Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Uydudan Anlıyanlar Yardım Edermisiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
5
Cevap
0
Favori
627
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Uydu Teknolojileri ve Dijital Yayın >> Uydudan Anlıyanlar Yardım Edermisiniz?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    247 Mesaj
    Merhaba Arkadaşlar;

    Uydu konusunda hiç bilgi sahibi değilim.Uydu recevier almaya karar verdim.İlk önce bana piyasadaki en iyi ve en son teknolojideki uydu recevier tavsiyelerinizi bekliyom.

    Ayrıca çanak anten konusunda motorlu tavsiye edermisiniz?

    Ayrıca kart almam mecburimi?Bütün şifreli ve şifresiz kanalları çözen kart varmı?Nerden bulurum.

    Şimdiden Teşekkür Ederim.



    |
    |
    _____________________________
    HAYATI HAYATTA YAŞA.BAK TAKILMANA DOYA DOYA.BU ZEVKİ YAŞA.
  • Çavuş
    64 Mesaj
    Uydu konusunda sana tavsiyem Next 8000 ler veya Redline..

    Motorlu çanağı tavsiye ederim.. Aynı anda 8-10 tane uyduyu izleyebilirsin.Uydular arasında Geçişler biraz yavaş ama seçeceğin motora göre durum değişir.. Alırken sorman lazım..

    KArt almanada gerek yok.. Güncel yazılımlar ile epey bi kanal çözülüyor zaten..

    Saygılar..
    |
    |
    _____________________________
    Seni Seviyorum DH
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    ben esk te oldugum için motorlu tavsiye etmiyorum ama eskişehir şartlarına göre haa antalya gibi biryerde isen tavsiyem olur cihaz konusuna gelince benim için önemli olan servistir bunuda bana göre en iyi next firması yapıyor cihaz kalıtesi nin önemli olması bunu söyle degerlendirelim next8000 xcamplus sadece next firmasının cıkardıgı bir urundur yani next firması verebiliyor yazılımları art içindeki conax modul denilen bir olay var aslında o conax modul degil sadece yasal olan ve yasal olmayan tum kartları okuyabilen bir karttır elektrnik kart yani buda içindeki entegreye atılan yazılım sayesinde oluyo kısa keseyim benim sana tavsiyem next 2005 sky nedeni ise sky modul var fulx 1-2-2m kanallarını acıyor kanallar adult kanallardır ve usb si var pc ye goruntu ve seste kayıpsız görüntü kaydı yapabilirsin ve en buyuk ozelligi kaon boadr olan tüm yazılımları atabilirsin yani sadece next firmasına bagımlı degilsin önce sunny firması cıkartırsa yazılımı sen next firması yazılım cıkartacak diye beklemene gerek kalmayacak sunny yazılımını atabilirsin hadi kolay gelsin
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1214 Mesaj
    benim sana tavsiyem focus 8500 dci al hiç pişman olamazsın
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    170 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: baris_p4

    Uydu konusunda sana tavsiyem Next 8000 ler veya Redline..

    Motorlu çanağı tavsiye ederim.. Aynı anda 8-10 tane uyduyu izleyebilirsin.Uydular arasında Geçişler biraz yavaş ama seçeceğin motora göre durum değişir.. Alırken sorman lazım..

    KArt almanada gerek yok.. Güncel yazılımlar ile epey bi kanal çözülüyor zaten..

    Saygılar..



    BARISA AYNEN KATILIYORUM NEXT HANGİ MODELİNİ ALIRSAN AL SORUN YAŞAMAZSIN
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    bnm sana tavsiyem kaon xtreme xsc 550 anv ya da kaon digix 911 sky dır. gömülü sky modül sayesinde şifreli kanalları seyredebilirsin (fullx ler dahil ). ayrıca bu modelde pcye usb den kayıt yapabilirsin. kışların ağır geçtiği bir yerde yaşıyorsan motorlu problem çıkartabilir. ayrıca motorlu sistem kurmak daha pahalıdır. ayrıca kart almana gerek yok çünkü bu modellerin içinde zaten gömülü modül var ama istersen 2 tane de kart girişi var..
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
google reklamları
üniversite
haberler
Masal
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,172
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.