Şimdi Ara

V.I.P Taksi geliyor... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
6.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucan_kasap

    Ben bu işe girdim eskiden korsan durak işletiyordum. Hem m.köy hem bakırköy'de 2 durak sahibiydim. Valla bir bakıma çok güzel oldu Thy gidememe sorunu olmuyor bağlanma riski tamamen kalktı ortadan taxiyle hemen hemen aynı fiyatlara taşıtmama rağmen insanlar genede bizi tercih ediyor temiz güvenli ve konforlu bir hizmet sonuçta Araçlar chevrole cruze 2.0 cc 2013 model sıfır km 25 araçlık filo ile yapılabiliyor oh mis

    2.000 lirayla size ortak olayım hocam

    Yüzde kaç hisse düşer




  • Kımler doyacak kımler bılmemne hıc umrumda degıl buyuk baskanı karsılamak ıcın bedava gıderlerken dusunselermıs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucan_kasap

    Ben bu işe girdim eskiden korsan durak işletiyordum. Hem m.köy hem bakırköy'de 2 durak sahibiydim. Valla bir bakıma çok güzel oldu Thy gidememe sorunu olmuyor bağlanma riski tamamen kalktı ortadan taxiyle hemen hemen aynı fiyatlara taşıtmama rağmen insanlar genede bizi tercih ediyor temiz güvenli ve konforlu bir hizmet sonuçta Araçlar chevrole cruze 2.0 cc 2013 model sıfır km 25 araçlık filo ile yapılabiliyor oh mis

    Çok iyi olmuş. Eskiden korsan denmesine ben de karşıydım. Elbette taksiciler de plaka sahiplerine para yetiştiren kimseler ama plaka sahipleri sefa sürecek diye büyük şehir insanı özellikle İstanbullular çok rezil oldu taksilerde. Tüketiciye en düşük kaliteden hizmeti, yasalarla korunarak ve tekeliz nasıl olsa diyerek kaktırmalarını hiç sevmiyordum.

    Daim olsun. İş hayatınızda başarılar dilerim.

    İleride kendinizi, insanları, çocuklarımızı, doğayı da düşünerek lojistik ilminin kurallarını uygulayarak araç paylaşımı gibi seçenekler de sunabilirseniz tüketiciler çok memnun olacaklardır. Araç paylaşım uygulaması geliştirmek istiyorum ama bürokrasi bir yana millet birbirini boğazlar diye girişemiyorum bir türlü. En azından sizin araçların hangi yoldan nereye gideceği belli ve şoförler bu işten sorumlu olacaklar. Belki yolda başka yolcular da akıllı telefonuyla ve giden kişinin de masrafı düşeceği için rızasıyla araç paylaşımına katılabilirler. Dilerim bunun gibi başka çevreci çözümler de üretilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucan_kasap

    Ben bu işe girdim eskiden korsan durak işletiyordum. Hem m.köy hem bakırköy'de 2 durak sahibiydim. Valla bir bakıma çok güzel oldu Thy gidememe sorunu olmuyor bağlanma riski tamamen kalktı ortadan taxiyle hemen hemen aynı fiyatlara taşıtmama rağmen insanlar genede bizi tercih ediyor temiz güvenli ve konforlu bir hizmet sonuçta Araçlar chevrole cruze 2.0 cc 2013 model sıfır km 25 araçlık filo ile yapılabiliyor oh mis

    2.000 lirayla size ortak olayım hocam

    Yüzde kaç hisse düşer

    4 trilyon luk bir yatırım hesap et konuşalım :D asdfasdfsadf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefo42

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucan_kasap

    Ben bu işe girdim eskiden korsan durak işletiyordum. Hem m.köy hem bakırköy'de 2 durak sahibiydim. Valla bir bakıma çok güzel oldu Thy gidememe sorunu olmuyor bağlanma riski tamamen kalktı ortadan taxiyle hemen hemen aynı fiyatlara taşıtmama rağmen insanlar genede bizi tercih ediyor temiz güvenli ve konforlu bir hizmet sonuçta Araçlar chevrole cruze 2.0 cc 2013 model sıfır km 25 araçlık filo ile yapılabiliyor oh mis

    Çok iyi olmuş. Eskiden korsan denmesine ben de karşıydım. Elbette taksiciler de plaka sahiplerine para yetiştiren kimseler ama plaka sahipleri sefa sürecek diye büyük şehir insanı özellikle İstanbullular çok rezil oldu taksilerde. Tüketiciye en düşük kaliteden hizmeti, yasalarla korunarak ve tekeliz nasıl olsa diyerek kaktırmalarını hiç sevmiyordum.

