarindan da maksimum performans dedim bi sorun yasamiyorum.

    cozunurluk degissenizde fps e cok etkisi olmuyor bu oyunda ama csde alismissaniz 1280 e oynayabilirsiniz sizin tercihinize kalmis kimileri 1280 oynuyor valoranti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ORGANIKHOSAF -- 19 Ağustos 2020; 0:21:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    RouxLee kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    69 Mesaj

    Eyw cevap için teşekkürler en iyisi dediğiniz gibi 1280x960 ta oynayayım 5 senedir CS GO yu bu ayarda oynuyorum alışkınım ama bu fps olayını İnş düzeltirler.

    Bu arada beraber oynamak isterseniz steam hesabım:rouxlee
    |
    |
    ORGANIKHOSAF kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5428 Mesaj
    Yokmu şu oyunu efendi gibi oynayacak Adam Akıllı insanlar.
    Bu veletlerin sonu ne olacak merak ediyorum.
    Girmiş oyuna bütün skilleri ultileri takım arkadaşına kullanıyor. Yerden Awp alıyorum onu bana ver yoksa sana bomba atarım diyor çoluk çocuk kaynıyor.
    Rank kasmak zevkli, maçlar çekişmeli geçerse zevk daha da katlanıyor. Ama takım kurmak şart random girince 1-2 maç güzel sonrası Troller sahne alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    136 Mesaj

    Katılıyorum oyuna 5 stack olmadan girilmez. Lol ün kitlesi aynen devam ediyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Lion_Army kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1005 Mesaj

    Battlefield 1 oynarken kafam rahattı, Batılı oyuncularla oynamak zevkliydi, Valorant'ta TR serverinde oynamak zorundayım maalesef, seneler önce niçin Türk serverlerini terk ettiğimi tekrar hatırlamış oldum böylece. O kitleyle olmaz.
    |
    |
    Lion_Army kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5428 Mesaj

    Olmuyo da zaten, bir kaç anlayışlı arkadaş çıkıyor. Ayak uydurup saygı göstermeye çalışıyorlar ama 5 yaşta var 35 yaşta var oyunda işte, sıkıntı büyük. Ne yazıkki bunu eşitleyecek sistemde yok, yani benim yaşım bu beni bunlarla eşleştir diyemiyorsun oyuna Halbuki olsa ne güzel olur.
    Bu da oyun yapısına ters işte oyun mantık olarak K/D’si iyi olanlarla eşleştiriyor, Rank’te ise aynı Rank’ten olanlarla filan.
    Şunun bir mantıklı açıklaması yok diyalog şu resmen;
    Benim Main Sage mesela hep onu alırım, ping’den dolayı bazen oyun geri atıyor karakter nerde anlamıyosun berbat bi durum yani, tepki direk şu:
    - Ya A............... çocuğu sen napıyorsun orda?
    Yani gerçekten inanılmaz bir şey yaaa.
    Warzone’da da başta uçaktan atlarken sesler açıktı 150 kişi uçaktan atlıyor Bizim Türkler kendini direk belli ediyor. Benim Nicklerin sonunda hep TR olur anlıyor tabi hemen Türk olduğunu diyalog şu atıyorum:
    - Lan Orasını burasını bilmem ne yaptığım Gel lan yiyorsa atla Store hadi diyor.
    Bildiğin katıksız safmı saf kılçıksız Gerizakalı. Malmısın delimisin divanemisin Hayırdır arkadaş, bu ne öfke ne oluyor. Senin benimle benim seninle ne alıp vereceğin olacakki oraya atla buraya atla küfür kafirlerle gelsene yiyosa filan. Oyna oyununu zaten Battle Royale eninde sonunda kaşılaşıcaz biri Şampiyon olacak. Güncelleme ile kapattı onu Warzone’da öyle diyaloglar kesildi.
    Kısacası bizden ne yazıkki adam olmaz belli bir kısmı tenzih ediyorum tabi, lafım böylelerine!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lion_Army -- 19 Ağustos 2020; 16:40:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Daimon88 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Er
    2 Mesaj
    Kanal linki


    Video linki

    Kanalımda VALORANT, CSGO, LOL Twitch BEST PLAYS paylaşıyorum.
    Göz atmanızı tavsiye ederim.
    Thanks.
    FactionTec
    |
    |




  • Teğmen
    117 Mesaj

    güzel yazı güldürdü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Lion_Army kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1005 Mesaj
    Yaş 33 arkadaşlar, velet olmayanlar nickini yazarsa ekleyeyim oynarız, fakat pro olanlar hariç, onları hayal kırıklığına uğratırım çünkü
    |
    |
  • Çavuş
    40 Mesaj
    yaş aralığı 23 38 olan discord adresimize beklerizhttps://discord.com/invite/f2gZfeW



