Şimdi Ara

Üniversite 1 Mühendislik Hiç Bir Sınava Girmeyince Ne Olur?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
8.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilen var mı acaba



  • soruyu tam anlamadım ama anladığım kadarıyla cevap vereyim. eğer derslere kaydinizi yapıp devamdan kalmazsaniz yani sadece sınavlara girmezseniz dersten kalırsınız. eğer derslere devam etmezseniz otomatikmen devamdan kalacaginiz icin sınavlara giremezsiniz zaten. aynı zamanda sınıfta da kalırsınız. bunu ilk sene olduğu için söylüyorum. eğer ikinci yarıyıl veya bir üst sınıfta böyle bir şey yaparsaniz belli bir not ortalamasinin altına dusmezseniz (1.81 gibi uniden uniye değişebilir bu ortalama bilmiyorum) sınıfta kalma gibi bir durum söz konusu olamaz.

    yani her türlü derslerden kalırsınız ve dersleri seneye almak zorundasiniz kalırsınız. şöyle bir durum da var: kademeli bir dersten kalırsanız (yani birbirinin devamı olan dersler) birinden kalırsanız bir sonraki derse kayıt yaptiramayacaginiz için dönem de uzayabilir.

    hocam biraz karışık anlatmış olabilirim kusura bakmayın :D umarım anlatabilmisimdir. anlamadiginiz bir yer olursa sorabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D650631E4 -- 9 Şubat 2018; 20:08:05 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anladım hocam teşekkürler peki 1. Dönem devamsızlıktan kaldıktan sonra 2. Dönem için ders seçimi vs yapmamıza gerek var mı yoksa 2 . Dönemde de otomatik olarak kalmış oluyor muyuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esoes12 kullanıcısına yanıt
    hocam unilerde güz ve bahar yarıyılı olmak üzere 2 yarıyıl var. 4 senede toplam 8 yarıyıl oluyo bu da. ve her yarıyılın ders programı birkaç ders dışında genelde farklı olduğu için her yarıyılın başında ders seçimi yapmak zorunlu. yani ilk yarıyıl (guz dönemi) derslerden kalmanız ikinci yariyildaki (bahar dönemi) derslerinizi etkilemez. ders kaydinizi yaptırabilirsiniz rahatlıkla (istisnai durumlar hariç tabii. örn: kademeli dersler). ilk yariyilda kaldığınız dersleri de ikinci sene 3. yariyil (2. sınıf guz donemi) verebilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamdır teşekkür ettim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esoes12 kullanıcısına yanıt
    önemli değil

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.