Şimdi Ara

Üyeliğim Bitti HD KUTU ÇÖP OLDU (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
25.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • abonelik bitince neden yeniletmiyorsunuz bir sürü kampanya yapıyorlar. gidip de DT ye mi kazıklanacaksınız. ulusal kanallar bana yeter diyorsanız neden gidip de bir sürü para verip abone oldunuz diye sormadılar mı? :)
  • hocam konu o değil. bir yıl önce paket almışsınız, paket bitiyor, müşteri hizmetleri size telefon açıyor. şu an modül dahil 185 TL olan paketin, sadece aboneliği uzatmak için (modül göndermeksizin) 220 TL fiyat çekiyor. olay bu
  • 25.11.2009 tarihinde hd cihaz ve full hd paket + spor paketi ni 48 aylık taahhütle aldım. aylık 49.99 tl ödeme ile 25.11 2011 tarihine kadar, yani 2 yıllık süre içinde hem Next ye-15000 HD cihaz sahibi oldum hem de 48 ay boyunca ne kadar kanal varsa hepsini izledim.
    Bu gün aklıma geldi ve 4445565 i aradım. yaklaşık 35 dak. beklemenin ardından öğrendiklerim :
    1- "Sözleşme bitince otomatik yenileniyor." Yani sözleşmeniz bitince sizi aramıyor, sözleşmenizi otomatik yeniliyor, kaldığı yerden aboneliğiniz devam ediyor. yani 3 ay boyunca 49.99 ödemeye devam ettim. halbuki şu anda 24 Ay Taahhütlü 34.99 (fark 45 tl)
    2- "Paket değişikliği için ayın 1'in de arayın." Yani ben paket değiştirmek için, senin yazılım sistemin kabul etmiyor diye neden ayın 1'ini bekleyeyim ki.
    3- "Paketiniz olmadan sadece ulusal yayınları izleyebilirsiniz." Satın aldığımız Hd cihazlar elimizde patladı.
    4- "Taahhüt süreniz bitmiş." 48 aylık taahhüt sürem bittiği için cihaz benim oldu. İade istemiyorlar sanıyorum. Paket iptali için de ceza almayacaklarını söylediler.
    Bilgilerinize sunulur.
  • Kutunun işe yaramaz olması söz konusu değildir. En kötü 2. elden satılır. O kadar para vermişsiniz ayrıca.
  • 2. elde satıluırda hiç bir kanalı göstermemesi çok itici bir durum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Real D

    Kutunun işe yaramaz olması söz konusu değildir. En kötü 2. elden satılır. O kadar para vermişsiniz ayrıca.

    Tahmin ediyorum ki 600. kanaldan sonra yeni kanalları ekliyorsun ve kanalların yerini değiştiremiyorsun.
    D-Smartsız bir yazılım da bulamadım bu problemleri aşalım.
    Bu sebeplerden kutu işe yaramaz diyorum.
    Ayrıca 2. el satışı varsa hemen satayım. ayda 49,99 tl ödüyorum full + full ( Hiç eksiksiz tüm kanallar hemde HD )2009 aktivasyonlu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boracarli -- 27 Şubat 2012; 0:25:49 >
  • bende full paket var HD değil sadece 22TL ödüyorum ve taahhüt yok, yıllık ücreti 12 taksitte kk çekiyorlar. Ayrıca binada ikinci çanakta hotbird var kanal sayısı fazlasıyla yetiyor.
    Sizin 600 den sonra TRT-HD atvhd falan da izlenemiyor mu?
  • ben 2008 aktivasyonlu full paket abonelikli hd20000 cihazımı üzerinde kartı ile internet üzerinden bir başkasına sattım. pvr özellikli yeni cihazı aldım. eski cihazımın üyelik bilgileri benim adıma olduğu için müşteri hizmetlerini bir arayayım dedim, yetkiliye ben cihazı bir arkadaşıma verdim mesela kartı çıkarınca kanal göstermiyor dedim bunu çözemezmiyiz dedim. yetkili kişi cihazı bir başkasına veremeyeceğimi bu konuda yardımcı olamayacaklarını söyledi.

    sonuç, cihazı sattım 28 şubatta paket üyeliği bitiyor. bayi ile konuştum, paket bitiminde gel üyelik bilgilerini diğer arkadaşın ki ile değiştiririz dedi. şimdi 28 şubatı bekliyorum. onun dışında kart olmazsa kutu yayın göstermiyor. digitürk üyelik sonlandıran abonelerine isterlerse yazılım atarak kutuyu kullanılabilir hale getiriyor, dsmartta yok galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agtr

    hocam konu o değil. bir yıl önce paket almışsınız, paket bitiyor, müşteri hizmetleri size telefon açıyor. şu an modül dahil 185 TL olan paketin, sadece aboneliği uzatmak için (modül göndermeksizin) 220 TL fiyat çekiyor. olay bu


    Eğlence paketi için dediğiniz gibi yapıyorlar. Zaten o durumda 159'a daha dün sattı Teknosa 1 sene eğlence paketli abonelik ordan alacaksınız.

