Şimdi Ara

Üniversite tanışma partisinde ne giyilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Üniversite tanışma partisinde ne giyilir? Sıradan Bi gömlek bi pantolon giyip gideyim diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Fit ve kaslı isen skinny fit jean ve slim fit tshirt giymeni tavsiye ederim. Vücudun ön planda olur ve daha çok dikkat çekersin.
    Zayıf veya şişman isen bol sayılabilecek bir tshirt ve skinny fit jean giymeni tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pisikletçi


    quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pisikletçi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheitani


    quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer

    Tanga.

    Basit mizah, mizah bile değil artık, ilkokulda söylenirdi bunlar

    ilkokullu olduğu için normal abisi
    konuya gelince gömlek+kot veya t-shirt+kot olabilir

    Yani 3. ünimi bitircem hocam inş, tek kelimeyle karakter analizi falan, helal olsun, lütfen kaliteyi yükseltin biz de bir şeyler kaparız belki, belli ki hayatta tek başarınız forumdaki "mizah" kaliteniz, buna bu kadar aşağılama gereği duyduğunuza göre.




    yaptığın mizah ilkokul seviyesinde demekki 3 üniversitede sadece sınıf atlamışsınız değişen tek şey sayılar olmuş

    1. sınıfsın sanırım, 5 ay önce lisede olan adamın birden bu elitlik havaları, ego falan, çok mutsuzsunuz be kardeşim, üstteki arkadaş da aynı eşkilde, tek kelimeye bakarak burda aşağılama çabalarınız, üzülüyorum şu forumdaki ergenlere, hepiniz mutsuz, rezil insanlarsınız, burda ona buna saldırarak tatmin oluyorsunuz, dicek çok şey var da, belli ki ufak bir kardeşimizsiniz ikiniz de, uzatmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pisikletçi


    quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pisikletçi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheitani


    quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer

    Tanga.

    Basit mizah, mizah bile değil artık, ilkokulda söylenirdi bunlar

    ilkokullu olduğu için normal abisi
    konuya gelince gömlek+kot veya t-shirt+kot olabilir

    Yani 3. ünimi bitircem hocam inş, tek kelimeyle karakter analizi falan, helal olsun, lütfen kaliteyi yükseltin biz de bir şeyler kaparız belki, belli ki hayatta tek başarınız forumdaki "mizah" kaliteniz, buna bu kadar aşağılama gereği duyduğunuza göre.




    yaptığın mizah ilkokul seviyesinde demekki 3 üniversitede sadece sınıf atlamışsınız değişen tek şey sayılar olmuş

    1. sınıfsın sanırım, 5 ay önce lisede olan adamın birden bu elitlik havaları, ego falan, çok mutsuzsunuz be kardeşim, üstteki arkadaş da aynı eşkilde, tek kelimeye bakarak burda aşağılama çabalarınız, üzülüyorum şu forumdaki ergenlere, hepiniz mutsuz, rezil insanlarsınız, burda ona buna saldırarak tatmin oluyorsunuz, dicek çok şey var da, belli ki ufak bir kardeşimizsiniz ikiniz de, uzatmıyorum.

    seni eleştirdim diye mutsuz rezil insan mı oluyorum




  • kilolu değilsen gömlek giy pantolonunun içine koy ve kemer tak. kiloluysan gömlek + triko giyebilirsin.
  • Öyle bir parti mi var la nerde yaşıyorsun sen öyle :D biz ünide not var mı kanka diye tanışmış insanlarız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bremen Bv-244 -- 11 Ekim 2017; 0:41:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pisikletçi


    quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pisikletçi


    quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pisikletçi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheitani


    quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer

    Tanga.

    Basit mizah, mizah bile değil artık, ilkokulda söylenirdi bunlar

    ilkokullu olduğu için normal abisi
    konuya gelince gömlek+kot veya t-shirt+kot olabilir

    Yani 3. ünimi bitircem hocam inş, tek kelimeyle karakter analizi falan, helal olsun, lütfen kaliteyi yükseltin biz de bir şeyler kaparız belki, belli ki hayatta tek başarınız forumdaki "mizah" kaliteniz, buna bu kadar aşağılama gereği duyduğunuza göre.




    yaptığın mizah ilkokul seviyesinde demekki 3 üniversitede sadece sınıf atlamışsınız değişen tek şey sayılar olmuş

    1. sınıfsın sanırım, 5 ay önce lisede olan adamın birden bu elitlik havaları, ego falan, çok mutsuzsunuz be kardeşim, üstteki arkadaş da aynı eşkilde, tek kelimeye bakarak burda aşağılama çabalarınız, üzülüyorum şu forumdaki ergenlere, hepiniz mutsuz, rezil insanlarsınız, burda ona buna saldırarak tatmin oluyorsunuz, dicek çok şey var da, belli ki ufak bir kardeşimizsiniz ikiniz de, uzatmıyorum.

