Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Uydu Hakkında Ders Verilecektir..Tarih 27 ARALIK 2004

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
21
Cevap
0
Favori
836
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Uydu Teknolojileri ve Dijital Yayın >> Uydu Hakkında Ders Verilecektir..Tarih 27 ARALIK 2004
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    51 Mesaj
    Arkadaşlar 27 Aralık 2004 Tarihinden Uydu VE Receiver Hakkında Dersler Verilecektir.İlgilenen Arkadaşlar Beliritilen Tarih Saat burda Bulunması Rica Olur..


    27 Aralık 2004 Saat: 11 oo da Burda Yapılacaktır..Duyrulur.



    |
    |
    _____________________________
    Bilgim Önemli Bir Konudur.Parayla Satılmaz.....Hayata Birseye GÜVEN Oda BİLGİNE.......

    www.teknodijitaluydu.sistemleri.com

    http://www.uyducular.birligi.com
  • Binbaşı
    1191 Mesaj
    ss2ler bu bılgılendırmeye dahıl edılecek mı
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    çok iyi olur valla insan bilgilerini her zaman paylaşmalı ve yeni bilgileri almalıdır çok iyi düşünmüşsünüz
    |
    |
    _____________________________
    BİR ÇİVİ YÜZÜNDEN BİR NAL KAYBETTİK
    BİR NAL YÜZÜNDEN BİR AYAK KAYBETTİK
    BİR AYAK YÜZÜNDEN BİR AT KAYBETTİK
    BİR AT YÜZÜNDEN BİR HABERCİ KAYBETTİK
    BİR HABER İLETEMEDİĞİMİZDEN SAVAŞI KAYBETTİK
  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    yalnız saat biraz erken değil mi şunu akşama doğru yapsak da işten gelince ilgilenebilsek olur mu
    |
    |
    _____________________________
    BİR ÇİVİ YÜZÜNDEN BİR NAL KAYBETTİK
    BİR NAL YÜZÜNDEN BİR AYAK KAYBETTİK
    BİR AYAK YÜZÜNDEN BİR AT KAYBETTİK
    BİR AT YÜZÜNDEN BİR HABERCİ KAYBETTİK
    BİR HABER İLETEMEDİĞİMİZDEN SAVAŞI KAYBETTİK
  • Teğmen
    183 Mesaj
    ben öğretmenlik yapabilirim hatta msnde konuşabiliriz ne dersiniz
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    bence çok iyi olur mega44 bunu uygulamaya geçirelim benim msn adresim madmax8403@hotmail.com beni derslere kabul edersen sevinirim cevabını bekliyorum
    |
    |
    _____________________________
    BİR ÇİVİ YÜZÜNDEN BİR NAL KAYBETTİK
    BİR NAL YÜZÜNDEN BİR AYAK KAYBETTİK
    BİR AYAK YÜZÜNDEN BİR AT KAYBETTİK
    BİR AT YÜZÜNDEN BİR HABERCİ KAYBETTİK
    BİR HABER İLETEMEDİĞİMİZDEN SAVAŞI KAYBETTİK
  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    birde saat kaç gibi olacak bu dersler malum iş güç çok erken saatte olmasa olur mu?
    |
    |
    _____________________________
    BİR ÇİVİ YÜZÜNDEN BİR NAL KAYBETTİK
    BİR NAL YÜZÜNDEN BİR AYAK KAYBETTİK
    BİR AYAK YÜZÜNDEN BİR AT KAYBETTİK
    BİR AT YÜZÜNDEN BİR HABERCİ KAYBETTİK
    BİR HABER İLETEMEDİĞİMİZDEN SAVAŞI KAYBETTİK
  • Teğmen
    202 Mesaj
    slm millet.bu ders olayı hoşuma gitti ama arkadaşlarında dediği gibi saat erken değilmi o saatte işte olucaz akşam olsa çok ii olur ayrıca 27 si p.tesi malum.herkes faydalansın yani bu dersten
    |
    |
    _____________________________
    VERECEĞİN EN KÖTÜ KARAR KARASIZ OLMAKTAN İYİDİR...!
  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    saat akşam 8 - 9 gibi yapsak olmaz mı mega44 vetekno252000
    |
    |
    _____________________________
    BİR ÇİVİ YÜZÜNDEN BİR NAL KAYBETTİK
    BİR NAL YÜZÜNDEN BİR AYAK KAYBETTİK
    BİR AYAK YÜZÜNDEN BİR AT KAYBETTİK
    BİR AT YÜZÜNDEN BİR HABERCİ KAYBETTİK
    BİR HABER İLETEMEDİĞİMİZDEN SAVAŞI KAYBETTİK
  • Çavuş
    51 Mesaj
    hocam olur ok ben o saatte msnde olacam her ilgilnene arkadaşlar sofiugur@hotmail.com pazartesi saat 8,00 da olsunlar bekliyorum...
    |
    |
    _____________________________
    Bilgim Önemli Bir Konudur.Parayla Satılmaz.....Hayata Birseye GÜVEN Oda BİLGİNE.......