    Modülün veya cihazın çöp olması gibi bir durum yok. Aylık abonelik fiyatlarına bakarsanız modül de alsanız cihazda alsanız abonelik ücretinin altında kalan bir ücret ödeniyor. Yani cihaza veya modüle değil yayına para veriyorsunuz.

    Uzatma kısmında kısmen haklısınız; sadece eğlence paketi istiyorsanız yeni modül ve yeni abonelik daha uygun. Öte yandan full paket 400 küsur yeni abonelikte; uzatmada bir arkadaş da yazmış 22 lira aylığa gelmiş full paket. Bunu sıfırdan alsanız en ucuz 400 liraya belki bulursunuz; aramadan denk gele alırsanız da 420-450 arası tutar.

    Anladığım kadarıyla size eğlence paketi yetiyor. Size önerim mevcut modüllü aboneliğiniz bitmeden teknosadan 159'a turuncu indirimde sıkıştırıp 1 tane daha almanız. Bunu istediğiniz zaman açtırıyorsunuz. Aboneliğiniz bitince açtırırsınız; eski modülü de 2. el olarak satarsınız.
  • bende full paket vardı, full paket uzatım için 27.9x12, eğlence için 17.9x12 teklif ettiler, kabul etmedim (rakamlar kuruş bazında oynayabilir, 1 ay oldu, tam hatırlamıyorum)
    teknosa 159'a veriyorsa, bende modül olduğna göre, 120-130 fiyat istemesi lazım. 215 TL istemesi ayıp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agtr -- 26 Şubat 2012; 18:58:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agtr

    bende full paket vardı, full paket uzatım için 27.9x12, eğlence için 17.9x12 teklif ettiler, kabul etmedim (rakamlar kuruş bazında oynayabilir, 1 ay oldu, tam hatırlamıyorum)
    teknosa 159'a veriyorsa, bende modül olduğna göre, 120-130 fiyat istemesi lazım. 215 TL istemesi ayıp

    Ben olsam ben de uzatmam o şartlarda. Teknosadan yeni modül alırım. 159 olmaz 199 olur belki o zaman turuncu fiyatı. 250 lira civarı uzatmada senelik full diye biliyorum. O da 22 civarı eder. Full pakette de bence çok fazla bir numara yok zaten. Sinema TV'ler malum dandik, eurofutbol ölü doğmuş, nba izlemem, gece de erotik film izlemek için ayakta duramam. Yani ayda yılda bir maç olursa HD izlemek bir de sinema tv ayda 1 kez düzgün bir şey oynatmayı başarırsa onu izlemek için de 22'den fazlası ödenmez. 27 full pakete vereceğime 2 tane eğlence paketli modül alırım teknosadan aynı fiyata gelir hiç değilse oturma odamda da izlerim.
  • aynı fikirdeyim, 1 senede 2 film izlememişimdir. star ve kanal d nin hd olması tek avantajıydı bizim için. bu 2 kanal için de değmeyeceğini düşündük
  • D Smart HD+ pvr cihazim var. Acaba 24 ay sonunda benzer durumla mi karsilasacagim? Eger boyle ise gercekten sacmalik.
  • su fiyatlara bak ya yeni açtırdığım abonelik bitene kadar göbeğim çatlayacak anlaşıldı. ama şunu öğrendim aradıklarında bana uygun bir teklif yapmaz iseniz üyeliğimi devam ettirmek istemiyorum diyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boracarli

    25.11.2009 tarihinde hd cihaz ve full hd paket + spor paketi ni 48 aylık taahhütle aldım. aylık 49.99 tl ödeme ile 25.11 2011 tarihine kadar, yani 2 yıllık süre içinde hem Next ye-15000 HD cihaz sahibi oldum hem de 48 ay boyunca ne kadar kanal varsa hepsini izledim.
    Bu gün aklıma geldi ve 4445565 i aradım. yaklaşık 35 dak. beklemenin ardından öğrendiklerim :
    1- "Sözleşme bitince otomatik yenileniyor." Yani sözleşmeniz bitince sizi aramıyor, sözleşmenizi otomatik yeniliyor, kaldığı yerden aboneliğiniz devam ediyor. yani 3 ay boyunca 49.99 ödemeye devam ettim. halbuki şu anda 24 Ay Taahhütlü 34.99 (fark 45 tl)
    2- "Paket değişikliği için ayın 1'in de arayın." Yani ben paket değiştirmek için, senin yazılım sistemin kabul etmiyor diye neden ayın 1'ini bekleyeyim ki.
    3- "Paketiniz olmadan sadece ulusal yayınları izleyebilirsiniz." Satın aldığımız Hd cihazlar elimizde patladı.
    4- "Taahhüt süreniz bitmiş." 48 aylık taahhüt sürem bittiği için cihaz benim oldu. İade istemiyorlar sanıyorum. Paket iptali için de ceza almayacaklarını söylediler.
    Bilgilerinize sunulur.


