Evet arkadaşlar şuan istanbul üniversitesinde uluslararası ilişkiler ve siyaset bilimi okuyorum. Babamla konuşuyoruz bir yandan da pilotaj eğitimi alıyım diyor. Sizce bu beni çok zorlar mı ? veya böyle yapan bir tanıdıgınız var mı kendisi böyle bir süreci nasıl geçirmiş?