Şimdi Ara

UYKU APNESI CPAP CIHAZI VE MASKE SEÇİMİ HAKKINDA (132. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.204
Cevap
130
Favori
439.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 7200 TL ye dreamwear maskeyle birlikte aldım. Bugün satan kişiyle görüştüm ama net bişey söylemedi. Kayıt edilemiyor gibi. Bir şeyler dedi. Cihazı da kullandım. Geri iade kabul eder mi bilmiyorum. Peki bunlarda garanti nasıl oluyor? Bunu nereden sorgulayabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fozcan F kullanıcısına yanıt

    Hocam neden fatura almadınız ki? Neticede fatura almazsanız karşı taraf devlete KDV ödemez o parayı cebe indirir (eğer fatura kesmemişse), zaten kurumsal bir firma bunu teklif bile etmez, siz istemeseniz de faturasını keser.

    Tamam ufak tefek birşey olsa anlayacağım da bu paralara fatura almadan hele ki tıbbi cihazlar aman sakın faturasız yapmayın bir daha. Fatura olmadan garanti işi de pek mümkün değil, neticeede firma ile anlaşmazlık yaşasanız tüketici mahkemesine bile gitseniz direk ilk soracağı belge fatura olur.

  • Şimdi anlıyorum aptallık ettiğimi. Keşke alsaydım. Geri dönüşü de yok sanırım. Böyle olmasına üzüldüm açıkçası. Daha önceki cpap o da ABD den getirmiştim. Sorun yaşamamıştım. Bunda wifi gibi. Bir şey yokmuş. Sim card olması gerekiyor. Yarın firmayla görüşüp fatura istesem nasıl olur? Ne yapmamı önerirsiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fozcan F kullanıcısına yanıt

    Şu anki fiyatlarını tam bilemeden de, respitek garantili kayıtlı cihazlar da hemen hemen aynı fiyatlarda olmalılar. Ben 2.5 yıl önce aynı sizin gibi Philips maske ile 10.000 TL ye almıştım ama Bipap cihazlar hele ki otomatik bipaplar 2 katı kadar pahalılar Cpap'lardan. Haliyle çok ciddi bir fiyat avantajınız yokmuş gibi anladım. İlk olarak bu durumları satın aldığınız firmaya anlatıp, bağlantı yapılamadığını söylediklerini, bu durumu bilseydiniz satın almayacağınızı, bu durumun ana satın alma kriteriniz olduğunu ve durumu düzeltemezlerse de mağdur olacağınızı söyleyin. Şayet dedikleri gibi köklü bir firmaysa sizi mağdur etmeyeceklerdir ve geri iade alacaklardır. Belki maskeyi geri almazlar ama o da olsun artık.


    Şayet hiçbir şekilde geri iade almıyorlarsa da faturanızı mutlaka isteyin. Akabinde durumu güzellikle Resmed genel merkeze anlatıp, bu konuları bilmeden cihazı aldığınızı ve şimdi de bağlanamadığınızı, respitek ile görüştüğünüzü ancak cihazı onlar ithal etmedikleri için yardımcı olamadıklarını anlatın. Bir ihtimal onların respitek'e talebi ile cihazınıza simcart eklenir yada kayıt ettirilebilir. Düşük de olsa bir ihtimal sonuçta.


    Cihazlar sağlam makineler. Ben 2,5 yıldır kullanıyorum hiçbir sıkıntı çıkarmadı. Artık garantisi de bitmiş oldu zaten. Bu süreçte aldığım kişi ile bir kere bile görüşmedim hatta. Sizin cihazınızda da bir sıkıntı çıkabileceğini sanmasam da, o kadar para vermişsiniz tüm özelliklerini kullanamamak haksızlık olur. Bir de düşük de olsa garanti ihtiyacınız doğduğunda satın aldığınız yer arkanızda durmazsa tüketiçi hakem heyeti hatta resmed'in kendisi de size destek olamayabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • coppermine kullanıcısına yanıt

    ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Kullanmak istediğimi belirten bir mesaj gönderdim. Bu konuyla ilgili size yarın geri dönüş yapacağım dedi. Cihazla ilgili bir sorunun olmayacağını istersem geri iade edebilirsiniz bile dediler. takdir ettim gerçekten. Yarın geri dönüş yaptıktan sonra çözüm yollarına bakacağız. Sizleri bilgilendireceğim. ilginiz ve desteğiniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar.