    bu gün (15.03.2012) hani iptal edecektiniz diye tekrar aradım. Efendim iptal sürecindesiniz sizi arayacaklar diyo hala. Kredi kartımdan her ayın 15'i 49,99 tl çekiyor otomatik olarak. Bari onu çekmeyin dedim. 1 ay daha uzamasın bu mevzuu. cep telefonum 2 kere çaldı +902124780000 nolu telefon arıyordu. açıp alo diyorum kapanıyor. geri arayınca d-smarttan arandığımı anladım. temsilciye beni aradınız telefon kapandı , beni iptal işlemi için mi aradınız dedim. Yok efendim o departman ayrı , sizi tekrar arayacaklar dedi. ilk mesajı yazmamın üzerinden 20 gün geçmiş hala bekliyorum.
    Bide şöyle birşey buldumhttp://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/931946/

    saat 20:47 tekrar aradım. 20 gün geçti hala kapatacaksınız dedim. Sıraya koyuyoruz anca dediler. Baya bir kalabalık var heralde iptal için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boracarli -- 15 Mart 2012; 20:51:34 >
  • Selamlar bende kktc den 1 yıllık maxi paket aldım hd receiver ile bu 12 ay geçince otomatik çekiyorlarmı yoksa kendimmi uzatmam gerekiyor yada tam tersi iptal etmemmi gerekiyor
    saygılar.
  • paket bitimine yakın sizi arayarak sizi ilgilendirebilecek kampanyaları yeni koşulları bildiriyorlar, en azından bende hep öyle oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boracarli

    quote:

    Orijinalden alıntı: boracarli

    25.11.2009 tarihinde hd cihaz ve full hd paket + spor paketi ni 48 aylık taahhütle aldım. aylık 49.99 tl ödeme ile 25.11 2011 tarihine kadar, yani 2 yıllık süre içinde hem Next ye-15000 HD cihaz sahibi oldum hem de 48 ay boyunca ne kadar kanal varsa hepsini izledim.
    Bu gün aklıma geldi ve 4445565 i aradım. yaklaşık 35 dak. beklemenin ardından öğrendiklerim :
    1- "Sözleşme bitince otomatik yenileniyor." Yani sözleşmeniz bitince sizi aramıyor, sözleşmenizi otomatik yeniliyor, kaldığı yerden aboneliğiniz devam ediyor. yani 3 ay boyunca 49.99 ödemeye devam ettim. halbuki şu anda 24 Ay Taahhütlü 34.99 (fark 45 tl)
    2- "Paket değişikliği için ayın 1'in de arayın." Yani ben paket değiştirmek için, senin yazılım sistemin kabul etmiyor diye neden ayın 1'ini bekleyeyim ki.
    3- "Paketiniz olmadan sadece ulusal yayınları izleyebilirsiniz." Satın aldığımız Hd cihazlar elimizde patladı.
    4- "Taahhüt süreniz bitmiş." 48 aylık taahhüt sürem bittiği için cihaz benim oldu. İade istemiyorlar sanıyorum. Paket iptali için de ceza almayacaklarını söylediler.
    Bilgilerinize sunulur.


    bu gün (15.03.2012) hani iptal edecektiniz diye tekrar aradım. Efendim iptal sürecindesiniz sizi arayacaklar diyo hala. Kredi kartımdan her ayın 15'i 49,99 tl çekiyor otomatik olarak. Bari onu çekmeyin dedim. 1 ay daha uzamasın bu mevzuu. cep telefonum 2 kere çaldı +902124780000 nolu telefon arıyordu. açıp alo diyorum kapanıyor. geri arayınca d-smarttan arandığımı anladım. temsilciye beni aradınız telefon kapandı , beni iptal işlemi için mi aradınız dedim. Yok efendim o departman ayrı , sizi tekrar arayacaklar dedi. ilk mesajı yazmamın üzerinden 20 gün geçmiş hala bekliyorum.
    Bide şöyle birşey buldumhttp://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/931946/

    saat 20:47 tekrar aradım. 20 gün geçti hala kapatacaksınız dedim. Sıraya koyuyoruz anca dediler. Baya bir kalabalık var heralde iptal için.