    Daim olsun. İş hayatınızda başarılar dilerim.

    İleride kendinizi, insanları, çocuklarımızı, doğayı da düşünerek lojistik ilminin kurallarını uygulayarak araç paylaşımı gibi seçenekler de sunabilirseniz tüketiciler çok memnun olacaklardır. Araç paylaşım uygulaması geliştirmek istiyorum ama bürokrasi bir yana millet birbirini boğazlar diye girişemiyorum bir türlü. En azından sizin araçların hangi yoldan nereye gideceği belli ve şoförler bu işten sorumlu olacaklar. Belki yolda başka yolcular da akıllı telefonuyla ve giden kişinin de masrafı düşeceği için rızasıyla araç paylaşımına katılabilirler. Dilerim bunun gibi başka çevreci çözümler de üretilir.

    Ne dediğinizi pek anlayamadım. Fakat şöyle bir şey var şu an ibb D sınıfı araçların yetki belgesini durdurdu sene sonu bitecek. Arabalar fln yalan oluyor yani. E segment e geçilecek mercedes bmw volvo s80 gibi daha lüks araçlar bakalım sonu nereye varacak. Ama şunu söylemeden edemiyeceğim bu insanlara iyilik asla yaramıyor arkadaş bu işlerin içine girdimde 21 yaşındaydım şuan 25 oldum şunu gördüm müşteriye mercedes de yollasan Banane arabadan beni ucuz götür yeter diyor şahinle götür yada ferrariyle ilgilenmem ben diyor adam resmen. Taxiyle trafikte n.taşından ipark a 63tl veren hanım ablamız telefon açıyor 30 tl diyorum ayyy çokmuş diyor taxide bindiği en fazla linea ben yolluyorum chevrolet cruze 2.0cc 0km araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucan_kasap

    quote:

    Orijinalden alıntı: tefo42

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucan_kasap

    Ben bu işe girdim eskiden korsan durak işletiyordum. Hem m.köy hem bakırköy'de 2 durak sahibiydim. Valla bir bakıma çok güzel oldu Thy gidememe sorunu olmuyor bağlanma riski tamamen kalktı ortadan taxiyle hemen hemen aynı fiyatlara taşıtmama rağmen insanlar genede bizi tercih ediyor temiz güvenli ve konforlu bir hizmet sonuçta Araçlar chevrole cruze 2.0 cc 2013 model sıfır km 25 araçlık filo ile yapılabiliyor oh mis

    Çok iyi olmuş. Eskiden korsan denmesine ben de karşıydım. Elbette taksiciler de plaka sahiplerine para yetiştiren kimseler ama plaka sahipleri sefa sürecek diye büyük şehir insanı özellikle İstanbullular çok rezil oldu taksilerde. Tüketiciye en düşük kaliteden hizmeti, yasalarla korunarak ve tekeliz nasıl olsa diyerek kaktırmalarını hiç sevmiyordum.

    Daim olsun. İş hayatınızda başarılar dilerim.

    İleride kendinizi, insanları, çocuklarımızı, doğayı da düşünerek lojistik ilminin kurallarını uygulayarak araç paylaşımı gibi seçenekler de sunabilirseniz tüketiciler çok memnun olacaklardır. Araç paylaşım uygulaması geliştirmek istiyorum ama bürokrasi bir yana millet birbirini boğazlar diye girişemiyorum bir türlü. En azından sizin araçların hangi yoldan nereye gideceği belli ve şoförler bu işten sorumlu olacaklar. Belki yolda başka yolcular da akıllı telefonuyla ve giden kişinin de masrafı düşeceği için rızasıyla araç paylaşımına katılabilirler. Dilerim bunun gibi başka çevreci çözümler de üretilir.

