Şimdi Ara

Uzun Yol Yakıt Tüketimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün 275 kilometre yol yaptım 2009 Honda CR-V 2.0 Otomatik ile yakaladığım değerler
    Ortalama Hız : 91
    En Yüksek Hız : 146
    Yakaladığım En Düşük Değer : 7.8 litre
    Ortalama Değer : 8 litre
    Umarım almayı Düşünen kişilere yardımcı olmuşumdur yorumlarınızı bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bence değerler iyi 2.0 lık bir araba için. Ama şehiriçinde başa çıkmak zor olabilir benzinle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanırım bu araç 2 tona yakındı. değerler belki buna göre normal olabilir fakat, normal şartlara göre aşırı yüksek. ama 120 den aşağı düşülmemiş pek sanırım. 120 ile giden normal bir dizel otomobil ise 6 litre civarı yakacaktır
  • logan 1.2 16 v. 100-130 arası kullanımda 5.3 yakıyor.hemen eksilemeyin reno motoru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı araç bende var. Uzun yolda 100-110 ile gittiğimde benzinle 6.2 lt yakıyor. LPG ile 7 litre civarı yakıyor. İstanbul şehir içi yazın 10 litre civarı kışın 11-12 litre tüketim var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar yakıt tüketimi olacaksa neden turbo motor kullanmayayım? Çağ dışı bu araçlar artık .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    Bu kadar yakıt tüketimi olacaksa neden turbo motor kullanmayayım? Çağ dışı bu araçlar artık .

    Neden çağdışı olsun. 2.0 motor kocaman araba uzun yolda 6 Lt civarı yakıyor. Ne yakması lazım.??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyönetmen -- 14 Temmuz 2015; 8:38:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    Bu kadar yakıt tüketimi olacaksa neden turbo motor kullanmayayım? Çağ dışı bu araçlar artık .

    Neden çağdışı olsun. 2.0 motor kocaman araba uzun yolda 6 Lt civarı yakıyor. Ne yakması lazım.??

    Bir yandan maximum torkunu 1750 li devirlerde veren turbo motor, diğer yandan 5000 devirde veren atmosferik motor ve yakıt tüketimleri benzer şartlarda aynı. Çağ dışı bu işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    Bu kadar yakıt tüketimi olacaksa neden turbo motor kullanmayayım? Çağ dışı bu araçlar artık .

    Neden çağdışı olsun. 2.0 motor kocaman araba uzun yolda 6 Lt civarı yakıyor. Ne yakması lazım.??

    Bir yandan maximum torkunu 1750 li devirlerde veren turbo motor, diğer yandan 5000 devirde veren atmosferik motor ve yakıt tüketimleri benzer şartlarda aynı. Çağ dışı bu işte.

    Çağ dışı dediğin motor 2 tane turbo motor eskitir, üstüne de Lpg ile çok daha ekonomik olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 120 km sabit hız otoban sürüşünde 7.5-8 lt benzin tüketiyorum yol durumuna göre. Maksimum 9 lt kadar lpg eder. 1000 km 200 tl Atmosferik candır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    Bu kadar yakıt tüketimi olacaksa neden turbo motor kullanmayayım? Çağ dışı bu araçlar artık .

    Neden çağdışı olsun. 2.0 motor kocaman araba uzun yolda 6 Lt civarı yakıyor. Ne yakması lazım.??

    Bir yandan maximum torkunu 1750 li devirlerde veren turbo motor, diğer yandan 5000 devirde veren atmosferik motor ve yakıt tüketimleri benzer şartlarda aynı. Çağ dışı bu işte.

    Çağ dışı dediğin motor 2 tane turbo motor eskitir, üstüne de Lpg ile çok daha ekonomik olur.

    Kendinizi bunlarla mı avutuyorsunuz? Lpg pişmanlıktan başka bir şey değil herkesin tercihi bir metod hiç değil. Vergi dezevantajını da ekle buna bir de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    Bu kadar yakıt tüketimi olacaksa neden turbo motor kullanmayayım? Çağ dışı bu araçlar artık .

    Neden çağdışı olsun. 2.0 motor kocaman araba uzun yolda 6 Lt civarı yakıyor. Ne yakması lazım.??

