Şimdi Ara

Uzun Boyluya Araç Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
2
Favori
3.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba,
    195 boyundaki enişteme 20bin liraya kadar sığabileceği bir araç bakıyoruz. araçta klima olsun, çok yakmasın (şehir içi max 35 krş gibi), fazla arıza çıkartmasın ve tutulmayan ya da piyasası kötü olan bir araç olmasın yeter.
    2-3 yıl sonra satılacak, yeni bebekleri olduğu için acil durumlarda ya da ihtiyaç halinde kullanılacak. yani yılda en fazla 4bin km yapılacak.(hatta o kadar bile yapılmaz)

    en önemli nokta 195 boyundaki birinin sığabilmesi, tavsiyelerinizi bekliyorum.



    _____________________________
    uzaktan taş gelmez

    gerçek işini kolaylaştırır

    düşenin dostu ol
  • jazz
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • berlingo - partner
    _____________________________
    Ford Tourneo Courier 1.6 TDCI Titanium
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jetta01

    berlingo - partner

    partner 114bin de 2005 model 1.9d kombi demiş, 2 tane ufak hasarı var (toplamda bin lira hasar kaydı) trigeri değişmiş, bakımlarını yaptırdığını söylüyor. fiyat olarak 17500 diyor, ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muskeder -- 8 Aralık 2014; 22:03:36 >
    _____________________________
    uzaktan taş gelmez

    gerçek işini kolaylaştırır

    düşenin dostu ol
  • muskeder kullanıcısına yanıt
    ekspertiz yaptırın, içinize sinerse alın derim. bu bütçeyle uzun boylular için en iyi seçeneklerden biri.

    ben de 190 ım, kayınpederin connect ine de sığıyorum ama çok sert gürültülü olduğu için tavsiye etmiyorum,hem de çok yakıyor

    berlingo ve partner en azından daha konforlu araçlar, hem de az yakıyorlar

    kangoo dan zaten uzak durun, çok tehlikeli

    bunlara ek olarak 2000 model civarı civic vardı bizde 20k ya satmıştık 5 sene evvel şimdi nasıl fiyatlar bilmiyorum ama

    civic te bakabilirsiniz, hatta bulursanız çok daha iyi olur ticariye göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jetta01 -- 8 Aralık 2014; 22:07:18 >
    _____________________________
    Ford Tourneo Courier 1.6 TDCI Titanium
  • Jazz lar 20 bine yok artık. Bende çok aradım ama millet ağzını 27-28 den açıyor.
    _____________________________
  • caddy bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gaziantep
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Araç Tavsiyesi
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • kangoo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gaziantep
  • muskeder kullanıcısına yanıt
    1.9 lardan uzak durun .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Uzun yol yapacak olsa ilk çıkan scenicleri veya hafif ticarileri önerirdim ancak yılda 4000 km diyorsunuz. Bu durumda ayağını gazdan çekip frene koyarken dizinin direksiyona çarpmadığı her araç işini görür. Sadece araç ufaldıkça uzun yolda biraz omuzları ağırır (koltuk yatık kullanınca direksiyon uzak kalıyor, sürekli gergin tutuyorsun). Bir de arkasına oturulmaz tabi

    1.97 boyla kullandığım küçük araçlar (hepsi kendi aracımız değil)

    Fiesta (son kasa makyajsız) boy açısından sorun yaratmıyordu. Ancak demin yazdığım kol mesafesi ve aracın yüksek hızlarda cansızlığı sebebi ile uzun yolda yormuştu.

    Symbol (son kasa) uzun yolda fiestaya göre daha rahat gelmişti.

    Corolla (2000 model) uzun yolda diğer iki araca göre daha rahattı. Aslında c sınıfı ancak bugünkü b sınıfı araçlardan büyük değil.

    Astra G kasa (2001 model) 2001den 2007ye kadar kullandık, boy sıkıntısı yaşamadım.

    Araçları boy konusunda bilgi vermek amacıyla yazdım, size önermek manasında değil. Bebek koltuğunu sürücünün arkasında ayak mesafesi olmayan yere koyarsanız 3 kişi + 1 bebek çok sıkıntı yaşatmaz uzun yolda.
    _____________________________




  • Hocam vw boralara bir bakabilirsiniz comfortline'lar baya doludur. Lpgye tam uyumludur bagaji buyuktur vs vs. Ben 190 boyla rahat ediyorum icinde arka koltuga da bi benden degil belki ama 170 boylarinda biri rahat oturabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Amd FX8320 3,5 ghz / Sapphire r9 290 Tri-x / Asus M5A97 r2.0 / Corsair vengeance LP 2*4gb / Xigmatek Asgard 382 600w / WD cavier blue 500gb / Kingston Extreme 120gb SSD
  • muskeder kullanıcısına yanıt
    Pejo partner citroen berlingo olabilir arka ya kimse oturmayacaksa her araca sığabilir 1.95 anormal bi boy değil
    _____________________________
  • Şimdi boyum 2 metre aracım şu diyeceğim kimse inanmayacak..
    _____________________________
  • 1,95 boyundakı arkadasımı 2012 smart fortwo ya bındırdıgımde epey bır bosluk kalmıstı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Modus baktınız mı ? Ben bakıyorum, benim boyla ilgisi yok ama geçen denedim; oldukça yüksek ve ferah bir araç.
    _____________________________
  • bi tanıdık 2000 model otomatik honda civic kullanıyor. boyu o civarda. çok memnun arabasından. tavsiye olunur
    _____________________________
  • 1.90 im ama 106 kullaniyorum. Arka koltuk is gormesede bana yetiyor yinede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • fiat tipo
    _____________________________
    gözleri tamamen kapalı.
  • colt

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    HYUNDAI IONIQ 6
    PEUGEOT 3008
  • muskeder kullanıcısına yanıt
    Ford mondeo 2.0
    Ford fusion
    Mitsubishi colt
    Fiat marea
    Nissan primera
    scenic
    307

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
    olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi...

    “Ümitvar olunuz! Şu istikbâl-i inkılâbat içerisinde en gür seda İslâm’ın sedası olacaktır”
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.