< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daswagen -- 10 Ocak 2024; 5:0:21 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
VAG’ın otomotiv sektörünü domine etmesi
-
-
Geç oldu yat istersen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3 adet psa, 2 adet vag grubu araç kullandım son 5 senede. kim ne derse desin, vag ın araçları daha eğlenceli ve kaliteli hissettiriyor. her iki markanın da handikapları var (vag-dsg, psa- boya sorunu).
-
-
Forumu senin domine ettiğin gibi otomobil piyasasını da vw domine ediyor
Yine forum olarak sizin entelektüel seviyenize nasıl yetişemeyeceksek diğer markaların da vwye yetişmesi imkansız gibi görünüyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
daswagenciğim, güldürdün yine bizleri... her ne kadar vag araçlarını sevsem ve kullansam da dünyanın avrupa'dan ibaret olmadığını az çok biliyorum. sana tavsiyem bir dünya haritasına bak...
-
Bu kadar fanatikliğe gerek yok da, ben de genel olarak baktığımda VAG Grup'u en iyisi olarak görüyorum. Hemen hemen hiçbir disiplinde en iyisi değil, ama orta-üst özellikleri toplayarak toplamda genele hitap eden bir anlayışları var.
-
ucuza araba üretiyor. gerçekten ucuz (türkiyeyi saymayalım burda vergiler çok)
her motoru her şanzumanla her donanım paketiyle kombine edebiliyorsun seçenek çok.
ancak vag evladiyelik araba üretmiyor. motor ve şanzuman açısından 5-10 yıl max kullanım süresivar. 10 yılı geçtiğinde sahibine ızdırap olan bir yapısı var.
bu yuzden de 30 senelık mercedes bmw şahin renolar yollardayken 15 yılı geçen vagların hepsı çekme belgeli. bora, golf 4 falan görmeyeli herhalde 5-10 yıl olmuştur.
-
evet alaman arabası diyip kapının onune cekiliyor. yılda max 1000 km yapıyor. aaman arabası almış desinler diye alınıyor. o kadar. başka bir gorevleri yok o anadoludaki araçların.
-
Domine edebilir de bunda sevinecek ne var anlayamıyorum.. bütün otomobillerin aşağı yukarı birbirinin aynısı olmasını mı istiyorsunuz??
Fransızlar ayrı bir ekoldür, japon ayrı, italyan ayrı bir tat vs. hepsi bir yaklaşım farkıdır, keyiftir, ayrı bir deneyimdir, dizayndır. ne kadar çok farklılık, çeşit, rekabet o kadar otomobil beslenir otomobil kültürü bundan.
her yerin yer gök Alman aracı olması kadar sıkıcı bir şey olamaz.. ki bunu genel olarak alman araçlarını seven, 20 senedir sadece alman aracı almış biri olarak söylüyorum. böyle otomobil tutkunluğu da olmaz.
-
Nerdesin? Almanya’nın kentinde mi Avusturya mı? Ya da Benelux ülkeleri? Polonya,Çekya,İspanya?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Farfaraway21 -- 10 Ocak 2024; 10:3:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dünya Otomotiv pazarında satılan her 100 aracın 29 adeti Çin'de satılıyor.
Çin 2020-2021 yıllarında ayda 2 milyon araç satışı yapıyordu, bu rakamlar ambargo sonrası düştü
Covid ve değişen ticari anlaşmalar ve ABD'nin ambargoları sebebi ile ÇİN gerçek potansiyelini kesinlikle gösteremiyor...
VAG grubunun 2023 verileri açıklanmadı, daha erken bunun için şubat*mart ayını beklememiz gerekebilir ancak 2022 genel olarak zayıf geçen bir yıldı
Çin ambargosu sonrası 2023 'de az da olsa alan bularak satışlarını artırmaya çalıştılar
ortalama %10-15'lik genel bir artış bekleniyor...tüm dünyaya tüm vag grubu araçlar dahil verileri aşağıda
yıllık ortalama 8-9 milyon arasında bir satış var...2023 'ü 10 milyon adetle kapatabildiler mi ?
