Şimdi Ara

Üniversite Hayatı Hakkında Sorularınızı Cevaplıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
5
Favori
2.239
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet, başlıkta yazdığım gibi. Elbette ben de bir zamanlar sınav sonuçları geldi, acaba oralarda hayat nasıl diye sorularla boğuşuyordum. :) Keyifli bir konu olacağını umuyorum. ^^



    _____________________________
  • hangi uni? uninden memnun musun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tmogrencisi

    hangi uni? uninden memnun musun?

    ODTÜ Uluslararası İlişkiler. Fazlasıyla memnunum.
    _____________________________
  • ing. dili ve edebiyatını okumak zor mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Báistídhubh kullanıcısına yanıt
    bugun ordaydim, ordan memnun olmayan baska hic bi uniden memnun olmaz zaten :) hangi topluluklara uyesiniz siz,yandal falan yaptiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tmogrencisi

    bugun ordaydim, ordan memnun olmayan baska hic bi uniden memnun olmaz zaten :) hangi topluluklara uyesiniz siz,yandal falan yaptiniz mi?
    Üniversitede yepyeni bir hayat başlıcak en sonunda kendimizde ve liseye göre neler değişmiş onu anlatsana :)
    _____________________________
    Yaş 13 2003'lüyüm Her Şeyin Farkındayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammed1968

    ing. dili ve edebiyatını okumak zor mu?

    Hocam, başka okullarda okuyan arkadaşlarım var. Ayrıca hazırlıktaki hocalarım da hep İngiliz veya Amerikan DvE'den mezundu. Okuyan ve mezun olan tanıdıklarım hep memnundu. Ezberin biraz iyi olmalı diye biliyorum yalnız. ^^
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tmogrencisi

    bugun ordaydim, ordan memnun olmayan baska hic bi uniden memnun olmaz zaten :) hangi topluluklara uyesiniz siz,yandal falan yaptiniz mi?

    Topluluk olarak tiyatro topluluğu ve müzik topluluğundayım. Yandal yapmadım ve katılıyorum, ODTÜ'yü sevmeyen hiçbir yeri sevemez. :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Báistídhubh

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhammed1968

    ing. dili ve edebiyatını okumak zor mu?

    Hocam, başka okullarda okuyan arkadaşlarım var. Ayrıca hazırlıktaki hocalarım da hep İngiliz veya Amerikan DvE'den mezundu. Okuyan ve mezun olan tanıdıklarım hep memnundu. Ezberin biraz iyi olmalı diye biliyorum yalnız. ^^

    hocam dil okuyupta ezberi kötü olan yoktur zaten gibime geliyor. eyv bu arada. bide bir sey daha sorcam. kocaelinde her kız güzelmiş doğru mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-A6F6D7D0A

    quote:

    Orijinalden alıntı: Báistídhubh

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhammed1968

    ing. dili ve edebiyatını okumak zor mu?

    Hocam, başka okullarda okuyan arkadaşlarım var. Ayrıca hazırlıktaki hocalarım da hep İngiliz veya Amerikan DvE'den mezundu. Okuyan ve mezun olan tanıdıklarım hep memnundu. Ezberin biraz iyi olmalı diye biliyorum yalnız. ^^

    hocam dil okuyupta ezberi kötü olan yoktur zaten gibime geliyor. eyv bu arada. bide bir sey daha sorcam. kocaelinde her kız güzelmiş doğru mu

    Alıntıları Göster
    kızlar teklif ediyor mu
    _____________________________
    Times Are Changing




  • ------------------------------



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dumprep -- 7 Mayıs 2020; 21:51:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Muhtemelen ODTU Isletmedeyim ben de bu sene. Isletme bolumu hakkinda dusunceleriniz neler? Yurtlarda kaliyorsaniz yurtlarin durumu hakkinda bilgi verir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dumprep

    Yurtta mı kalıyorsun hocakm? Yurt hayatı beni biraz korkutuyor, tanımadığım insanlar neticesinde. Titiz biriyim biraz da, ne tavsiye edersin?

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hocam Ankarada öğrenci hayatı nasıl duyduğum kadarı ile biraz sıkıcıymış ama birde sizden dinleyelim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    I become so numb
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Persom

    Üniversitede yepyeni bir hayat başlıcak en sonunda kendimizde ve liseye göre neler değişmiş onu anlatsana :)

    Hocam, kendindeki değişiklikler tamamen sana bağlı. Ben yerinde olsam bol bol okuyarak, topluluklarda sağlam bağlantılar kurarak kendimi gelecek hayatım için geliştirmeye çalışırdım. Kendindeki en büyük değişiklik eğer yemek yapmayı bilmiyorsan kilo alman olacaktır. Ayrıca, kullanıyorsan, sigara ve alkol tüketimin de zirve yapacak. Paranı harcamayı öğreneceksin, muhtemelen ilk ay paranın nasıl gittiğini anlamayacaksın. Bunları üniversiteye geçen herkes yaşıyor, önemli olan erkenden kendine çeki düzen vermek. Ben ilk gittiğim zaman, ilk ay parayı alkole ve yeme-içmeye yatırdım resmen.

