Şimdi Ara

UYKU APNESI CPAP CIHAZI VE MASKE SEÇİMİ HAKKINDA (131. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.208
Cevap
130
Favori
439.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fozcan F kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun.


    • MyAir uygulaması konusunda önceki mesajları okuyabilirsiniz. Konu içi arama yapınız

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/144868751

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/139137211



    • Doktorunuz 6-8,5 aralığında kullanın dedi ise cihazınızı da bu aralıklara yakın değerler arasına almanızı öneririm. Örnek: 5 - 9 gibi. Cihazınızın gelişmiş seçenekler menüsüne girerek bunu yapabilirsiniz. Videosu Youtube'da var.






  • Yatıştırıcı sakinleştirici ve antidepresan eşliğinde bu cihazlar kullanılıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eozen81 kullanıcısına yanıt

    Bilgiler için çok teşekkür ederim. Myair Türkiye'de kullanılmıyor sanırım. Verdiğiniz linklere baktım. Başka bir uygulama yardımıyla karttan verileri okutup bakabiliyoruz. Sizin verdiğiniz linkte de benzer bilgiler mevcut. Ayarları da dediğiniz gibi ayarlayacağım. Bir de şöyle bir şey öğrenmek istiyorum. Maske kullanınca sizde salya oluyor mu? 1. gün bir şey yoktur ama dün akşam onu fark ettim. Diğer bir sorun ise cihazı kullanmama rağmen yine uyanıyorum. Daha önce de cihazımı bu yüzden satmıştım. Verim alamamıştım. Oysa ki kullananlar bebek gibi uyuduğunu söylüyor. Konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fluminense

    Yatıştırıcı sakinleştirici ve antidepresan eşliğinde bu cihazlar kullanılıyor mu?

    Ben uyku için ilaç kullanıyorum. Daha önce normal ilaç kullanıyordum. Şimdi bitkisel bir ilaç var onu kullanıyorum.

  • fozcan F kullanıcısına yanıt
    1. myair'de UK seçilip regsiter yapılıyor sonra kullanabiliyoruz.
    2. Salya konusunda bilgim yok, doktorunuzla takip etmenizde yarar var.
    3. Sadece cihaz değil, maske ile uyumunuz da önemlidir, maskeye uyum da hemen ya da kısa sürede olmaz bir süre kullanmak zorundayız. Alışamaz iseniz değiştirip size en uygun maskeyi bulmak durumundasınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eozen81

    1. myair'de UK seçilip regsiter yapılıyor sonra kullanabiliyoruz.
    2. Salya konusunda bilgim yok, doktorunuzla takip etmenizde yarar var.
    3. Sadece cihaz değil, maske ile uyumunuz da önemlidir, maskeye uyum da hemen ya da kısa sürede olmaz bir süre kullanmak zorundayız. Alışamaz iseniz değiştirip size en uygun maskeyi bulmak durumundasınız.

    Teşekkür ederim. Fakat yine olmadı. UK seçip kayıt oldum. Ama cihazınız bu ülkede desteklenmiyor mesajı aldım. Benim cihazım ABD'den getirtilmiş. Ondan dolayı mı? Bir yolu yok mu?


    Diğer sorularımın cevapları için de ayrıca teşekkür ederim. Aslında daha önce 4 maske falan denedim. bana en konforlusu Dreamwear geldi. Şu anda da onunla devam etmeye çalışıyorum. Sizin kullandığınız ve rahat ettiğiniz maske nedir?





  • fozcan F kullanıcısına yanıt

    Size linkini verdiğim yerde yazdığımı okumuyorsunuzz, bakın altı çizili şekilde tekrar yazıyorum: Cihazınızı Resmed bayii register edecek ancak ondan sonra kullanabilirsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/uyku-apnesi-cpap-cihazi-ve-maske-secimi-hakkinda--31865226-115#144868751


    Alıntı

    metni:
    Cihazın resmi distribütörü (Resmed'den yasal yollarla alıp Resmed'e kaydettiren) hangi firma ise, işte o firma, cihazı Resmed'in sisteminden hasta için aktive ediyor. Eğer bu cihaz çalınır ya da ikinci el olarak satılırsa bu tip riskler olabilir. Neticede Resmed ana firma ve biz ise cihazları direk Resmed'den değil, distribütörlerden alıyoruz, bu nedenle aldığımız yer çok önemli.
    Siz eğer cihazı resmi bir distribütörden aldıysanız neticede o firma sizin aktivasyonunuzu yaptığı için yaşadığınız problemi Resmed'le düzeltmesi gereken de o firmadır, iletişim kurunuz. Cihazı 2. el aldıysanız tabii yapacak birşey olmayabilir.




