Şimdi Ara

Uzun vites oranlı benzinli araçlar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
2.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kısa vites oranlı araçlarda trafikte bazen 3 atsanız yemez 2ye alsanız fazla gelir gıcık olurum.

    Aynı şekilde 1-2. viteslerde hemen üst vitesi ister araç buna da gıcık olurum.

    Bu sorunların olmadığı uzun oranlı şanzımana sahip benzinli araç var mı ?



  • Tam tersi yadiginiz olay uzun vitesli araclarda vuku bulan bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75 lik dci motoru tarif etmiş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    75 lik dci motoru tarif etmiş

    bu motoru olan araçlarda dediğim mevzular olmuyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreudeAmFahren -- 20 Mayıs 2017; 15:12:47 >
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    100'lük megane 2 bile aynıydı, 130'da 3000 devir çevirirdi araç, motor kucağında gibi gidiyor insan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    75 lik dci motoru tarif etmiş

    bu motoru olan araçlarda dediğim mevzular olmuyor mu ?

    en kısa vites oranı 1.2. 16 v de,bahsettiğin sıkıntı yok.50 ile giderken 5 e atıyorum mis gibi.



    75 lik dizelde 90 da sürerken 5. vites yemiyo

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 320ied 3000 devir 180 km/sa ile gidiyor. 8 ileri

    Astra g 1.6 yeni tip motor ile 3000 devir 110 km/sa. 5 ileri

    Olay turbo olup olmaması. Yoksa düşük hacimli atm motor ile düşük tork yüzünden en verimli kullanım şekli kısa oranlı vitesler ile oluyor mecburi olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1999 1.3 Terra size göre.
  • A4 S tronic 200 le giderken devir 2700 civarı oluyor,şaka gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw golf 1.8 20v ve 1.8t

    1.vitesde 65, 2 de 115, 3 de 170 kmh yapar
  • Sen birde 600 cc ve ustu motosiklet kullan birinci viteste 80 le gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun suredir gordugum en kisa vites oranli araclar 2 model onceki paasatin 1.6fsi manuel modeli idi.

    90 km hiz civarinda 3000 devire ve bu devire 6. viteste ulasiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullandığım güncel 1.2 tsi 6. Viteste 70 ten itibaren ilerliyor. 4 te de 165 170 gormuslugum var ama. Orijinal 110 bg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58
    quote:

    Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren
    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    75 lik dci motoru tarif etmiş

    bu motoru olan araçlarda dediğim mevzular olmuyor mu ?

    en kısa vites oranı 1.2. 16 v de,bahsettiğin sıkıntı yok.50 ile giderken 5 e atıyorum mis gibi.

    75 lik dizelde 90 da sürerken 5. vites yemiyo

    Aynen... (Clio4 1.2 16v) 5. Vites 50km hız ile başlayıp 170 e dek devam ediyor... Otomatik gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi websosyal -- 20 Mayıs 2017; 21:18:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kendi aracım 1.5 nissan almera. 2. Viteste 110 gördüm. Diğer viteslerde de durum benzer ama tam olarak kaç yapıyor bakmadim. 5. Vites 3000 devir 120, 4000 devir 150 . Zaten maksimum tork 4000 devirde. Ah azıcık da güçlü olaydı motoru kimse duramazdı önümde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onun sebebi motorun esnekliği, vites oranları değil. Al bir tsi ol esnek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel genelde uzun oran kullanır. Vectra C 2.0 Turbo 120km/s'te 2500 devir çeviriyor. 6 ileri F40 şanzıman var. Yine Vectra C 1.9CDTi otomatik ise 6.viteste 200km/s'te 3000 devir çeviriyor :)
    Renault ise genelde kısa oran kullanıyor, trafiksiz şehiriçi için çok ideal. Megane II 1.6 16V'de 5.viteste 50km/s ile de gidebilirsiniz, 150km/s ile de :) Ama ilk 3 vites için memnun değilim, bazen 1'e atsan sert düşüş oluyor, 2'ye atsan da devir fazla düşüp titriyor. Aynı sıkıntı 3'ten 2'ye düşerken de mevcut. Tam ayarlanmamış :)
  • Güncel kullandığım Polo 1.2 TSi Manuel isteğinize yakın. Alt devirlerde tork yüksek olduğu için 5.viteste 50-60 ile gidebiliyorsunuz rahatça. Ama performans isterseniz 2.viteste 100, 3.viteste 160 yapıyor. Uzun vites oranı + alt devir torku kombinasyonlu tüm araçlar sizin istediğiniz gibi olur.
  • Bir önceki kasa 1.6 atmosferik motorlu ve tork konvertörlü Civic 5. viteste 2000 devirde 100 km/s, 3000 devirde 150 km/s yapıyordu. Yeni CVT şanzımanı ile bu oranlar biraz daha genişledi. 1800 devirde 100 km/s yapıyor diye biliyorum.
  • 1.6 ti-vct focus 115 hp, 3000 devirde 102
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.