Şimdi Ara

Usulsüz abonelik sonlandırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kullandığım OPERATÖR usulsüz olarak internet aboneliğimi sonlandırdı. Bununla ilgili haklarım nelerdir?
    Şöyle ki:
    Ben internetten ayrı olarak faturalandırılan kullanmadığım ev telefonumu kapattırıp yalın internete geçmek istiyordum . Bunun için başvurup ev telefonumu kapattırdım ve yalın internet için başvuracakken iki gün sonra 2 yıl taahhütü olan internet aboneliğim sanırım yanlışlıkla sonlandırıldı. Tarafıma da taahhüt bozma masrafları yansıtılacaktır illaki.
    Şuan operatör bu işlemi inceliyor 1 haftadır çözemedi. Bu konuda haklı olduğumu onlar da biliyorlar.

    Bu işlemin olması gereken usulü: Resimde de gördüğünüz üzere sitenin kendi açıklamalarında da mevcut şekilde; ev telefonu kapanınca 60günlük Köprü Statüsü devreye girer bu süre içerisinde ben yalın internete geçme başvurusu yapmazsam aboneliğim sonlandırılır.

    Şimdi biz müşteriler olarak en küçük iptalde hemen binlerce lira taahhüt bozma masrafı geçiren operatör, benim isteğim dışında haksız olarak abonelik sonlandırıp beni 1 haftadır internetsiz bırakıp, sözleşmeyi hiçbir neden olmadan tek taraflı bozduğu için bir cezaya uğruyor mu? Benim bununla ilgili hiçbir hakkım yok mu?

    Lütfen hukuki açıdan değerlendirirseniz sevinirim.

    Usulsüz abonelik sonlandırma Usulsüz abonelik sonlandırma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbomluekiz -- 19 Nisan 2021; 22:20:15 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • sözleşme metnini incelemek lazım hocam. sözleşmeyi yapan servis sağlayıcıları genellikle kendi aleyhlerine olacak hususları da sözleşmeye koymazlar.

  • maystro_18 kullanıcısına yanıt
    Aradılar, hatalarını kabul ettiler, taahhütleri kaldırdılar. Ama öğrenmek istediğim şey böyle bir durumda müşterinin kanuni hakkı hiç yok mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cimbomluekiz C kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi hocam sözleşme de bu durum belirtilmiş mi? İncelemek gerekir. Yoksa yapacağınız bir şey yok gözüküyor. BTK ya şikayet edebilirsiniz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.