    Bir yandan maximum torkunu 1750 li devirlerde veren turbo motor, diğer yandan 5000 devirde veren atmosferik motor ve yakıt tüketimleri benzer şartlarda aynı. Çağ dışı bu işte.

    Çağ dışı dediğin motor 2 tane turbo motor eskitir, üstüne de Lpg ile çok daha ekonomik olur.

    Kendinizi bunlarla mı avutuyorsunuz? Lpg pişmanlıktan başka bir şey değil herkesin tercihi bir metod hiç değil. Vergi dezevantajını da ekle buna bir de.

    Lpg pişmanlık olduğu için mi %42 oranında kullanıma sahip?

    Benzin 4.78tl, lpg 2.09tl. Bu ne güzel bir pişmanlıktır :)

    Bu arada benzinli bir araca sahibim, uzun vadeli kullanacak olsam bir dk düşünmez lpg taktırırdım.




  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    Bir arti daha uzun servis aralıklarini ekleye biliriz.Cok övülünen o düşük devir bandinda ki tork için araç değil turbo kullanılıyor bu şekil bir kullanim hem turboyu hemde motor yağını öldürüyor.Tamam yeni alinacaksa yeni teknoleji alinir ama her noktada iyi diye bir seyde yok Türkiye nin saçma vergi sistemi olmasa turbonun benim gözümde hiç bir avantaji kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alkımm kullanıcısına yanıt
    Benzin bu fiyata satılırken benzinli arabam az yakıyor diye sevinmek yersiz, az yaksa ne olacak yine düsmeyecek 7-8 lt nin altına. Hesaba vurduğunda 35 kuruşun altına inen yok.
    Alırsın dizeli hem ekonomi yaparsın hem torkun iyi olur o tamam. Ama Tr'de yaşayıp turbo benzinli araç ekonomiktir diyen senede 7-8 bin km'den fazla yol yapmamalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    Bu kadar yakıt tüketimi olacaksa neden turbo motor kullanmayayım? Çağ dışı bu araçlar artık .

    Neden çağdışı olsun. 2.0 motor kocaman araba uzun yolda 6 Lt civarı yakıyor. Ne yakması lazım.??

    Bir yandan maximum torkunu 1750 li devirlerde veren turbo motor, diğer yandan 5000 devirde veren atmosferik motor ve yakıt tüketimleri benzer şartlarda aynı. Çağ dışı bu işte.

    Çağ dışı dediğin motor 2 tane turbo motor eskitir, üstüne de Lpg ile çok daha ekonomik olur.

    Kendinizi bunlarla mı avutuyorsunuz? Lpg pişmanlıktan başka bir şey değil herkesin tercihi bir metod hiç değil. Vergi dezevantajını da ekle buna bir de.

    Lpg pişmanlık olduğu için mi %42 oranında kullanıma sahip?

    Benzin 4.78tl, lpg 2.09tl. Bu ne güzel bir pişmanlıktır :)

    Bu arada benzinli bir araca sahibim, uzun vadeli kullanacak olsam bir dk düşünmez lpg taktırırdım.

    ilk 10 bin km'si güzel gelir tabi ya sonrası hiç lpg kullanmamışsın belli. Japon severler kendinizi iyi kandırıyorsunuz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    Bu kadar yakıt tüketimi olacaksa neden turbo motor kullanmayayım? Çağ dışı bu araçlar artık .

    Neden çağdışı olsun. 2.0 motor kocaman araba uzun yolda 6 Lt civarı yakıyor. Ne yakması lazım.??

    Bir yandan maximum torkunu 1750 li devirlerde veren turbo motor, diğer yandan 5000 devirde veren atmosferik motor ve yakıt tüketimleri benzer şartlarda aynı. Çağ dışı bu işte.

    Çağ dışı dediğin motor 2 tane turbo motor eskitir, üstüne de Lpg ile çok daha ekonomik olur.

    Kendinizi bunlarla mı avutuyorsunuz? Lpg pişmanlıktan başka bir şey değil herkesin tercihi bir metod hiç değil. Vergi dezevantajını da ekle buna bir de.

    Lpg pişmanlık olduğu için mi %42 oranında kullanıma sahip?