    Ne dediğinizi pek anlayamadım. Fakat şöyle bir şey var şu an ibb D sınıfı araçların yetki belgesini durdurdu sene sonu bitecek. Arabalar fln yalan oluyor yani. E segment e geçilecek mercedes bmw volvo s80 gibi daha lüks araçlar bakalım sonu nereye varacak. Ama şunu söylemeden edemiyeceğim bu insanlara iyilik asla yaramıyor arkadaş bu işlerin içine girdimde 21 yaşındaydım şuan 25 oldum şunu gördüm müşteriye mercedes de yollasan Banane arabadan beni ucuz götür yeter diyor şahinle götür yada ferrariyle ilgilenmem ben diyor adam resmen. Taxiyle trafikte n.taşından ipark a 63tl veren hanım ablamız telefon açıyor 30 tl diyorum ayyy çokmuş diyor taxide bindiği en fazla linea ben yolluyorum chevrolet cruze 2.0cc 0km araç.

    Şöyle yazayım:

    - İstanbulda taksi ücretlerine göre aldığımız hizmet kalitesi düşük. Araçlar kötü, şoförlerin hafife alınmayacak bir kısmı mesleği icra etmemesi gereken insanlar. Sebebi ise 4000 TL plaka parası. Yani plaka sahipleri gıdıklarını büyütürken parasıyla rezil olan taksi müşterisi. Bunu söyleyince o da onun hakkı diyenler oluyor ama kusura bakmasınlar idareciler büyük gıdıklılardan çekinmeseler taksi plakası işini çözerler. Ki bu işin buralara varmaması gerekirdi. Sonra taksi için standart koysalar bu konforsuz araçlarla milletin canına okuyamazlardı.

    - "Korsan" yanlış bir kelime. Bir kere tüketicinin alternatif tüketme hakkını elinden almış tekelcilere karşı alternatif iş geliştirmiş kimselere korsan denmesini benim aklım almıyor. Aradan HAKSIZ BESİN ZİNCİRLERİ de kalktığı için hatta daha ucuza tüketiciye hizmet sunanlara korsan denmesi de acayip bir haksızlık. Vergi diyecek birileri taksiler götürü çalışıyordu yanlış bilmiyorsam. Bu arada vergi akaryakıttan alınıyor ya.

    - Bir de derim ki bu filo işi gelirse araç paylaşımı mümkün olsa. Mesela bir aracınız Mecidiyeköyden D-100 Bakırköye gidiyor. Bunu internetten bir başkası görebilse ve atıyorum Ayvansaray'da yine oraya giden bir yolcu araca katılsa. (Elbette o anda giden yolcu da razıysa.) Yolun kalan kısmında ücretlendirme farklı olsa. Hem yolcular için maliyetler düşer, böylece uzun mesafelerde tercih eden yolcu sayısı da artar. Hem de aynı yolda 2 araç gideceğine 1 araç gider. Son derece çevreci bir çözüm olur.

    Yalnız söylediklerinizden anladığım kadarıyla filo işi lüks olacak. Dolayısıyla yolculuk maliyetine bakmayan beyaz tenlilere hizmet edecek. Keşke HALK adına da birşeyler yapılabilse. Ki bu dediğim bu kara düzen sarı taksilere bile yapılabilir.




  • Yerinde bir uygulama detekliyorum. Birkaç tane taksi plakası sahibi kaymak yiyor olan şöföre ve müşterilere oluyordu.
  • Bütün taksi plakalarını kamulaştırıp, taksici olmak için uzun bir eğitim ve sınava tabi tutulsun.
    Her önüne gelen ya da her parası olan bu işe girmesin. Taksicilik rant kapısı olmaktan çıkarılsın trafik zaten çekilmez bide bunlar yüzünden iyice berbatlaşıyor. Şikayetler sonucu taksici sertifikaları da ellerinden alınsın. Saygısız, köyde yaşadığını sanan insanlara tahammül edemiyorum.