  • herkese merhaba,ben 2 yıldır bu cihazlara alışamadım,santral apnenin farklı bir tedaviside yok anlaşılan ,varmı tecrübe ettiğiniz bir ürünü v.b.?teşekkürler

  • selimcu S kullanıcısına yanıt

    Açıkçası bende daha önce Philips kullandım ve alışamadım.Gece uyanmalarım yine devam ediyordu. Şimdi yeni aldım ve durum yine aynı. Anlamadım gitti bu işi. Cihazı kullananlar mışıl mışıl uyuduğunu söylüyor. :/

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fozcan

    Açıkçası bende daha önce Philips kullandım ve alışamadım.Gece uyanmalarım yine devam ediyordu. Şimdi yeni aldım ve durum yine aynı. Anlamadım gitti bu işi. Cihazı kullananlar mışıl mışıl uyuduğunu söylüyor. :/

    tam 3 aydır kullanıyorum, uyanmalarım devam ediyor. cihaza alışana kadar daha sık uyanıyordum şuan çok daha az. uyanmalarım kısa süreli ve genelde maske kayışının gevşemesinden kaynaklı. sizde de böyle mi? kayış tutmadığı için gevşiyor bu nedenle de hava kaçağı oluşuyor. kaçak sesini duyduğum için uyanıyorum ama düzeltince yeniden uykuya dalabiliyorum.


    bu durum sizin cihazdan verim almanıza engel değil. buna rağmen çok faydasını görüyorum. biraz sabretmelisiniz. hayatımıza kazandırdıkları yanında bunlar hiç sayılır.





  • maietnigri M kullanıcısına yanıt

    Evet maskenin hava kaçırmasından dolayı uyandığım oluyor. Biraz daha zaman gerekli sanırım. Dün gece de uyandım. Yanlız saat 5'den sonra bir güzel uyumuşum ki sormayın işe bile geç kaldım. :) Ayrıca uyku için de ilaç alıyorum. Aslında tekrar test için hastaneye gittim. Fakat şu anda pandemiden dolayı yatırmıyorlarmış. Sırada 3000 kişi varmış. Onu bekleyeceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fozcan -- 29 Mart 2021; 19:30:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fozcan

    Evet maskenin hava kaçırmasından dolayı uyandığım oluyor. Biraz daha zaman gerekli sanırım. Dün gece de uyandım. Yanlız saat 5'den sonra bir güzel uyumuşum ki sormayın işe bile geç kaldım. :) Ayrıca uyku için de ilaç alıyorum. Aslında tekrar test için hastaneye gittim. Fakat şu anda pandemiden dolayı yatırmıyorlarmış. Sırada 3000 kişi varmış. Onu bekleyeceğim.

    evet dediğiniz gibi. uykuya dalmakta zorlanan birisi için problem olabilir belki ama kısa sürede lastiği sıkıp uykuya devam etmek mümkün.


    bi de ekonomik imkanlarınızı bilmiyorum hocam ama bence durumunuz müsaitse özel hastanelerde uyku testi yaptırmanızı tavsiye ederim. hiç o kadar sıra beklemeyin, gerçekten beklediğinize değmez. ben de aynı karar aşamasındaydım. tıp fakülteleri ve devlet hastaneleri test yapmıyor dediler. yapsa bile sıra varmış. beklemeyip özelde test yaptırdım. iyi ki de gitmişim. zira sıra bekleyeceğim süreçte hastalığıma tanı koyuldu, cihaz alındı ve fayda görmeye başladım. 2 gece ve yan harcamalar 1000 tl civarı tuttu ama gördüğüm fayda ile mukayese ettiğimde gözümde değeri yok. helal-i hoş olsun hizmetin muhataplarına.





  • Daha önce de kullandım. Bir süre sonra alışmıştım. Ama işe yaramadığını düşünürek satmıştım. Son zamanlarda çok rahatsız olduğumdan dolayı tekrar aldım. Uyku testini özel hastanede yaptırabilirim. Aslında ilk olarak özel hastanede yaptırmıştım. Daha sonra yarar sağlamayınca devlet hastanesi ve üniversite hastanesinde yaptırdım. İnsanların anlattığı gibi mışıl mışıl uyuyamıyorum. Ondan dolayı devlet hastanesinde tekrar yaptırmak istedim. Şu anda nasıl olsa cihazım var. otomatik ayarlarda kullanıyorum. Hiç basınç ayarı yapmadım. gerekli olan basıncı kendisi ayarlıyor. Gerçekten iyi fiyata yaptırmışsınız. ben 2 sene önce 500 tl vermiştim. Şu anda 1500-2000 vardır diye düşünüyordum.