  • Merhabalar, ben de ilk defa dün gece cpap destekli uyumaya çalıştım. Yani aranıza yeni katıldım. Allah C.C dan acil şifalar dilerim herkese. Başlangıç olarak 2.000 TL ye Respirox G2s autocpap nemlendiricili bir cihaz aldım.yanında da ben özellikle burun içi istediğim için bmc p2 pillows burun içi yastıklı maskeyi verdiler.

    Bu maske çok berbat bir maskeymiş. maskeyi alırken de mağazada rahatsızlığımı ifade ettim ancak alışma sürecinden bahsettiler. Yani buna ikinci bir şans veremeyeceğim burnumu yara yaptı çünkü. burun içi maske tavsiye edebilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazı-yorum -- 26 Mart 2021; 8:36:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eozen81

    Size linkini verdiğim yerde yazdığımı okumuyorsunuzz, bakın altı çizili şekilde tekrar yazıyorum: Cihazınızı Resmed bayii register edecek ancak ondan sonra kullanabilirsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/uyku-apnesi-cpap-cihazi-ve-maske-secimi-hakkinda--31865226-115#144868751


    Alıntı

    metni:
    Cihazın resmi distribütörü (Resmed'den yasal yollarla alıp Resmed'e kaydettiren) hangi firma ise, işte o firma, cihazı Resmed'in sisteminden hasta için aktive ediyor. Eğer bu cihaz çalınır ya da ikinci el olarak satılırsa bu tip riskler olabilir. Neticede Resmed ana firma ve biz ise cihazları direk Resmed'den değil, distribütörlerden alıyoruz, bu nedenle aldığımız yer çok önemli.
    Siz eğer cihazı resmi bir distribütörden aldıysanız neticede o firma sizin aktivasyonunuzu yaptığı için yaşadığınız problemi Resmed'le düzeltmesi gereken de o firmadır, iletişim kurunuz. Cihazı 2. el aldıysanız tabii yapacak birşey olmayabilir.

    Teşekkür ederim. Tam anlamıyla incelememişim. Getiren firmayla görüştüm. Cihazda Türkçe menü de yok. Programın ülkemizde kullanılmadığını söyledi. Büyük ihtimal onlarda farklı yollarla getirdi. Başka da bir yolu yok sanırım. :/





  • fozcan F kullanıcısına yanıt

    Ne yazık ki haklı olabilirsiniz ama eğer faturalı bir satış var ise sizin yerinizde olsam Resmed her ne kadar distribütör de olsa onlara ulaşır konuyu dile getirirdim. Bu arada benim aldığım cihazda Türkçe dil seçeneği mevcut.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: eozen81

    Ne yazık ki haklı olabilirsiniz ama eğer faturalı bir satış var ise sizin yerinizde olsam Resmed her ne kadar distribütör de olsa onlara ulaşır konuyu dile getirirdim. Bu arada benim aldığım cihazda Türkçe dil seçeneği mevcut.

    Firma yetkilisi ile görüştüm. Cihazı yasal olarak getirdiklerini söylediler. Myair'i kullanabilmek için sizin kayıt yapmanız gerekiyormuş dedim. İlgileneceklerini söylediler. Açıkçası fatura istemedim. Ama garantili. Resmed'in distribütörü Respitek değil mi? Hafta içinde arayıp bilgi edineyim.

  • fozcan F kullanıcısına yanıt

    Doğrudur, değişmedi ise Respitek'dir. Takip edin konuyu, dünya para verdiğiniz cihazın en önemli fonksiyonlarından birisini kullanamıyor olmak üzücü neticede. Tamam SD kartı takıp çok daha fazla detaya sahip olabiliyoruz ama myair sayesinde ben şahsen SD kartı neredeyse anca ayda 1 takıp verileri SD karttan okutuyorum. Myair uyku nasıl geçmiş çok yeterli bilgiyi hızlıca veriyor, bu çok önemli bir özellik.

    Dahası, diyelim doktorunuza gideceksiniz, cihazı aldığınız yerdeki teknisyen sizin verilerinizi direk doktorunuzun anlayacağı formatta PDF'e çevirip size gönderiyor, siz de bu PDF'i ister print edip ister doktorunuza email atarak süreci takip edebiliyorsunuz.