2022 yılında Volkswagen Grubu'nun tüm büyük markaların (VW, Audi, Skoda, Seat) dünya çapındaki otomobil satışları daralırken,
Porsche'nin küresel satışları arttı...
bu arada Çin kavaganın büyüğünü başlatalı çok oldu... 20 milyon araç sattıklarını şimdiden açıkladılar...
bir 10 milyon adet (VAG olmayan) adet USA marketten gelse ortalama 50-60 milyonluk sadece otomobilden bahsediyoruz
öyle gördüğümüz gibi domine ettiği bir ortam yok... baskın olduğu teknoloji devşirdiği 2000'li yılların başlarındaki etkinliği
özellikle dieselgate skandalı sonrası ciddi zarar edişleri ve satış grafilklerinin düşmesi, TESLA ve başlılca markalara müşteri kaptıyor oluşu...
birçok ekten var yani... küçük bir pencereden özellikle kendi ülkemiz ve avrupa uzantı ülkere baktığımızda bir domine edişten söz edilebilir
ama dünya genelinde veriler çok farklı şeyler söylüyor...
-
avrupa satış verisini ayrıca paylaşıyorum
-
Arkadaşlar CHP genel merkezinin önünden bildiriyorum. Yer gök CHP'li seçmen kaynıyor. CHP adeta ülkeyi domine ediyor. İlk seçimde en az %90 oyla iktidara yürüyeceklerini öngörüyorum.
Bu konuyu da entellektüel bir şekilde tartışabiliriz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
...
2000'lerden günümüzde en çok satanların at yarışı...
VAG tarafından inanılmaz bir baskı var...
Global StatsyoutubeThis video shows the best selling car brands (in units) worldwide between the years 1999 and 2017, using bar chart and line chart race. Data source: Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles (OICA) Global Stats - High Quality Visualizations Subscribe for new videos every week! Music: Scott Buckley - Age of Wonderhttps://www.youtube.com/watch?v=HLcj5rZwfGs -
İsabetli
-
Evet hocam, “deutschland über alles” sloganının otomotiv endüstrisi üzerinde mühendislikle kurduğu bir hegemonya gerçeği var.
Bunu Alman araçlarının referans olmasıyla, kaliteyi sıradanlaştırıp her kesime hitap ettirmesi gibi bir inovasyonla başarması da gerçekten büyük bir realite.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Geç oldu yat istersen
|
Arkadaşlar CHP genel merkezinin önünden bildiriyorum. Yer gök CHP'li seçmen kaynıyor. CHP adeta ülkeyi domine ediyor. İlk seçimde en az %90 oyla iktidara yürüyeceklerini öngörüyorum.
Bu konuyu da entellektüel bir şekilde tartışabiliriz. |
3 adet psa, 2 adet vag grubu araç kullandım son 5 senede. kim ne derse desin, vag ın araçları daha eğlenceli ve kaliteli hissettiriyor. her iki markanın da handikapları var (vag-dsg, psa- boya sorunu). |
|
daswagenciğim, güldürdün yine bizleri... her ne kadar vag araçlarını sevsem ve kullansam da dünyanın avrupa'dan ibaret olmadığını az çok biliyorum. sana tavsiyem bir dünya haritasına bak... |
Aman dikkat et daswagenciğim, sonun öyle olmasın. Biz seni seviyoruz…
|
Domine edebilir de bunda sevinecek ne var anlayamıyorum.. bütün otomobillerin aşağı yukarı birbirinin aynısı olmasını mı istiyorsunuz?? Fransızlar ayrı bir ekoldür, japon ayrı, italyan ayrı bir tat vs. hepsi bir yaklaşım farkıdır, keyiftir, ayrı bir deneyimdir, dizayndır. ne kadar çok farklılık, çeşit, rekabet o kadar otomobil beslenir otomobil kültürü bundan. her yerin yer gök Alman aracı olması kadar sıkıcı bir şey olamaz.. ki bunu genel olarak alman araçlarını seven, 20 senedir sadece alman aracı almış biri olarak söylüyorum. böyle otomobil tutkunluğu da olmaz. |
Sen bu forumun yüz karası .... Şaka şaka bu forumun en yaman trolü sun |
Benzer içerikler
- renault paketleri
- renault megane 1.3 tce 140 yorumlar
- fiorino 1.3 multijet yorum
- en iyi led far markası
- araç yedek su deposundan neden su atar
- togg servis ağı
- pilotcar p2 city
- suzuki s-cross fiyat
- byd ne zaman fiyat açıklayacak
- mazda cx 60
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X