    Liseye göre neler değişiyor dersen, en önemli şey insanlar olacaktır. Lisede gördüğün insan çeşitleri birkaç tanedir, hepiniz aynı şehirde yaşıyorsunuzdur, çoğunuzun kültürleri yakındır ama üniversitede işler değişiyor. Her kültürden, her kişilikten insan tanıyacaksın. Eğer arkadaş seçimi konusunda başarılı değilsen bol bol kazık yiyeceksin. Lisede görmüş geçirmiş cool adamlardan tut, hayatı boyunca evden dışarı çıkmayıp üniversiteye gelince yurda girmeyen adamlara kadar. Elbette tadını çıkartmak lazım ama b.kunu çıkartmadan. Onun dışında üniversitede aileden uzak okuyacaksan, ki bence herkes aileden uzak okumalı, birey olduğunu hissedecek ve sorumluluk almayı öğreneceksin. Sabah kendin kalkacak, kahvaltını hazırlayacak, dersine gidecek, gezecek tozacak, ders çalışacaksın. Çamaşırlarını yıkayacağında, yemek yapacağında anneni arayıp neyi nasıl yapacağını öğreneceksin falan. Ama bunların arasında en önemlisini soracak olursan bence sorumluluk bilinci.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammed1968


    quote:

    Orijinalden alıntı: Báistídhubh

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhammed1968

    ing. dili ve edebiyatını okumak zor mu?

    Hocam, başka okullarda okuyan arkadaşlarım var. Ayrıca hazırlıktaki hocalarım da hep İngiliz veya Amerikan DvE'den mezundu. Okuyan ve mezun olan tanıdıklarım hep memnundu. Ezberin biraz iyi olmalı diye biliyorum yalnız. ^^

    hocam dil okuyupta ezberi kötü olan yoktur zaten gibime geliyor. eyv bu arada. bide bir sey daha sorcam. kocaelinde her kız güzelmiş doğru mu

    Valla hocam Kocaeli'de okuyan bir arkadaşım var, tıpta. Derse girdiğimde dünyada güzel kızlar olduğunu farkediyorum diyordu ama kişiden kişiye değişir elbette.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Báistídhubh

    quote:

    Orijinalden alıntı: Persom

    Üniversitede yepyeni bir hayat başlıcak en sonunda kendimizde ve liseye göre neler değişmiş onu anlatsana :)

    Hocam, kendindeki değişiklikler tamamen sana bağlı. Ben yerinde olsam bol bol okuyarak, topluluklarda sağlam bağlantılar kurarak kendimi gelecek hayatım için geliştirmeye çalışırdım. Kendindeki en büyük değişiklik eğer yemek yapmayı bilmiyorsan kilo alman olacaktır. Ayrıca, kullanıyorsan, sigara ve alkol tüketimin de zirve yapacak. Paranı harcamayı öğreneceksin, muhtemelen ilk ay paranın nasıl gittiğini anlamayacaksın. Bunları üniversiteye geçen herkes yaşıyor, önemli olan erkenden kendine çeki düzen vermek. Ben ilk gittiğim zaman, ilk ay parayı alkole ve yeme-içmeye yatırdım resmen.

    Liseye göre neler değişiyor dersen, en önemli şey insanlar olacaktır. Lisede gördüğün insan çeşitleri birkaç tanedir, hepiniz aynı şehirde yaşıyorsunuzdur, çoğunuzun kültürleri yakındır ama üniversitede işler değişiyor. Her kültürden, her kişilikten insan tanıyacaksın. Eğer arkadaş seçimi konusunda başarılı değilsen bol bol kazık yiyeceksin. Lisede görmüş geçirmiş cool adamlardan tut, hayatı boyunca evden dışarı çıkmayıp üniversiteye gelince yurda girmeyen adamlara kadar. Elbette tadını çıkartmak lazım ama b.kunu çıkartmadan. Onun dışında üniversitede aileden uzak okuyacaksan, ki bence herkes aileden uzak okumalı, birey olduğunu hissedecek ve sorumluluk almayı öğreneceksin. Sabah kendin kalkacak, kahvaltını hazırlayacak, dersine gidecek, gezecek tozacak, ders çalışacaksın. Çamaşırlarını yıkayacağında, yemek yapacağında anneni arayıp neyi nasıl yapacağını öğreneceksin falan. Ama bunların arasında en önemlisini soracak olursan bence sorumluluk bilinci.

    Hocam teşekkürler bir an cevaplayamacaksınız sanmıştım :)
    _____________________________
    Yaş 13 2003'lüyüm Her Şeyin Farkındayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gizli Sekme

    kızlar teklif ediyor mu

    Kız gelip teklif etsin diye beklersen biraz zor ama sen adım attıktan sonra teklif karşıdan gelebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Báistídhubh -- 21 Temmuz 2016; 23:26:15 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Báistídhubh

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhammed1968


    quote:

    Orijinalden alıntı: Báistídhubh

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhammed1968

    ing. dili ve edebiyatını okumak zor mu?

    Hocam, başka okullarda okuyan arkadaşlarım var. Ayrıca hazırlıktaki hocalarım da hep İngiliz veya Amerikan DvE'den mezundu. Okuyan ve mezun olan tanıdıklarım hep memnundu. Ezberin biraz iyi olmalı diye biliyorum yalnız. ^^

    hocam dil okuyupta ezberi kötü olan yoktur zaten gibime geliyor. eyv bu arada. bide bir sey daha sorcam. kocaelinde her kız güzelmiş doğru mu

    Valla hocam Kocaeli'de okuyan bir arkadaşım var, tıpta. Derse girdiğimde dünyada güzel kızlar olduğunu farkediyorum diyordu ama kişiden kişiye değişir elbette.

    Alıntıları Göster
    Tutarsa güzel başlık olur bu
    _____________________________
    İkinci olan ilk kaybedendir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedBull Racing RB7

    Tutarsa güzel başlık olur bu

    Alıntıları Göster
    koç uluslararası hakkında ne düşünüyosun ? bölümün geleceği var mı okuyanlar genelde ne olmak istiyor ?
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.