Şimdi Ara

Unity parallax c#

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
30
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum dün
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • darkwatch7 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    using System.Collections;

    using System.Collections.Generic;

    using UnityEngine;


    public class Parallax : MonoBehaviour

    {

      public Transform cam;

      public Transform[] camadas;

      public float[] mult;

      private Vector3[] posOriginal;

        

      

      private void Awake()

      {

        posOriginal = new Vector3[camadas.Length];


        for (int i = 0; i < camadas.Length; i++)

        {

          posOriginal[i] = camadas[i].position;

        }

      }

      void Update()

      {     


        for (int i = 0; i < camadas.Length; i++)

        {

          camadas[i].position = posOriginal[i] + mult[i] * (new Vector3(cam.position.x, cam.position.y, camadas[i].position.z));

        }


      }


    }


    Parallax görseller bu koda göre hareket ediyor fakat arkada hareket eden görsellere farklı hız vermek istiyorum öndeki görsel 1 birim arkadaki görselin hızı 2 birim olacak şekilde bu koda nasıl ekleme yapabilirim tşk




    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Masal Oku
Radyo Dinle
Ekonomi
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,109
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.