Şimdi Ara

Unity parallax c#

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • darkwatch7 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • using System.Collections;

    using System.Collections.Generic;

    using UnityEngine;


    public class Parallax : MonoBehaviour

    {

      public Transform cam;

      public Transform[] camadas;

      public float[] mult;

      private Vector3[] posOriginal;

        

      

      private void Awake()

      {

        posOriginal = new Vector3[camadas.Length];


        for (int i = 0; i < camadas.Length; i++)

        {

          posOriginal[i] = camadas[i].position;

        }

      }

      void Update()

      {     


        for (int i = 0; i < camadas.Length; i++)

        {

          camadas[i].position = posOriginal[i] + mult[i] * (new Vector3(cam.position.x, cam.position.y, camadas[i].position.z));

        }


      }


    }


    Parallax görseller bu koda göre hareket ediyor fakat arkada hareket eden görsellere farklı hız vermek istiyorum öndeki görsel 1 birim arkadaki görselin hızı 2 birim olacak şekilde bu koda nasıl ekleme yapabilirim tşk




    |
    |




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.