Bunu birden çok yöntemle yapabilirsin. En basit olarak bir tane obje için prefab oluştur. While döngüsü içinde Instantiate fonksiyonuyla prefab çağır ve prefab pozisyonunu döngüde değerle arttır.
Tabi böyle birşey yaparsan unity 10 saniye içinde patlar çünkü sahnede binlerce aynı objeden oluşur. Bunun çözümü içinde birçok metod mevcut. Örneğin karakterin hızına göre zamanla nesneler oluşturabilirsin veya trigger kullanabilirsin. Karakterin arkasından kalan objeleride yoketmen gerek.
Yada bir döngü yaparak her arka tarafta kalan objeyi geri en öne yerleştirebilirsin. Bu şekilde belki 10 tane objeyle sonsuz bir döngü yapabilirsin. Sana tavsiyem şu live training izlemen. Bunu izledikten sonra daha iyi bir fikre kavuşabilirsin.
burdaki scripti kullandım ben ama olmadı. 2d rope system kullanıyorum dediğini uyguladığımda ise ip sürekli iki objenin arasında doğuyor yani yeni bi obje olarak değil
Değer vererek vector2 değerini değiştir. Bu söylediğin yerin kodunu paylaşırsan daha iyi olur.
unity dokümanların da instantiate etmenin kodu var onu yazdım fakat hep aynı yerde doğuyor. ve belli bi adet sayısı vererek ürüyor. ayrıca oyunda camera follow kullanıyorum yani prefablar yerlerinde duruyor hareket etmiyorlar. benim isteğim (spawn işi tamam) sadece ilerlerken prefabların belli aralıklarla doğması falppy bird'deki gibi belli aralıklarla borular doğuyor ya aynısı işte ama sabit olarak flappy bird'de borular hareket ediyordu sola doğru gidiyordu yani kuş olduğu yerde duruyor ama borular kuşa doğru geliyordu. ben tam tersini istiyorum ama yapamadım ztn unity'de beginner sayılırım. anlamadıysan video ile gösterebilirim.
using UnityEngine; using System.Collections;
public class SpawnArea : MonoBehaviour { public Transform prefab; void Start() { for (int i = 0; i < 2; i++) {