Şimdi Ara

Uzun süredir yalnızım , çıldırdım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uzun süredir hayatımda kız yok. Çıldırıcam bnm neyim eksik herkes el ele sevgilisiyle dolaşıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 27 Ocak 2014; 2:32:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Bir loser daha haneye eklendi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    
    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ - 2018 GİRİŞLİLER 
  • boşver kardeşim en güzeli ya biz bak uğraşıyoz 10-15 tanesi biri benle ilgilen benim ol diğeri benle benle bizde makine değiliz yani yoruluyoruz bırakalım diyoruz yok kendimi asıcam kesicem falan bu sefer yapamıyosunda zor işler bunlar ya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Gel kardeşim otur şöyle biz burada bayağı kalabalığız. Bir çay getirin kardeşime.
    _____________________________
  • yalnızlık bir süre sonra sıkıyor evet de her dakika ilgi bekleyen yok, mesaj atmazsan trip atan yok, para harcama yok, el ele tutuşup 2 öpecen diye çekilecek şey değil
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tembelizm

    Gel kardeşim otur şöyle biz burada bayağı kalabalığız. Bir çay getirin kardeşime.

    Eyv bro açık olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sabır sabır.


































    Nereye kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Uzun süre çalışamıyorum.
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W.Axl Rose

    yalnızlık bir süre sonra sıkıyor evet de her dakika ilgi bekleyen yok, mesaj atmazsan trip atan yok, para harcama yok, el ele tutuşup 2 öpecen diye çekilecek şey değil

    Hocam ben kızları seviyorum hocam sevdim mi tam severim öyle her gün biriyle takılanlardan değilim. Ama malesef bizi sevenler olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İlk olarak 'sevgili gereklimi? diye sorman gerek.Atacağı onca trip,yapacağı harcamalar,ayrılınca aylarca çekeceğin acı sence gereklimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders


    quote:

    Orijinalden alıntı: W.Axl Rose

    yalnızlık bir süre sonra sıkıyor evet de her dakika ilgi bekleyen yok, mesaj atmazsan trip atan yok, para harcama yok, el ele tutuşup 2 öpecen diye çekilecek şey değil

    Hocam ben kızları seviyorum hocam sevdim mi tam severim öyle her gün biriyle takılanlardan değilim. Ama malesef bizi sevenler olmuyor

    Kendim yazdım sandım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daedra Malthael

    İlk olarak 'sevgili gereklimi? diye sorman gerek.Atacağı onca trip,yapacağı harcamalar,ayrılınca aylarca çekeceğin acı sence gereklimi?

    Hocam öyle ama erkeğiz. Kızlara tövbe etsek gerisini anladın. Yol kötüye gider sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders


    quote:

    Orijinalden alıntı: Daedra Malthael

    İlk olarak 'sevgili gereklimi? diye sorman gerek.Atacağı onca trip,yapacağı harcamalar,ayrılınca aylarca çekeceğin acı sence gereklimi?

    Hocam öyle ama erkeğiz. Kızlara tövbe etsek gerisini anladın. Yol kötüye gider sonra

    İllaki sevgilim olsun istiyorsan vurdumduymaz olmalısın ki bu özellik sende yok,seçenek sana kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Olursa Mualla Olmazsa Muamma , 27 yaşına gelsin hele o kızlar evlenmek için nasıl yırtınıyo ..Olum şaka maka takmayın böle şeyleri iyi insan olun başarılı olun başarı Karı magnet gibidir ha sorcanız bana çok mu başarılısın? ı am not yani sonuc olarak başarıda kurtarmıyo ne sandınız lan karnede hepsi 5 olunca ünide ortalmanı 3.5> olunca kızlar beni sevecekmi sandınız haaha nooblar eziksiniz olum ama iyi insansınız üzülüyom abi sizlere bu arada hakkımı kim alıyosa kız bazında bacısıyla evleniyim oh olsun saygılar !!

    Üşüyorum Ateşi Söndür....
    _____________________________


    İnsan etten bir varlıktır. Ölüm kontrolü ele alınca ise, kemiklere dönüşür.
  • yalnızlığın çaresini bulmuşlar
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.