Şimdi Ara

unity 2d obje üretmek (yardım lütfen) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
3.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Androgate A kullanıcısına yanıt
    naptın nerdesin??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WOLKY DJ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Androgate

    quote:

    Orijinalden alıntı: WOLKY DJ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Androgate

    Bunu birden çok yöntemle yapabilirsin. En basit olarak bir tane obje için prefab oluştur. While döngüsü içinde Instantiate fonksiyonuyla prefab çağır ve prefab pozisyonunu döngüde değerle arttır.

    Tabi böyle birşey yaparsan unity 10 saniye içinde patlar çünkü sahnede binlerce aynı objeden oluşur. Bunun çözümü içinde birçok metod mevcut. Örneğin karakterin hızına göre zamanla nesneler oluşturabilirsin veya trigger kullanabilirsin. Karakterin arkasından kalan objeleride yoketmen gerek.

    Yada bir döngü yaparak her arka tarafta kalan objeyi geri en öne yerleştirebilirsin. Bu şekilde belki 10 tane objeyle sonsuz bir döngü yapabilirsin. Sana tavsiyem şu live training izlemen. Bunu izledikten sonra daha iyi bir fikre kavuşabilirsin.

    https://www.youtube.com/watch?v=7dP7R-GbFkM

    burdaki scripti kullandım ben ama olmadı. 2d rope system kullanıyorum dediğini uyguladığımda ise ip sürekli iki objenin arasında doğuyor yani yeni bi obje olarak değil

    Değer vererek vector2 değerini değiştir. Bu söylediğin yerin kodunu paylaşırsan daha iyi olur.

    unity dokümanların da instantiate etmenin kodu var onu yazdım fakat hep aynı yerde doğuyor. ve belli bi adet sayısı vererek ürüyor. ayrıca oyunda camera follow kullanıyorum yani prefablar yerlerinde duruyor hareket etmiyorlar. benim isteğim (spawn işi tamam) sadece ilerlerken prefabların belli aralıklarla doğması falppy bird'deki gibi belli aralıklarla borular doğuyor ya aynısı işte ama sabit olarak flappy bird'de borular hareket ediyordu sola doğru gidiyordu yani kuş olduğu yerde duruyor ama borular kuşa doğru geliyordu. ben tam tersini istiyorum ama yapamadım ztn unity'de beginner sayılırım. anlamadıysan video ile gösterebilirim.

    using UnityEngine; 
    using System.Collections;

    public class SpawnArea : MonoBehaviour {
    public Transform prefab;
    void Start() {
    for (int i = 0; i < 2; i++) {

    Instantiate(prefab, new Vector3(i * 2.0F, 0, 0), Quaternion.identity);
    }
    }
    }


    hocam bu "Quaternion.identity" ne işe yarıyor?




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.