    Bu dediklerimi yapsın Topbaş, yerel seçimde oy verecem. Bakalım zengine hizmet vermekten ne zaman vazgeçecekler.
  • neden bu zenginlere düşmanlık.bir gün zengin olursanız kriz gelsede batsam mı diceksiniz :)
  • zenginlikle alakası yok. bu korsan taksileri yasallaştırma yöntemi. sanıyormusunuz ki bir babayiğit 50 araba alıp 2000 motor üstü lüks araçlarla bu işi yapacak ? hayır.

    20 korsan taksi birleşti, 30 tane de servis minübüsü olan (2000 cc üstü vito, partner, travego,caravelle falan) ile beraber 50 aracı tamamladılar , boylece korsanlıklarını yasal hale dönüştürdüler.

    Taksiciler elbette karara tepkili olacaklar. zamanında bedava verilen taksi plakasının değerini kendi kurdukları borsada bir milyon tl nin üzerine çıkarttılar, hatta bazıları bu plakaları hisselendirip bile sattı, bunu fazlasıyla hakettiler. ve sonucta korsanlar türedi. eh şimdi korsanlar da yasallaştı.

    bu işten devlet ne kazandı ? zaten hiç vergi alamadığı korsan tasksi ve servisçilerden , az da olsa vergi alabilme şansını yakaladı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FehreR

    neden bu zenginlere düşmanlık.bir gün zengin olursanız kriz gelsede batsam mı diceksiniz :)

    Bu ülkede zenginler parasının tadını çıkarsın ama en az okadar da vatana millete insanlara hayrı olsun. İnsanları köle görmesinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    zenginlikle alakası yok. bu korsan taksileri yasallaştırma yöntemi. sanıyormusunuz ki bir babayiğit 50 araba alıp 2000 motor üstü lüks araçlarla bu işi yapacak ? hayır.

    20 korsan taksi birleşti, 30 tane de servis minübüsü olan (2000 cc üstü vito, partner, travego,caravelle falan) ile beraber 50 aracı tamamladılar , boylece korsanlıklarını yasal hale dönüştürdüler.

    Taksiciler elbette karara tepkili olacaklar. zamanında bedava verilen taksi plakasının değerini kendi kurdukları borsada bir milyon tl nin üzerine çıkarttılar, hatta bazıları bu plakaları hisselendirip bile sattı, bunu fazlasıyla hakettiler. ve sonucta korsanlar türedi. eh şimdi korsanlar da yasallaştı.

    bu işten devlet ne kazandı ? zaten hiç vergi alamadığı korsan tasksi ve servisçilerden , az da olsa vergi alabilme şansını yakaladı.

    aynen öyle +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucan_kasap

    quote:

    Orijinalden alıntı: tefo42

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucan_kasap

    Ben bu işe girdim eskiden korsan durak işletiyordum. Hem m.köy hem bakırköy'de 2 durak sahibiydim. Valla bir bakıma çok güzel oldu Thy gidememe sorunu olmuyor bağlanma riski tamamen kalktı ortadan taxiyle hemen hemen aynı fiyatlara taşıtmama rağmen insanlar genede bizi tercih ediyor temiz güvenli ve konforlu bir hizmet sonuçta Araçlar chevrole cruze 2.0 cc 2013 model sıfır km 25 araçlık filo ile yapılabiliyor oh mis

    Çok iyi olmuş. Eskiden korsan denmesine ben de karşıydım. Elbette taksiciler de plaka sahiplerine para yetiştiren kimseler ama plaka sahipleri sefa sürecek diye büyük şehir insanı özellikle İstanbullular çok rezil oldu taksilerde. Tüketiciye en düşük kaliteden hizmeti, yasalarla korunarak ve tekeliz nasıl olsa diyerek kaktırmalarını hiç sevmiyordum.

    Daim olsun. İş hayatınızda başarılar dilerim.