    seni eleştirdim diye mutsuz rezil insan mı oluyorum

    Benle alakası yok da, yarım saattir forumda şöyle bakınıyorum, sürekli oraya buraya saldırıyorsun, hayatında sorun vara bunu forumda insanları aşağılayıp ego kasarak yapma, ergenlik zor biliyorum hepimiz yaşadık da, saygısızlık bu yaptığın da, ama muhtemelen yine bilmiş bir cevap verir geçiştirirsin, neyse iyi akşamlar hadi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pisikletçi


    quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pisikletçi


    quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pisikletçi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheitani


    quote:

    Orijinalden alıntı: sKjaer

    Tanga.

    Basit mizah, mizah bile değil artık, ilkokulda söylenirdi bunlar

    ilkokullu olduğu için normal abisi
    konuya gelince gömlek+kot veya t-shirt+kot olabilir

    Yani 3. ünimi bitircem hocam inş, tek kelimeyle karakter analizi falan, helal olsun, lütfen kaliteyi yükseltin biz de bir şeyler kaparız belki, belli ki hayatta tek başarınız forumdaki "mizah" kaliteniz, buna bu kadar aşağılama gereği duyduğunuza göre.




    yaptığın mizah ilkokul seviyesinde demekki 3 üniversitede sadece sınıf atlamışsınız değişen tek şey sayılar olmuş

    1. sınıfsın sanırım, 5 ay önce lisede olan adamın birden bu elitlik havaları, ego falan, çok mutsuzsunuz be kardeşim, üstteki arkadaş da aynı eşkilde, tek kelimeye bakarak burda aşağılama çabalarınız, üzülüyorum şu forumdaki ergenlere, hepiniz mutsuz, rezil insanlarsınız, burda ona buna saldırarak tatmin oluyorsunuz, dicek çok şey var da, belli ki ufak bir kardeşimizsiniz ikiniz de, uzatmıyorum.

    seni eleştirdim diye mutsuz rezil insan mı oluyorum

    Benle alakası yok da, yarım saattir forumda şöyle bakınıyorum, sürekli oraya buraya saldırıyorsun, hayatında sorun vara bunu forumda insanları aşağılayıp ego kasarak yapma, ergenlik zor biliyorum hepimiz yaşadık da, saygısızlık bu yaptığın da, ama muhtemelen yine bilmiş bir cevap verir geçiştirirsin, neyse iyi akşamlar hadi.

    bu senin düşüncen iyi akşamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m0Ni

    Öyle bir parti mi var la nerde yaşıyorsun sen öyle :D biz ünide not var mı kanka diye tanışmış insanlarız

    İstanbul hcoam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üniversite tanışma partisinde ne giyilir



    Böyle git hocam sex appeal'ın da artar.


    Bu arada dediğin gibi yap sevdiğin bir gömleğin ile bir pantolonunu giy git abartmaya gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alex Higgins -- 11 Ekim 2017; 4:9:35 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakışıklıysan sacmalamadığın sürece ne giyersen giy çok da fark etmez, günlük bir şeyle git yeter. Tipin çok da iyi değilse, üzerinde bir tane ayırt edici bir şey olsun. Atıyorum şapka yakışıyorsa bir şapka takıp git nasıl takarsan tak. Hem partide farklı olursun hem de partiden sonra gözüne kestiren birisi "Şapkalı bir çocuk vardı ya kimdi o?" diyebilsin. İtiraf sayfası falan vardır muhtemelen, belki orada arayan çıkar. :) Şapka olur, bere olur, farklı ama absürt olmayan bir gömlek olur, bileklik olur vesaire vesaire, orası sana kalmış. Partide farklı gruplarla kolayca kaynaşırım diyorsan bunlara da gerek yok, yine standart bir kıyafetle gitsen de olur.

    Edit: Bu arada, ekleyecegin aksesuar içine sinmiyorsa, üstünde sakil duracağını düşünüyorsan hiç takma veya giyme. Kasıntı olmamak, rahat olmak en iyisi. Gece boyu kafandakinin veya kolundakinin sana yakışıp yakışmadığını düşünürsen daha kötü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Opri -- 11 Ekim 2017; 4:37:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Parti demişken sırf partileri için bir yıl Arizona’da okumayı düşünmüşlüğüm var, evet




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pena kutusu -- 11 Ekim 2017; 4:48:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alüminyum folyo ile kapla kendini.
  • Bizde niye oyle partiler yokki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Var mı tavsiye verebilecek ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.