    Bu gün 19.03.2012 aradılar iptal sürecindesiniz, 3 ay boyunca izlemeye devam edeceksiniz , 3 ay sonra cihaz devri için 15tl lik bir fatura kesilecek. Ve makina sizin üzerinize geçecek. Daha sonra sizi istediğiniz bir paketi satın almak için tekrar arayacaklar dediler. 3 Ay sonra bana dönüp " 3 ay bedava izledin para öde " demeyin dedim. "yok yok herhangi bir ücret alınmayacak" dediler. Hadi bakalım hayırlısı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunco34

    Arkadaşlar 2 yıldır kullandığım NEXT D HD Full paket üyeliğimi uzatmadım. Cihaza o zaman 650 TL vermeme rağmen şu anda cihaz hiç bir işe yaramıyor. D smart tüm kanalları kapattı.

    Ben bu kutuyu ne yapacağım ?
    Normal uydu alıcı olarak kullanmak için ne yapmam lazım ?

    Yardımlarınızı bekliyorum... Satın paket al demeyin Müşteri hizmetlerini arayın teknik destek istediğinizde 35-40 dakika beklersiniz yeni üye olacağım diyin 1 dakika geçmeden karşınıza biri gelir böyle AHLAKSIZ Bir şirkete benim verecek param yok...

    Çakallar bedava tv diye kandırdı zamanında milleti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boracarli

    quote:

    Orijinalden alıntı: boracarli

    25.11.2009 tarihinde hd cihaz ve full hd paket + spor paketi ni 48 aylık taahhütle aldım. aylık 49.99 tl ödeme ile 25.11 2011 tarihine kadar, yani 2 yıllık süre içinde hem Next ye-15000 HD cihaz sahibi oldum hem de 48 ay boyunca ne kadar kanal varsa hepsini izledim.
    Bu gün aklıma geldi ve 4445565 i aradım. yaklaşık 35 dak. beklemenin ardından öğrendiklerim :
    1- "Sözleşme bitince otomatik yenileniyor." Yani sözleşmeniz bitince sizi aramıyor, sözleşmenizi otomatik yeniliyor, kaldığı yerden aboneliğiniz devam ediyor. yani 3 ay boyunca 49.99 ödemeye devam ettim. halbuki şu anda 24 Ay Taahhütlü 34.99 (fark 45 tl)
    2- "Paket değişikliği için ayın 1'in de arayın." Yani ben paket değiştirmek için, senin yazılım sistemin kabul etmiyor diye neden ayın 1'ini bekleyeyim ki.
    3- "Paketiniz olmadan sadece ulusal yayınları izleyebilirsiniz." Satın aldığımız Hd cihazlar elimizde patladı.
    4- "Taahhüt süreniz bitmiş." 48 aylık taahhüt sürem bittiği için cihaz benim oldu. İade istemiyorlar sanıyorum. Paket iptali için de ceza almayacaklarını söylediler.
    Bilgilerinize sunulur.


    bu gün (15.03.2012) hani iptal edecektiniz diye tekrar aradım. Efendim iptal sürecindesiniz sizi arayacaklar diyo hala. Kredi kartımdan her ayın 15'i 49,99 tl çekiyor otomatik olarak. Bari onu çekmeyin dedim. 1 ay daha uzamasın bu mevzuu. cep telefonum 2 kere çaldı +902124780000 nolu telefon arıyordu. açıp alo diyorum kapanıyor. geri arayınca d-smarttan arandığımı anladım. temsilciye beni aradınız telefon kapandı , beni iptal işlemi için mi aradınız dedim. Yok efendim o departman ayrı , sizi tekrar arayacaklar dedi. ilk mesajı yazmamın üzerinden 20 gün geçmiş hala bekliyorum.
    Bide şöyle birşey buldumhttp://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/931946/

    saat 20:47 tekrar aradım. 20 gün geçti hala kapatacaksınız dedim. Sıraya koyuyoruz anca dediler. Baya bir kalabalık var heralde iptal için.

    Bu gün (17.04.2012) nihayet aradılar.
    Kapanış işlemi için (HD Kutunun mülkiyetinin bana geçmesi için) 20 TL ödemem gerektiğini söylediler.
    Ya da Yazık olmasın diye (!) eğlenceHD paketini 1 yıllık taahhütle aylık 20TL'ye yada sinemaHD+eğlenceHD paketini 1 yıllık taahhütle aylık 25TL'ye kullanabileceğimi söylediler.
    Bir düşüneyim dedim. Kısa zaman sonra geri döneceklerini söylediler.
    Şimdilik bekliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.