Şimdi Ara

Eski adı Vestelcell , Yeni adı Türktelekom geçiş tarifesi( Taahhüt, fatura, sorun, çözüm bölümü) (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.230
Cevap
109
Favori
196.531
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Emrhnn kullanıcısına yanıt

    Mobil sürüm, sayfa 13....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bursa'da hat bulabilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soz yazıp 6888'e sms gönderdim defalarca, tabi hata verdi sürekli her gün. sonra mh aradım sözde kayıt oluşturdu ve üzerinden 3-4 gün geçmesine rağmen hala taahhütsüz olarak kullanıyormuşum gibi görünüyor. üstüne bir de sms geliyor, taahhütsüz kullanıyorsunuz diye :D tam bir trajikomik sistem

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tears0fDevil kullanıcısına yanıt

    evet aynı durumdayız. ben geçen hafta 444'lü vestelcell numarasını aradım ordan taahhüt yapmayı denediler. onlara da bize gelen cevap metni çıkıyormuş   düşünsenize vestelcell yetkili merkezine bağlanıyorum. hattıma taahhüt işlemi yapılmasını isteyince bu işlemden sadece vestelcell kullanıcıları yararlanabilir diye cevap geliyormuş. neyse işlem gerçekleşmediği için geçen hafta kayıt açtılar. bugün tekrar aradım. açılan kaydınız devam ediyor, çözümlendiğinde hattınıza taahhüt tanımlanacaktır dedi.. tekrar denemesini istedim taahhüt işlemini , yine olmadı. neyse bir taahhüt işlemi kaldı artık geriye yapacak bir şey yok.. ama kazayla sim kart bozulsa ya da kayıp olsa nasıl yaparız bilmiyorum. burda yetkili bayi yok, kargoyla gönderecekler diye bekle...





  • arkadaşlar bu taahhüt olayını çözebilen oldu mu?

    olduysa biri yol gösterebilir mi?

  • st1989 kullanıcısına yanıt

    Mobil sürüm

    Sayfa 14


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    ben MH'nin ssozune itimat etmem, zaten birşey bildikleri yok. baştan savma bir cevap verilmiş olabilir. ben güncel fatura tutarıma bakıyorum , güncel faturam taahhütsüz fiyat üzerinden faturalandirilmis durumda. taahhütlü durumda olduğunu düşünen arkadaşlar ilk farura geldiğinde durum belli olur. ama benim hattımda şu an taahhut yok. mh'yi arayıp kayıt açtırdım , hala bekliyor, taahhüt olsaydı en azından hattinizda zaten taahhüt var denebilirdi. online işlemlerde de hattınıza tanimli taahhüt bulunmamaktadır , yazıyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 11 Ağustos 2022; 21:25:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok mu uygun paket geçelim ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çikkarito09 Ç kullanıcısına yanıt

    Uygun paket varda hat bulmak çok zor

  • evet arkadaşlar nasıl taahhüt verebileceğinizi açıklıyorum:

    - önce vestelcell müşteri hizmetlerini arıyarak şu tarifeyi kullanıyorum hattıma taahhüt vermek için SOZ yazıp 6888'e gönderdiğimde malum cevap geliyor, hattıma "taahhüt veremiyorum" deyip şikayet kaydı oluşturulmasını isteyiniz. (bu işlemi daha önce yaptıysanız sonraki adıma atlayınız)

    - aradan 3-4 gün geçtikten sonra açılan kayıttan tarafınıza cevap gelmezse (ki gelmiyor) türk telekom facebook sayfasına giriniz, oradan messenger simgesine tıklayıp müşteri hizmetlerine şöyle bir mesaj gönderiyorsunuz: (" merhaba, telefon numaram: xxxxxx. 4 gün önce müşteri hizmetlerine bir şikayet kaydı açtırmıştım. Bu şikayet kaydıyla ilgili tarafıma bir dönüş yapılmadı. Sistemden kontrol edebilir misiniz? Şikayet kaydımla ilgili bilgilendirme yapılmasını rica ediyorum (bu aşamada Vestelcell'li olduğunuzu belirtmeyiniz)

    - Ertesi gün şikayetiniz kayıt altına alınmıştır diye mesaj geliyor akabinde "Hattınızı taahhütsüz kullanmaktasınız vs vs" diye mesaj geldi, tekrar SOZ yazıp gönderdim aynı cevap geldi. Aradan 2-3 saat geçtikten sonra "Hattınıza 25 TL indirim tanımlanmıştır vs. " diye taahhüt mesajı geldi....


    Şu an online işlemlerden baktığımda hattıma bugün itibariyle taahhüt verilmiş görünüyor ve güncel faturam 32.xx TL görünüyor. Bu şekilde yaparsanız büyük ihtimalle taahhüt işlemini gerçekleştirebilirsiniz





  • Adanada işlem yapacak yer bulamadım.

    4446888 i aradım Adana için birkaç adres verdi, birinde mağaza yok diğerinde mağaza var evrak yok işlem yapamıyoruz dediler.


    daha çok fırın ekmek yemeleri lazım.

  • Dün maksi tarifesine geçtim. Hemen acildi hat zaten bimcelldeydim. Bi fark yok tt yada bimcelle. Fiyat müthiş

    Illa ki taahhüt mesaji atmak gerekiyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dexter Morgan -- 19 Ağustos 2022; 16:14:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taahhütümün bitmesine 40 gün var, şimdiden geçebilir miyim ? Türk telekom kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üç hafta önce online başvuru yaptım, 8. gün Agt kurye kartı ve sözleşmeyi getirdi imzalayıp verdik neredeyse iki haftadır en az on defa müşteri hizmetleriyle görüştüm kimi sözleşmeniz henüz gelmedi dedi, kimi başvurunuz gözükmüyor dedi sonunda bugün hala göremedikleri başvurumu iptal edip Türkcell kamu maksi 11 paketine geçtim. Sinirlerinizi germek istemiyorsanız online başvuruyu önermem

  • ccc123 C kullanıcısına yanıt

    türk telekomu arayıp uygun bir teklif sunmadıkları takdirde numara taşıyacağınızı söyleyin. istediğiniz gibi bir teklif gelmezse , başvuru yapın 40 güne işlemler ancak tamamlanır. veya hattınızda taahhütsiz durmak sorun olmayacaksa biraz daha bekleyebilirsiniz

  • ben de taaahhüt verdikten sonra 75tl hediye çekim tanımlandı. vestel'den çam mak. su giriş hortumu ile ampül aldım 15tl ödedim

  • eranyumm kullanıcısına yanıt

    Ampul derken akılli ampül mü yoksa normal led mi linki var mı hocam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkat -- 20 Ağustos 2022; 0:37:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hediye çekinden daha düşük fiyatta bir ürün alamıyor muyuz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Broon -- 21 Ağustos 2022; 21:1:35 >
  • Broon kullanıcısına yanıt

    alınıyor idi ama ben işlemi tamamlamadım

  • sarkat kullanıcısına yanıt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 21 Ağustos 2022; 23:14:24 >




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.