    İleride kendinizi, insanları, çocuklarımızı, doğayı da düşünerek lojistik ilminin kurallarını uygulayarak araç paylaşımı gibi seçenekler de sunabilirseniz tüketiciler çok memnun olacaklardır. Araç paylaşım uygulaması geliştirmek istiyorum ama bürokrasi bir yana millet birbirini boğazlar diye girişemiyorum bir türlü. En azından sizin araçların hangi yoldan nereye gideceği belli ve şoförler bu işten sorumlu olacaklar. Belki yolda başka yolcular da akıllı telefonuyla ve giden kişinin de masrafı düşeceği için rızasıyla araç paylaşımına katılabilirler. Dilerim bunun gibi başka çevreci çözümler de üretilir.

    Ne dediğinizi pek anlayamadım. Fakat şöyle bir şey var şu an ibb D sınıfı araçların yetki belgesini durdurdu sene sonu bitecek. Arabalar fln yalan oluyor yani. E segment e geçilecek mercedes bmw volvo s80 gibi daha lüks araçlar bakalım sonu nereye varacak. Ama şunu söylemeden edemiyeceğim bu insanlara iyilik asla yaramıyor arkadaş bu işlerin içine girdimde 21 yaşındaydım şuan 25 oldum şunu gördüm müşteriye mercedes de yollasan Banane arabadan beni ucuz götür yeter diyor şahinle götür yada ferrariyle ilgilenmem ben diyor adam resmen. Taxiyle trafikte n.taşından ipark a 63tl veren hanım ablamız telefon açıyor 30 tl diyorum ayyy çokmuş diyor taxide bindiği en fazla linea ben yolluyorum chevrolet cruze 2.0cc 0km araç.

    Nişantaşından İstinyepark'a 63 lira yazdığı nerede görülmüş? 30 lira yazıyor taksiyle.Sizde müşteriye 30 lira demişsiniz.Korsan taşımacılık yapıyorsanız taksiden daha ucuza götürmeniz lazım.




  • taksiler yurtdışı standartlara ulaşıncaya kadar, korsan taksiye sonuna kadar evet. taksi sürücüsüne yazın klimayı aç diyorsun, tüm sülalesine küfretmişsin gibi bakıyor.
  • Vip taksi yerine vip taksici tercih ederim. Büyük bir kısmı saygı yoksunu ve trafik canavarı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugûn 2 defa üsküdar - Numune Hastanesi arasını taksi ile gidip geldim. Yanımda 21 aylık kızım da olmasına rağmen bindiğim 4 taksinin dördü de hız sınırını beni tedirgin edecek dûzeyde aştı, ışık ve şerit ihlali yaptı. İlerde ışık kırmızı yanarken zorlaya zorlaya önündeki dolmuşu geçti ve sert sayılacak bir fren ile ışıkta durmak zorunda kaldı biri.

    Zaten son bindiğime sordum araba sizin değil sanırım diye, gerçekten de değilmiş. 😊

    Son 10 yıldır toplamda 10 defa bile taksiye binmemişimdir. (bugün bindiğim 4 taksi de dahil bu rakama) sanırım bundan sonra da aynen devam edecek bu durum. Ticari taksilerde inanın mavi minibüslerden daha fazla geriliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucan_kasap

    quote:

    Orijinalden alıntı: tefo42

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucan_kasap

    Ben bu işe girdim eskiden korsan durak işletiyordum. Hem m.köy hem bakırköy'de 2 durak sahibiydim. Valla bir bakıma çok güzel oldu Thy gidememe sorunu olmuyor bağlanma riski tamamen kalktı ortadan taxiyle hemen hemen aynı fiyatlara taşıtmama rağmen insanlar genede bizi tercih ediyor temiz güvenli ve konforlu bir hizmet sonuçta Araçlar chevrole cruze 2.0 cc 2013 model sıfır km 25 araçlık filo ile yapılabiliyor oh mis

    Çok iyi olmuş. Eskiden korsan denmesine ben de karşıydım. Elbette taksiciler de plaka sahiplerine para yetiştiren kimseler ama plaka sahipleri sefa sürecek diye büyük şehir insanı özellikle İstanbullular çok rezil oldu taksilerde. Tüketiciye en düşük kaliteden hizmeti, yasalarla korunarak ve tekeliz nasıl olsa diyerek kaktırmalarını hiç sevmiyordum.

