Şimdi Ara

Üniversite kaydını dondurmak?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
2.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar. Bilgisi olan birisi beni de bilgilendirebilir mi acaba rica etsem. Üç gerekçeyle dondurabilirim diyorlar. 1- fakirlik belgesi 2- askerlik belgesi 3- ciddi bir sağlık sorunu belgesi. Ben de bunların hiçbiri yok nasıl donduracağım kaydımı? Bir de kaydı dondursan da harcı ödüyorsun diyenler var. Madem harcı ödüyorum kaydımı dondurmama ne gerek var? Kaydım devam eder derslerden yok yazılırım. Nedir bu işin doğrusu?



    _____________________________
    Oblivion Kitapları Türkçe çalışmamız tamamlandı!
  • hastanede tanıdık birini bul heyet raporu al
    _____________________________
  • muhtarlığa giderek fakirlik belgesi istiyorum de. herhangibir soru veya sual olmaz, merak etme. HARAÇ olayında ise sadece ilk taksiti ödüyorsun o kadar. varsa sormak istediğin birşey pm atabilirsin
    _____________________________
    Kendime 4 kural koydum! Alkol alma, Hızlı gitme, Hızlı gitme, Hızlı gitme. *Sonra kendime 4 kural daha koydum! Hatalı sollama, Makas atma, Emniyet kemeri tak, Daha yavaş git. * En önemlisi "Arabada sevişme!"

    Mazut Pawıı ~~ Kendi Mazotumu Üretmeye Çalışırken Kimyager Olacağım.. ~~
  • heyet rapuru alacak kadar tanıdığım yok. Baya bir doktorun imzası gerekiyor sanırım. Tek doktor olsa olurdu.
    Sağol uazro



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperkurt -- 21 Temmuz 2009; 17:17:55 >
    _____________________________
    Oblivion Kitapları Türkçe çalışmamız tamamlandı!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.