Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

UzmanTV İzleyemiyorum !!

21
Cevap
1
Favori
22.663
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj
    Arkadaşlar UzmanTV'ye girdiğimde aşağıdaki gibi kalıyor. Flash Player yüklü, zaten google chrome otomatik güncelliyor. Ne yapmam lazım?

    Edit: **** kullanan arkadaşlar Uzman TV'de kullanımı durdururlarsa sorun düzeliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Usame Bin Potter -- 1 Temmuz 2014; 4:39:09 >



    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: Citizen
  • Emekli Yönetici
    7979 Mesaj
    Bir de yandex browser'dan deneyin zaten chrome'un aynısı.
    |
    |
    _____________________________

    I LOVE THIS GAME
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj
    Başka browser kurmak istemiyorum. Google Chrome için çözüm var mı?
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: Citizen
  • Emekli Yönetici
    7979 Mesaj
    Chrome'u silip yeniden kurun isterseniz.
    |
    |
    _____________________________

    I LOVE THIS GAME
  • Yarbay
    2260 Mesaj
    Hocam ad-blocker yahut Kis yüklü ise engelliyor.
    _____________________________

    Jason Statham
    İnsanlar farklı düşünür, farklı konuşur ve farklı dövüşür.

  • Yüzbaşı
    267 Mesaj
    Yüklü aynen, teşekkür ederim deneyeyim hemen

    Edit: Çok teşekkür ettim, hatim indirmiştim UzmanTV'ye açılmıyor diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freesomeone -- 16 Aralık 2012; 20:52:57 >
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: Citizen
  • Yarbay
    2260 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: freesomeone

    Yüklü aynen, teşekkür ederim deneyeyim hemen

    Edit: Çok teşekkür ettim, hatim indirmiştim UzmanTV'ye açılmıyor diye

    Önemli değil zamanında benimde başıma gelmişti.
    |
    |
    _____________________________

    Jason Statham
    İnsanlar farklı düşünür, farklı konuşur ve farklı dövüşür.

  • Binbaşı
    1124 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BekleGeliyorum

    Hocam ad-blocker yahut Kis yüklü ise engelliyor.

    Allah razı olsun ya. DH de olmasa yandık :)
    |
    |
    _____________________________
    Benim İçin Tek Sosyal Medya DONANIMHABER Ortamı, gerisi yalan,dolan.
  • Onbaşı
    19 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BekleGeliyorum

    Hocam ad-blocker yahut Kis yüklü ise engelliyor.

    Faydalı bilgi. Teşekkürler...
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    188 Mesaj
    Öncelikle geçmişi çerezleri kayıtlı şifreleri sil daha sonra google choreme yi kaldır tekrar kur sorun çözülmüştür
    |
    |
    _____________________________


    ŞAMPİYONLUK ŞARKISI BÖYLE YARIM KALMAYACAK,O KUPA BİR GÜN ELLERİNİZ DE KALKACAK!
  • Binbaşı
    1351 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BekleGeliyorum

    Hocam ad-blocker yahut Kis yüklü ise engelliyor.

    |
    |
    _____________________________
    ORJİNAL DEĞİL ORİJİNAL
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj
    Aylar sonra konumun ilgi görmesi
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: Citizen
  • Teğmen
    199 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BekleGeliyorum

    Hocam ad-blocker yahut Kis yüklü ise engelliyor.

    Ben de diyorum bu videolar niye açılmıyor. Sen de olmasan
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1487 Mesaj
    Aynı sorun +1
    |
    |
    _____________________________
    TUPAC
  • Teğmen
    112 Mesaj
    Aynı sorun dostum teşekkürler :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    ad blocker ve kis i nasıl kaldıracağız ah birde bunu grsellerle analtsanız bende izleyemiyorum sağlık konusun da bir video izlemem gerek
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Hocam sağ üstte ****'un simgesine tıklayıp "Bu alan adındaki sayfalarda çalışma"yı seçmeniz gerekiyor.

    |
    |
    yakcan64 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: Citizen
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    Teşşekür ederim de öyle bi ikon yok bende
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Ayarlardan uzantılara girip oradan seçeneklere basarak yapabilirsiniz, şu link çalışıyorsa şuradan da yapabilirsiniz aynı şekilde; chrome-extension://gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom/options/index.html
    |
    |
    yakcan64 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: Citizen
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    Eyv. gardaşım. Harbiden işe yaradı. Artık izleyebiliyorum... Bekle benii UzmanTV geliyorumm..
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
haberler
Masal
google reklamları
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.