Şimdi Ara

Unity 3D yardım..

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
3
Cevap
0
Favori
225
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    114 Mesaj
    evet sorum şu mesela elimde 2 script var birisi "A" birisi ise "B" olsun ben "A" daki bir boolean değerini "B" deki bir duruma göre değiştirmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim

    şimdiden teşekkürler



    |
    |
    _____________________________
    Dünyada Kuantum Teknolojileri İle İlgili 3 Laboratuvartan Biri Olan İÜ Kuantum Teknolojileri Laboratuvarı Kapanmasın Diyorsan TIKLA
  • Çavuş
    96 Mesaj
    B script'in şöyle olduğunu varsayıyorum;

    BScript.js
     
    public var Durum : boolean = false;

    function Update(){
    if('baziDurumlar' == 'baziDurumlar')
    Durum = true;
    }


    İkiside aynı gameObject'de ekliyse şöyle;

    AScript.js
     
    public var ADurum : boolean = false;

    private var B : BScript; //BScript mutlaka Script ismiyle aynı olmalı
    function Awake(){
    B = gameObject.GetComponent(BScript);
    }

    function Update(){
    // burda 2 değerde booleansa kontrol etmene gerek yok direk ADurum = B.Durum yapabilirsin. ama tipleri farklıysa böyle kontrol etmelisin diye bu şekilde yazdım
    if(B.Durum)
    ADurum = true;
    else
    ADurum = false;
    }


    İkiside farklı gameObject'lerde ekliyse şöyle yapabilirsin;

    AScript.js
     
    public var ADurum : boolean = false;
    public var BObjesi : gameObject;

    private var B : BScript; //BScript mutlaka Script ismiyle aynı olmalı
    function Awake(){
    B = BObjesi.GetComponent(BScript);
    }

    function Update(){
    // burda 2 değerde booleansa kontrol etmene gerek yok direk ADurum = B.Durum yapabilirsin. ama tipleri farklıysa böyle kontrol etmelisin diye bu şekilde yazdım
    if(B.Durum)
    ADurum = true;
    else
    ADurum = false;
    }



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jebi -- 28 Haziran 2014; 10:12:30 >
    _____________________________




  • Teğmen
    114 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jebi

    B script'in şöyle olduğunu varsayıyorum;

    BScript.js
     
    public var Durum : boolean = false;

    function Update(){
    if('baziDurumlar' == 'baziDurumlar')
    Durum = true;
    }


    İkiside aynı gameObject'de ekliyse şöyle;

    AScript.js
     
    public var ADurum : boolean = false;

    private var B : BScript; //BScript mutlaka Script ismiyle aynı olmalı
    function Awake(){
    B = gameObject.GetComponent(BScript);
    }

    function Update(){
    if(B.Durum)
    ADurum = true;
    else
    ADurum = false;
    }


    İkiside farklı gameObject'lerde ekliyse şöyle yapabilirsin;

    AScript.js
     
    public var ADurum : boolean = false;
    public var BObjesi : gameObject;

    private var B : BScript; //BScript mutlaka Script ismiyle aynı olmalı
    function Awake(){
    B = BObjesi.GetComponent(BScript);
    }

    function Update(){
    if(B.Durum)
    ADurum = true;
    else
    ADurum = false;
    }


    hocam eline sağlık ne diyim vallahi kaç gündür arıyorum sonunda acizlikten konu açtim çok yardımın oldu inan çoook teşekkür ederim bir isteğin olursa mesaj at ne zaman olursa olsun elimden geldiği kadar yardım edicem sana
    |
    |
    _____________________________
    Dünyada Kuantum Teknolojileri İle İlgili 3 Laboratuvartan Biri Olan İÜ Kuantum Teknolojileri Laboratuvarı Kapanmasın Diyorsan TIKLA




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
canlı radyo dinle
bankalar.org
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,191
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.