    www.teknodijitaluydu.sistemleri.com

    http://www.uyducular.birligi.com
  • Yüzbaşı
    471 Mesaj
    simdi kimler örtmen olacak bende bilgi istiyorum pazartesi 3-4-5-6-7-8-11 hangi saaat olursa bilgi lazım bilgi. Bekliyorum. Ul ehaftasonu sınav var ben uydu diyom yaw neyse görüşürüz. SAolun bu olay için iyi düşünülmüş.... msn= oncu_@hotmail.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi obediah -- 24 Aralık 2004, 21:47:16 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    471 Mesaj
    ewet bu arada ss2 bu olaya dahil mi bana ss2 lazım?
    |
    |
  • Binbaşı
    1071 Mesaj
    bira z geç yapında bizde öğrenelim ,(okula gidiyoruz )
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    342 Mesaj
    nası olcak bu ders? hoca aranıyosa elimden geleni yapayım...
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    183 Mesaj
    beyler benşi o saatde bulamazsınız :-)

    sabah 9 akşam 6 arası netteyim genelde isteyen eklesin msn imide vereyim

    mega44@gmail.com
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    51 Mesaj
    arkadaşlar faydanalacak sizler biz zorla ders vermiyor ilgilenen arkadaşlar gelirler dinlerler fikirlerini sunarlar...
    |
    |
    _____________________________
    Bilgim Önemli Bir Konudur.Parayla Satılmaz.....Hayata Birseye GÜVEN Oda BİLGİNE.......

    www.teknodijitaluydu.sistemleri.com

    http://www.uyducular.birligi.com
  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    tekno ilgin için saol ben mutlak katılıcam pazartesi saat 8 de msn deyim benim msn madmax8403@hotmail.com bilgine sunarım
    |
    |
    _____________________________
    BİR ÇİVİ YÜZÜNDEN BİR NAL KAYBETTİK
    BİR NAL YÜZÜNDEN BİR AYAK KAYBETTİK
    BİR AYAK YÜZÜNDEN BİR AT KAYBETTİK
    BİR AT YÜZÜNDEN BİR HABERCİ KAYBETTİK
    BİR HABER İLETEMEDİĞİMİZDEN SAVAŞI KAYBETTİK
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    27 Aralıkta verilecek dwers verildi mi..? onla ilgili hiç topic görmedim de..
    |
    |
    _____________________________
    "Medeni olmayan insanlar, medeni olanların ayakları altında kalmaya mahkumdurlar. "
    M.Kemal ATATÜRK
  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    valla ben bekliyorum ders verilecek diye ama daha kimseye ulaşamadım
    |
    |
    _____________________________
    BİR ÇİVİ YÜZÜNDEN BİR NAL KAYBETTİK
    BİR NAL YÜZÜNDEN BİR AYAK KAYBETTİK
    BİR AYAK YÜZÜNDEN BİR AT KAYBETTİK
    BİR AT YÜZÜNDEN BİR HABERCİ KAYBETTİK
    BİR HABER İLETEMEDİĞİMİZDEN SAVAŞI KAYBETTİK
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    selam arkadaşlar bana cine 5 in şifresi lazım bide riciverden şifreyi manuel olarak nasıl girerim.. şimdiden teşekkürler...
    riciverın markası (pilot)
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
google reklamları
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.