  • Selamlar. Babamın 5sene önce yeni alıp kullanmaya başladığı resmed-s9 bpap-st cihazı arızalandı ve tamir masrafı 5000tl üstü tuttuğu için SGK tarafından hurdaya ayrıldı. Aynı cihazdan piyasada bulunmuyormuş, yeni model Resmed-s10 model set için 20.000tl civarı fiyat söylediler. Bu tutar çok fazla gelince de alternatif olarak Sefam-dreamstar modeli set olarak 10.000tl civarına verebileceklerini söylediler. Bu marka-model kalite ve konfor olarak resmedi aratır mı? İzmirde ikamet ediyoruz bu arada. Tavsiyelerinizi iletebilirseniz memnun oluruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • transglobal T kullanıcısına yanıt

    20.000 TL nedir yahu araba mı alıyoruz, o firma ile bir daha görüşmeyin derim.


    Gerek Resmed gerekse başka bir sürü cihaz var, yetkili bayiilerle görüşün, bütçenize göre olanı alın yeterli.

  • transglobal T kullanıcısına yanıt
    önceki makine Bipap (Resmed VPAP diye adlandırıyor) olduğundav S10 serisine değil de Aircurve V10st serisine bakılması gerekli bence.

    İnternetten ufak bir araştırdım, fiyatı Almanya’da 3.000 Euro civarındahttps://www.cpap-shop.de/cpap-therapy/bipap-bilevel-s-st/406/resmed-aircurve-10-st-bilevel-therapy-device

    Amerika’da da 2.700 dolar civarındaymış.
    https://www.thecpapshop.com/resmed-aircurve-10-st-with-heated-humidifier

    Malesef bu marka ve bu model için 20.000 li seviyeler doğru gibi 😕 Başka marka ve modellere bakılması gerekebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Resmed 10 cihazı nemlendirici haznesi ile kullananlarda resimdeki gibi sabah kalktığında kırmızı yüz problemi yaşayan oluyor mu?

    Her gün değil ama bazı zamanlarda bu şekilde oluyor, olduğu zamanlarda da nemlendirici tabanı genelde sabahları sıcak olması gerekirken sıcak olmuyor, yani nedense o gece nemlendirici acaba erkenden mi kapanmış oluyor ya da ısınmıyor anlayamadım.


     UYKU APNESI CPAP CIHAZI VE MASKE SEÇİMİ HAKKINDA
  • eozen81 kullanıcısına yanıt
    bende bu şekilde bir uyarı hiç olmadı şimdiye kadar. Hatta 3 günde bir yeni su ekliyorum. Nemlendirici ünitede kireç sıkıntısı başlamış olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • coppermine kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler bilgi için, kireçlenme sorunu olamaz çünkü ben sııfır mineralli arıtma suyu kullanıyorum (akvaryumum oldugundan arıtmam yıllardır vardı) ve her gün kalan suyu boşaltıp yenisini koyuyorum. Size de nacizane önerim suyu her gün tamamen boşaltın ve yenisini koyun, kirlenmiş suyun üzerine tamamlama yapmayın.

  • eozen81 kullanıcısına yanıt
    ben 3 günde bir brita ile süzdüğüm suyu kullanıyorum, ekleme yapmıyorum. 3. günün sonunda içinde az bir miktar kalan suyu boşaltıyorum. 2-3 ayda bir de kireç temizliği yapıyorum,ilk günkü haline dönüyor. Her gün her gün suyla uğraşamam pek 😊

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • eozen81 kullanıcısına yanıt

    Merhaba Hocam, sizin durumunuz ile ilgili bir video buldum. Termal sigortadan kaynaklı olabileceğini yazmış. Bir göz atın isterseniz. Umarım sorun büyük değildir.


    https://tr.ifixit.com/Guide/ResMed+AirSense+10++Heater+Fuse+Replacement/137047




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Goqhan06 -- 4 Nisan 2021; 16:25:26 >




  • Goqhan06 kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler, demek ki nemlendirici altındaki sigorta zaman zaman temas problemi oluşturuyor. Anlaşılmıştır  UYKU APNESI CPAP CIHAZI VE MASKE SEÇİMİ HAKKINDA 

  • 
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.