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berofero -- 28 Ağustos 2020; 16:46:12 >
    |
    |
  • Çavuş
    62 Mesaj
    Twitch izlerken bir yayıncının çekilişinden 2500vp kazandım oyunu oynamıyorum normal fiyatının yarısına satarım almak isteyen olursa 1 tane kod var sadece.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    oyunda hile durumu şuan nasıl ? Çok hile var mı ? Yine otosıkma çok kullanıyorlar mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drsteteskop -- 29 Ağustos 2020; 13:42:33 >
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    Ben hayatımda bu kadar mal insanın birlikte olduğu bir oyun topluluğu görmedim. Hepsi 14 yaşında. Saygısız saygısız çocuklar. Güler geçerim normalde ama sinir etmek için zorluyorlar, oyunu oynatmamaya calısıyorlar resmen. Hayatımda bu riotun oyunları kadar iq seviyesi düşük aptal bir oyuncu topluluğu görmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drsteteskop -- 29 Ağustos 2020; 16:8:12 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1986 Mesaj

    csgo dan geliyorsanız, csye göre hile aşırı az.

    csgoda tahmini 10 maçtan 5-6 sında hile denk geliyordu. (birde öyle kolay kolay herekse hile diyen bir tip değilim).

    burda 50 maçta 1-2 ya denk geliyor ya gelmiyor.

    Bu oyunun temel sıkıntısı oyuncu kitlesi.

    10-12 yaşındaki veletlerin babası yaşındaki kişiye ana avrat düz gittiği bir kitle var. tek sorunda heal atmakta geç kalmışım :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FlyingHigh -- 29 Ağustos 2020; 20:17:32 >
    |
    |
    Drsteteskop kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1986 Mesaj
    bu arada bilmiyorum deneyen var mı, tr servlerine girmemek için yapabileceğimiz bir şey var mı acaba? VPN veya başka bir yol varsa oyun yurtdışı serverlerde çok rahat ve daha keyifli olarak oynayabiliriz sanırım.
  • Binbaşı
    1005 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: FlyingHigh

    bu arada bilmiyorum deneyen var mı, tr servlerine girmemek için yapabileceğimiz bir şey var mı acaba? VPN veya başka bir yol varsa oyun yurtdışı serverlerde çok rahat ve daha keyifli olarak oynayabiliriz sanırım.
    Bunu ben de düşünüyorum çünkü Valorant oyunu hoşuma gitti fakat yaşım 33 olduğu için takım arkadaşlarla mic'ten sohbette aynı frekansı tutturamıyoruz, Battlefield 1 oynarken bozuk İngilizcemle bile daha iyiydi, bizim ülkede sadece gençler oynuyor video oyunlarını, o yüzden Batı serverlerını seviyorum. Batı serverlerde de çok velet var fakat ne ilginçtir ki onlarla da sohbetim iyi, bizim TR'de daha eşleşme olur olmaz ajan seçimi sırasında başlıyor hakaretler küfürler, laf sokmalar, yani aslında sorun yaş da değil, iletişim konusunda sıkıntılar var bizim millette, o yüzden TR serveri sarmıyor. Hala TR serverinde oynuyorum fakat Batı serverlerinden birine geçebilirsem iyi olacak, bunun bir çözümü bulunursa yazılır umarım bu konuya..
    |
    |




  • Yüzbaşı
    251 Mesaj

    Kesinlikle haklısınız

    Cs yi hileden dolayı en sonunda dayanamayıp bırakmıştım hocam.

    Apex oynuyorum en temizi. Oyun grafikleri güzel , atış mekanızmasi felan efsane. Oyuncu kitlesi efsane, en aptalı bile takım oyununa ayak uyduruyor. Sesli sohbetten saçma muhabbet asla dönmüyor. Mükemmel işaretleme (ping) sisteminden dolayı , sesli sohbet boş yere kullanılmıyor..

    Tek sıkıntısı ise battle royale oyunlar bazen sıkabiliyor. Tavsiye ederim
    |
    |
    FlyingHigh kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    269 Mesaj
    Bu oyunu bir tek ben beğenmiyorum herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    Oyunda attığım mermi gitmiyor saçma sapan iş.
    Başına gelen ya da çözümü bilen var mı?
    1070 ve 7700k ile 1080de oynuyorum, 200lerde fps alıyorum ve biriyle çatışırken drop yiyordum. Şimdi 165 fpsye sabitledim drop pek yok ama attığım mermi kesinlikle gitmiyor.
    Biri de görmüştü mermi inatla gitmiyor dedi, hemen önümdeki adama hep kafa sıktım 1 tanesi değmedi!
    |
    |
  • Yüzbaşı
    919 Mesaj
    makusla06 yaş 33 evl çocukluyum oynamak isteyen varsa eklesin
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
triple negative breast cancer
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,465
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.