|
arkadaşlar üniye başlarken 19 yaşında olacağım 2004 kasım 14 doğumluyum ama bunu sıkıntı ediyorum . biliyorum değiştiremem ama . ünidekilerle aramda arkadaşlık ilişkileri açısından bir dezavantaj olur mu? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