  • eozen81 kullanıcısına yanıt

    Maalesef Respitek yardımcı olmadı. Aldığım firma da kayıt yapılmadığını söyledi. Aslında çok basit bir şey ama yapamadım. Resmed e mail gönderdim. Belki yardımcı olurlar. Bunun başka bir yolu yok mu? Çok kötü gerçekten 😏


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fozcan F kullanıcısına yanıt

    Respitek muhtemelen Ürünü Respitek'den almadığınız için yardımcı olmamıştır. Aldığınız firma ürünü resmi yollardan getirmiş ise kayıt etmesi gerekir, etmiyorsa zaten fatura falan da vermedilerse ne yazık ki dürüst olduklarına inanmak zor bence  

  • eozen81 kullanıcısına yanıt

    Satın aldığım kişinin bana dediği o sistemi kullanmak için ödeme yapılması gerekiyormuş. Özellikle sordum. Resmi yollardan getirdik dediler. Acilen ihtiyacım vardı. Yoksa ABD'den 575 dolara arkadaşla getirtecektim. Daha önce kullandığım CPAP'ı sattım. Ama ne gece ne gündüz rahattım. Sürekli uyanıyor ve sürekli nefes darlığı çekiyordum. Bir sürü test yaptırdım. Cihazı 2 gün kullandım şikayetlerim gitti. O yüzden acilen aldım. Resmed'e mail attım. yardımcı olurlarsa olurlar. Olmazlarsa böyle kullanırım. Evet iyi uygulama ama. Sonuçta sağlığıma bir etkisi yok. Artık öyle düşüneceğim olmasa da :/

  • fozcan F kullanıcısına yanıt
    Ben Resmed Aircurve V10Auto Bipap cihazı kullanıyorum. 2,5 yıl önce Respitek’le çalışan büyük bir bayiden almıştım. Cihazımda Türkçe menü var ve bu cihazların içerisine gömülü halde vodafone sim kartı bulunuyor. Yani evdeki modeme değil direkt vodafone gsm hattı üzerinden bilgileri gönderiyor. Haliyle cihazın da aynı cep telefonları gibi bir imei numarası var. Şayet cihazınız yasal bir şekilde ithal edilip distribütörü tarafından BTK’ya kayıt edilmemişse, Resmed genel merkez dahil kimse size yardımcı olamaz, kayıtsız yurtdışı telefonların IMEI’erinin banlanması gibi, cihazınızın IMEI’sinin de banlanmış olması muhtemel. Cihazının vodafone gsm şebekesine bağlanabilip bağlanamadığına bir bakar mısınız?

    Bu arada cihazımı Türkiye’den satın almıştım ancak şuan Almanyada ikamet ediyorum. Cihazım hem Türkiye’de Vodafone TR hemde Almanyada Vodafone DE ye sorunsuzca bağlanıyor. 2,5 yıldır da bu hizmet için kimse ücret talep etmiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • coppermine kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme için teşekkür ederim. Cihazın şebekeye bağlı olup olmadığını nasıl anlayabilirim? Sözde biz ithal ediyoruz dediler. 20 yıllık firma.

  • fozcan F kullanıcısına yanıt
    İlk olarak cihazınızın ekranında, sağ üst köşede telefonlardaki sinyal cubuklarına benzer yeşil renkli bir bağlantı ikonu varsa bağlısınızdır ancak daha detaylı görmek için, cihazınızın yuvarlak ayar tekerleğine ve ev sembollü olan düğmesine aynı anda 5 saniye kadar basılı tuttuğunuzda klinik menüsü açılacaktır. Bu menü aracılığıyla cihazın tüm ayarlarını görüp değiştirebiliyorsunuz. Herhangi bir ayarı değiştirmeyin, sadece ayarlar yazan bölüme girin, sizde cihaz İngilizceyse “settings”yazıyor olmalı.



    buradan en altta hakkında yazan yere gelin, İngilizce cihazlarda bu “about” olabilir



    bu menüden de en alta inince cihazınızın modem ve bağlantı bilgileri görülebilir. O kısımda bir hatta bağlanmış mı, sinyal kalitesi nasıl vs. görebilirsiniz


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • coppermine kullanıcısına yanıt

    Resimli anlatım için teşekkür ederim. O menüye girdim. Service kısmında "-" var. Sinya kısmında ise -dbm yazıyor. Bağlı değil sanırım. /

  • fozcan F kullanıcısına yanıt
    evet, malesef bağlı değilsiniz. Ben yerinizde olsam, şayet çok ciddi bir fiyat avantajı ile almamışsam, cihazı geri iade etmeye çalışırdım. Cihazınız muhtemelen grey marketting yani birilerinin kendilerince ithal edip gümrük işlemlerini hallettiği ve sattığı bir ürün. Yani illegal ve kaçak değil (black marketting) ancak cihazın üreticisinin anlaştığı resmi distribütörü tarafından getirilmiş bir ürün de değil (white marketing). İlerde bir sıkıntı çıkması durumunda Resmed’in kendisi dahil kimse size destek olmayabilir, aldığınız firma ne kadar arkanızda durabilecekse o kadar güvencede olacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coppermine -- 28 Mart 2021; 1:4:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.