Şimdi Ara

Vakum Kutusu?????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aracım Focus 1.8TDCI. Araçta böyle bir kutu var. Hortumu eskimişti biraz. 1 sene önce falan turbocuya bakım için gittiğimizde bu bir işe yaramıyor deyip hortumunu söktü attı. Arkadaşımda da 1.6 benzinli model var ama bu parçadan yok. Ben de merak ettim acaba bu parça ne işe yarıyor diye Google'a kodunu girdim adına vakum kutusu diyorlar baktım ama parça hakkında hiçbir bilgi bulamadım. Siz sayın forum severler sizlere soruyorum bu parçanın işlevi nedir???? Vakum Kutusu?????

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • 10 kuruş için kılı kırk yaran firmalar tutupta plastik kalıp üretim montaj maliyetini göze alıyorsa o parçayı oraya boşuna koymaz üretim mantığına terstir şu ustaların bu kadar cahil olup kendinden bu kadar emin konuşması beni bitiriyor bu tarz parçalar turbo lag olayını azaltmak ve lineer basınç sağlamak için konulur genelde fakat fordun burda bu parçayı koyarken amacı yine farklı olabilir dikkat etmekte fayda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Turbo cidden geç devreye giriyor bununla alakası olabilir mi acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O Ustaya O kutuyu monte et(tir)mek lazim.

    Yaptığı işe saygısı olmayana ben de saygı duymam. Geldiği dağa gitsin...

    Bu arada aklima geldi, motoru yokuş aşağı kompresyona aldığında bir fark hissetiniz mi ?

    Benzinli motorlarda manifold tasarimi Dizel cevrime göre farklidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 21 Mart 2020; 8:52:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok hayır. Daha önce de konu açmıştım sadece alt devir sıkıntılı. Yokuşta zor topluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hakaanyeter H kullanıcısına yanıt
    Alt devirlerde zor topladığı gibi yokuşlarda bir fark hissetmiş olmaniz gerekir, daha kolay devirlenmesi gibi, yük olmadığı durumlarda.

    Neyse yukarida Polestar gereğini yazmış. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayı turbocuya götürdüğümde turbosu tıkalıydı. Aldığımda öyleydi yani. Yokuşları 1le çıkıyordum. Hiç normal halinde kullanmadım o yüzden bilemiyorum :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hakaanyeter H kullanıcısına yanıt
    Önemli bir parça bilgin olsun. 1.3 Cdti araçlarda yani multijet motorlarda da var vakum kutusu. Şöyle önemini anlatayım. Ustaya aracımı bıraktım farklı bir arıza için, aracı almaya gittiğimde usta dedi ki aracın çekişi çok düşüktü fark edemedin mi dedi hayır dedim vakum kutusundan çıkan vakum borusu yarılmış onuda değiştirdim dedi. Hakikatten aracın çekişi artmıştı. Turbo + turbo selenoid valfi ve vakum kutusu bunlar birbiriyle komplike çalışır.
  • kin_ci K kullanıcısına yanıt
    Arabaya lastik dayandıramıyorum daha da performansı artarsa napıcam ben😫

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hakaanyeter H kullanıcısına yanıt
    uzay mekiği olmayacak olması gerektiği gibi olacak araçta şuan arıza var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makara yapıyorum ya 😂. Çok sağolun hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum cansınız ♥️

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.