    Benzin 4.78tl, lpg 2.09tl. Bu ne güzel bir pişmanlıktır :)

    Bu arada benzinli bir araca sahibim, uzun vadeli kullanacak olsam bir dk düşünmez lpg taktırırdım.

    ilk 10 bin km'si güzel gelir tabi ya sonrası hiç lpg kullanmamışsın belli. Japon severler kendinizi iyi kandırıyorsunuz....

    Hocam şu anki aracım 2009 model CRV,bundan önce 2003 CRV vardı,ondan önce Civic,onun öncesinde de Toyota kullandım. Hepside LPG li idi. Son 3 aracıma LPG yi ben taktırdım. Prins LPG kiti kullanıdım. Rutin bakımları hariç LPG ciye uğramadım. Hatta son aracıma LPG yi taktıralı 15 bin km oldu. Usta bin km sonra gel ayarlarına bakalım dedi 15 bin oldu herhangi bir sorunum olmadığı için gitmedim,kendisi arıyor gel diye. Az yakıyor zaten neden gideyim diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eyönetmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    Bu kadar yakıt tüketimi olacaksa neden turbo motor kullanmayayım? Çağ dışı bu araçlar artık .

    Neden çağdışı olsun. 2.0 motor kocaman araba uzun yolda 6 Lt civarı yakıyor. Ne yakması lazım.??

    Bir yandan maximum torkunu 1750 li devirlerde veren turbo motor, diğer yandan 5000 devirde veren atmosferik motor ve yakıt tüketimleri benzer şartlarda aynı. Çağ dışı bu işte.

    Çağ dışı dediğin motor 2 tane turbo motor eskitir, üstüne de Lpg ile çok daha ekonomik olur.

    Kendinizi bunlarla mı avutuyorsunuz? Lpg pişmanlıktan başka bir şey değil herkesin tercihi bir metod hiç değil. Vergi dezevantajını da ekle buna bir de.

    Lpg pişmanlık olduğu için mi %42 oranında kullanıma sahip?

    Benzin 4.78tl, lpg 2.09tl. Bu ne güzel bir pişmanlıktır :)

    Bu arada benzinli bir araca sahibim, uzun vadeli kullanacak olsam bir dk düşünmez lpg taktırırdım.

    ilk 10 bin km'si güzel gelir tabi ya sonrası hiç lpg kullanmamışsın belli. Japon severler kendinizi iyi kandırıyorsunuz....

    Babama 2000'de sıfır aldığımız corollaya 7-8 sene önce lpg taktırdık. Lpg ayarı için belki 1-2 defa gitmiştir, onun dışında sıfır sorun. Koklaya koklaya geziyor. 50 kuruş yakacağı yerde 25 civarında geziyor.

    Evet, benzinli kullanıyorum ama uzun vadeli kullanım düşüncem olsa bir gün bile beklemeden lpg taktırırım.




  • benım arac aveo 2 motoru yok ama bu yakıtta çok usta alışmısız aracın 15 kurus yaktırmaya bunlar kasar bızı
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    Benim yakıt ortalamam 8.3 LT şuan hatta o çok yakıyor gitmiyor denen bmw e87 116i 'yi kullanıyorum. 100 klm için cebimden çıkan para 40 TL yani 40 kuruş yakıyorum. Bundan önce Opel astra hb kullanıyordum 2006 model oda 6 ile 8 litre arası benzin tüketiyordu.Yılda 5000 klm yi geçmeme imkan yok o yüzden lpg taktırmayı düşünmüyorum ama atmosferik+lpg şuan ki şartlarda hiçte mantıksız değil.Güzel bir kit ve iyi bir işçilikle sorunsuz uzun yıllar binilir.Benzinli aracı kassan kassan dediğin gibi 7 litrenin altına indiremezsin teoride araçların suçu yok suçlu uçuk yakıt fiyatları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    Bu kadar yakıt tüketimi olacaksa neden turbo motor kullanmayayım? Çağ dışı bu araçlar artık .

    2000 model 1.6 16v astra g lpg li kullanıyorum lpg nin litresi 2 tl 5 litre lpg ile (10 tl) 60 km yol yapıyorum.100 tl ye 600 km 200 tl ye 1200 km yol yapıyorum lpg ile.Evet çağdışı bu araçlar.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.