Bildirim
Vae Kapalı?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Aynı durumdayız ama bende herhangi bir bekleyen işlem yok, sistemlerinde bir sıkıntı olabilir. -
Tüh ... ben de sanmıştım ki 4 gündür aktif edilmeyen hattım aktif ediliyor. Hüsran :)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hüsran değil yahu, asıl hüsran bizim bağlı internetin 15 dk da bir kopması -
Bende de ne kopma var ne birşey hak yemeyeceğim ama yani vaat edilen hıza ulaşma engelim kalkmıyor ortadan bir türlü :(
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Sayın @TurknetDestek bildiğiniz üzere hat tanımlamam ve telefon numarası tanımlama işlemlerim yapılamamıştır. 24 saat olarak belirtilen çözüm süresi 50+ saati geçmiştir. Yaşadığım sorun ile alakalı henüz dönüş yapılmamıştır. Telekom’u aradığımda tersler gibi “ ONU ANLAŞTIĞINIZ ISS ÇÖZECEK” şeklinde saçma bir cevap aldım. Gidişat hakkında bilgi alabilir miyim gerçekten aşırı anlamsız bir süreç geçiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ppobelter -- 27 Mart 2020; 15:55:6 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Terslemek degil de, dogru olanı söylemişler. Çünkü TT'nin elindeki kısım santral ile bina ankastresi arasındaki devre.
Gerisi anlaştıgınız issnin elinde. TT hiç bir müdahele yapamaz. -
Hocam ben ne kadar bekleyeceğim ya böyle bu kadar uzun sürecek nesi var bu işlemin? Evimin önüne santral dikin demedim ki ben bu adamlara
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam deneyimler kişiye özeldir ancak belirtmem gerekirse ben 3 yıl önce hata yapıp kendilerinden abonelik almaya çalıştım.
TürkNet bana göre tamamen hüsran. Çünkü başka bir mesajda belirttigim gibi "Sorun çözecek mh yok" yani problem telefon ile ulaşamamak degil açılan ticketlara bakanlar.
Ben bunlara başvuru yaptıgımda, 5 gün sonraya kurulum randevusu verip 20 gün sonra kurdular. Kurduklarında da hat aktif degildi. 15 gün kadar da aktivasyon bekledim yapamadılar. Başka firmaya geçmiştim bende.
Forumda da görmüşsünüzdür bunlar arıza oldugunda da aynı. Tabiki her iss de arıza oluyor, ama bunlar vasatın bayrak taşıyanı.
Bence başka firmaya başvurun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 27 Mart 2020; 16:39:47 > -
Merhaba, teknik bilgiler kısmında sorun bulunuyor. Bu durumu ilgili birimimize ilettik. Kısa süre içerisinde sorunu gidereceğiz. -
Merhaba, telefon geçişinizin bir an önce yapılması için ilgili birimimize bildirimde bulundum. Bu konuda elimden geleni yapıyorum. En kısa süre içerisinde geçişinizi arkadaşlarım gerçekleştirecektir.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X