Şimdi Ara

Unityde adbomun sahne geçişi sonrası çalışmaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 gün 19 saat 10 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Just Smile (1 mesaj) eeerdem (1 mesaj) x76 (1 mesaj) Guest-E41040413 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Web Tasarım - Programlama >> Yazılım Geliştirme >> Oyun Geliştirme - Oyun Motorları >> Unityde adbomun sahne geçişi sonrası çalışmaması
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    151 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Oyuna admo ile ödüllü reklam koydum ama sahne değiştirip geri gelindiğinde reklam açılıyor fakat reward yüklenmiyor. neden olabilir kodu şöyle:

    public string Rewarded_ID;
    public GameObject repanel;

    RewardBasedVideoAd rewardBasedVideo;

    void Start () {

    rewardBasedVideo = RewardBasedVideoAd.Instance;
    repanel.SetActive(false);
    RequestRewardBasedVideo();

    // RewardBasedVideoAd is a singleton, so handlers should only be registered once.
    this.rewardBasedVideo.OnAdLoaded += this.HandleRewardBasedVideoLoaded;
    this.rewardBasedVideo.OnAdFailedToLoad += this.HandleRewardBasedVideoFailedToLoad;
    this.rewardBasedVideo.OnAdOpening += this.HandleRewardBasedVideoOpened;
    this.rewardBasedVideo.OnAdStarted += this.HandleRewardBasedVideoStarted;
    this.rewardBasedVideo.OnAdRewarded += this.HandleRewardBasedVideoRewarded;
    this.rewardBasedVideo.OnAdClosed += this.HandleRewardBasedVideoClosed;
    this.rewardBasedVideo.OnAdLeavingApplication += this.HandleRewardBasedVideoLeftApplication;

    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {

    }

    // Returns an ad request with custom ad targeting.
    private AdRequest CreateAdRequest()
    {
    return new AdRequest.Builder().Build();
    }

    public void RequestRewardBasedVideo()
    {

    #if UNITY_EDITOR
    string adUnitId = "unused";
    #elif UNITY_ANDROID
    string adUnitId = Rewarded_ID;
    #elif UNITY_IPHONE
    string adUnitId = Rewarded_ID;
    #else
    string adUnitId = "unexpected_platform";
    #endif

    this.rewardBasedVideo.LoadAd(this.CreateAdRequest(), adUnitId);
    }

    public void ShowRewardBasedVideo()
    {
    if(rewardBasedVideo.IsLoaded())
    {
    rewardBasedVideo.Show();

    }
    else
    {
    Debug.Log("Rewarded Ad Load");
    }

    }

    #region RewardBasedVideo callback handlers

    public void HandleRewardBasedVideoLoaded(object sender, EventArgs args)
    {
    }

    public void HandleRewardBasedVideoFailedToLoad(object sender, AdFailedToLoadEventArgs args)
    {
    }

    public void HandleRewardBasedVideoOpened(object sender, EventArgs args)
    {
    }

    public void HandleRewardBasedVideoStarted(object sender, EventArgs args)
    {
    }

    public void HandleRewardBasedVideoClosed(object sender, EventArgs args)
    {
    RequestRewardBasedVideo();
    }

    public void HandleRewardBasedVideoRewarded(object sender, Reward args)
    {
    string type = args.Type;
    double amount = args.Amount;

    repanel.SetActive(true);
    }

    public void HandleRewardBasedVideoLeftApplication(object sender, EventArgs args)
    {
    MonoBehaviour.print("HandleRewardBasedVideoLeftApplication event received");
    }

    #endregion
    }

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • Yüzbaşı
    331 Mesaj

    class ı boş bir GameObject in içine atıp singleton yapmayı bir dene istersen. Böylece sahneler arasında bu GameObject yok olmaz. Ana sahneye geri döndüğünde 2. bir kopyasının oluşmadığına emin ol.

    Bilmeyenler için örnek singleton;

    public class SomeClass : MonoBehaviour {
    private static SomeClass _instance;

    public static SomeClass Instance { get { return _instance; } }


    private void Awake()
    {
    if (_instance != null && _instance != this)
    {
    Destroy(this.gameObject);
    } else {
    _instance = this;
    }
    }
    }



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eeerdem -- 31 Mart 2019; 17:26:18 >
    |
    |
    Bahsedilenler: x76
  • Yüzbaşı
    253 Mesaj
    |
    |
  • Yarbay
    4578 Mesaj
    singleton igrenc bir pattern
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.