    Daim olsun. İş hayatınızda başarılar dilerim.

    İleride kendinizi, insanları, çocuklarımızı, doğayı da düşünerek lojistik ilminin kurallarını uygulayarak araç paylaşımı gibi seçenekler de sunabilirseniz tüketiciler çok memnun olacaklardır. Araç paylaşım uygulaması geliştirmek istiyorum ama bürokrasi bir yana millet birbirini boğazlar diye girişemiyorum bir türlü. En azından sizin araçların hangi yoldan nereye gideceği belli ve şoförler bu işten sorumlu olacaklar. Belki yolda başka yolcular da akıllı telefonuyla ve giden kişinin de masrafı düşeceği için rızasıyla araç paylaşımına katılabilirler. Dilerim bunun gibi başka çevreci çözümler de üretilir.

    Ne dediğinizi pek anlayamadım. Fakat şöyle bir şey var şu an ibb D sınıfı araçların yetki belgesini durdurdu sene sonu bitecek. Arabalar fln yalan oluyor yani. E segment e geçilecek mercedes bmw volvo s80 gibi daha lüks araçlar bakalım sonu nereye varacak. Ama şunu söylemeden edemiyeceğim bu insanlara iyilik asla yaramıyor arkadaş bu işlerin içine girdimde 21 yaşındaydım şuan 25 oldum şunu gördüm müşteriye mercedes de yollasan Banane arabadan beni ucuz götür yeter diyor şahinle götür yada ferrariyle ilgilenmem ben diyor adam resmen. Taxiyle trafikte n.taşından ipark a 63tl veren hanım ablamız telefon açıyor 30 tl diyorum ayyy çokmuş diyor taxide bindiği en fazla linea ben yolluyorum chevrolet cruze 2.0cc 0km araç.

    Nişantaşından İstinyepark'a 63 lira yazdığı nerede görülmüş? 30 lira yazıyor taksiyle.Sizde müşteriye 30 lira demişsiniz.Korsan taşımacılık yapıyorsanız taksiden daha ucuza götürmeniz lazım.

    Akşam trafik saati ntaşından bin taxiye ama tam trafik saati 6da 6buçuk ta akşam git ntaşına 30tl yazsın mköy e gel ben vericem paranı bu 1. 2. olarak eskiden korsandı zaten 10 liraya gidiyorduk şuan korsan değil 4trilyon luk bir yatırım ucuz gitme gibi bir şeyimiz yok kardeşim önce araştır oku anla sonra cevap ver.




  • ucan_kasap U kullanıcısına yanıt
    Binmeme gerek yok taksiciyim zaten.En yoğun saatte en sıkışık trafikte bile 33 lira bekleme yazmaz.En azından ben yazdıramadım şimdiye kadar.Korsan kisvesi altında çalışan araçlar için 4 milyon liralık yatırım yaptıysanız yazık size.Yarın öbür gün ne olacağı bile belli değil.Madem o kadar paranız var 3 tane ticari plaka alsaydınız bari.
  • zengin var zengin var bazılarına göre haklısınız bazılarına gore yanlıs düşünüyorsunuz bunu sizde farkındasınızdır emınım her neyse.
  • taksici değilim taksimde yok peşim peşin belirteyim,

    insanlar varını yoğunu biriktiriyor ortaya döküyor birkaç aile birleşiyor gece gündüz değişimli çalışıyor bütün çeşit hırlısının hırsızının çilesini çekiyor evine çoluk çocuğuna üç beş kuruş para getirsin diye, sizde kalkıyorsunuz devlet eli ile yapılan bu korsan taksi işine girerek onların bu sisteme yatırdığı bütün paraya ortak oluyorsunuz, yok öyle yağma bunun hesabı elbet bir gün sorulur kul sormazsa Allah sorar onca insanın ahı ile bedduası ile iş kurulmaz...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.