Şimdi Ara

Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
1
Favori
4.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]

    Underrail, eski usul sıra tabanlı ve izometrik RPGlerin izinden giden keşif ve taktiksel savaş üzerinde yoğunlaşan bağımsız bir RPG. Ufak bir firma tarafından bir kaç yıldır geliştiriliyordu ve bitimine yakın steam ve benzeri platformlarda, yeni moda erken erişim ile satışa sunuldu.

    Hikaye uzak bir gelecekde geçiyor, yıllar boyu yıprattığımız dünya yüzeyi artık yaşanabilecek bir yer olmaktan çok çıkmış durumda. Artık nesilleri tükenmeye yakın olan insanlar yer altına kaçıp orada yaşamaya başlamışlar ve Underrail adı verdikleri metro istasyonu eyaletlerinden oluşan geniş bir sistem kurmuşlar. Tabi hala akıllanmayıp güç ve mevki için aralarında çatışmaya devam ediyor insanoğlu.

    Biz bu metro istasyonu eyaletlerinden birinde yaşıyoruz ve bu eyaletler arası savaşın ortasında kalıyoruz bir şekilde, bir yandan insanlara karşı bir yandan da yer altının(ve üstünün) tehlikelerine karşı hayatta kalma mücadelesine düşüyoruz.

    Oyunun farklı karakterler yaratma olanağı çok fazla. Gayet geniş bir yetenek, özellik ve eşya yelpazesi sayesinde, birbirinden değişik karakterler yaratma ve her seferinde farklı stratejilerle oynamamız mümkün. Gerçekten çok fazla alternatif var. İster kimseye görünmeden ilerleyen suikastçi/ hırsız tipinde bir karakter yapabiliriz (ki bunu en iyi yapan oyun neredeyse), ister tepeden tırnağa zırhlı ve silahlı bir ölüm makinası olabiliriz, istersek de psişik güçler ile hem konuşmalar hem de savaşları manipule edebiliriz.

    Yetenekler ve özellikler gerçekten detaylı ve üzerinde uğraşılmış durumda. Yarattığınız bir karakterin ötekine benzemesi çok zor. Sinsi bir karakter yaratıp çoğu yeri saklanarak geçmek mümkün ve oyun bunu da ödüllendiriyor. Psişik güçler ile kendimizi koruyup düşmanları yakabiliyoruz veya sadece korkutma gücünü alıp, savunmasız düşmanları pompalı tüfekle indirebiliyoruz. Az vuran ama vurduğu yerden ses getiren bir et yığını da olabiliyoruz. Veya vuruşlardan kaçan, savuran eski usul bir yakın dövüş ustası silahşör. Hiç olmadı ağzı iş yapan, bilim adamı tipinde karakter ile hem çoğu olayı konuşarak hallediyoruz hem de kendi yaptığımız malzemelerimiz ile önümüzü açabiliyoruz.

    Oldukça geniş bir dünyaya sahip oyun keşfedilmeyi bekleyen sürüsüne bereket mekan var. Eyaletler, unutulmuş ve tahrip olmuş bina kümeleri, mağaralar ve daha bir sürü gizli mekan var.
    Üstelik gayet detaylı bir zanaat sistemine de sahip oyun.

    Çok fazla eşya taşıyamıyoruz ve satıcılar her eşyaya aynı satın alma isteğini göstermiyorlar. Giymem ama satarım diye taşıdığımız zırhı, zaten daha iyisini seri üretime geçirmiş bir askeri üsse satamıyoruz, açlıktan kırılan bir bölgede en basit yemek artığı bile altın değerinde oluyor.

    Grafikler idare eder diyebiliriz, bağımsız ve bu kadar geniş bir oyun için iyi bile. Müzikler yeni yeni oturmaya başlıyor ama buldukları parçalar genel olarak iyi. Hikaye ve yazım çok iyi olmasa da tatmin ediyor ve görevler oyun ilerledikçe güzelleşiyor. Ana görev sayısı az ama görevler çok uzun ve kendi içinde dallanıp budaklanıyor, zaten benim gibi dikkati çabuk dağılan biriyseniz sağa sola sapmaktan görevleri unutuyorsunuz.


    Fallout, Arcanum tarzı oyunları seviyorsanız ve hala arada kurup oynamak geçiyorsa içinizden, Underrail'i kaçırmayın derim. Şu an deneme sürümü var piyasada ve tam olarak 2014 Mart sonlarında çıkacak bir aksilik olmazsa.

    http://www.underrail.com/


    Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]
    Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]
    Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]



    Edit: 26/12/2014

    Oyunun karakter özellikleri gayet klasik;

    Strength : Karakterin fiziksel gücü, yakın dövüşte vurma şansını ve verilen hasarı arttırıyor. Ağır zırh ve silahları efektif kullanmak içinde gerekli. Yeterli STR olmadan da bunları kullanabiliyoruz ama negatif etkileri oluyor. Ağır zırhlar güçsüz karakterleri APsini düşürüyor mesela.
    Dexterity : Karakterin kabiliyeti, her türlü el çabukluğu ve hüner isteyen işi etkiliyor. El bombası, ses bombası gibi fırlatılan silahları direkt etkiliyor ve kritik hasar verme şansımızı arttırıyor. Her türlü kilit açma, yan kesicilik (Falloutlardaki gibi karakterlerin ceplerine patlayıcı yerleştirebiliyoruz) ve tuzak kurma için gerekli.
    Agility : Karakterin çevikliği, ne kadar ve nasıl ilerleyebileceğimiz buna bağlı. Hem savaşlardaki hareket puanımızı hem de dodge, evasion gibi vuruşlardan kaçma özelliklerini arttırıyor. Ayrıca gizlice ilerlemek için de şart.
    Constitution : Karakterin dayanıklılığı, sağlık puanlarımızı etkiliyor hem baştakileri hem de seviye başına aldıklarımızı. Ayrıca zehir ve hastalık etkilerini azaltıyor.
    Perception : Tikkat, etraftaki olan biteni farketme gücü. Uzun mesafeli silahları ne kadar iyi kullanacağımızı ve gizli bölmeleri, sinsi karakter ve yaratıkları bulma şansımızı arttırıyor.
    Will : Zihinsel gücümüz, karşımızdakileri konuşarak manipule etme şansımızı arttırıyor. Belli seviyede olmadan bazı konuşma seçeneklerini göremiyoruz. Ek olarak psişik güçlerimizi besliyor ve kuvvetlendiriyor. Ayrıca psişik saldırılara karşı direncimizi de arttırıyor.
    Intelligence : Zeka, bilimsel yönümüzü geliştiriyor ve konuşmalarda yeni seçenekler çıkmasını sağlıyor. Her türlü hack, craft ve tamir işini doğrudan etkiliyor.

    Yetenekler ise şu şekilde;


    1 Offense
    1.1 Guns : Her türlü tabanca, tüfek, top (?!) burada.
    1.2 Throwing : El bombası tarzı fırlatma silahları, daha çok destek amaçlı.
    1.3 Crossbows : Arbalet kullanma, psişiklerin kalkanlarına karşı etkili ve çok amaçlı okları bulunuyor. Ayrıca sessiz.
    1.4 Melee : Osmanlı tokadından, plasma çekicine kadar geniş bir yelpaze var.
    2 Defense
    2.1 Dodge : Yakın dövüşte vuruşlardan ve tuzaklardan kaçmak için.
    2.2 Evasion : Uzun mesafeli her saldırıdan korunmaya yarıyor, ayrıca alan etkili saldırılardan aldığımız hasarı azaltıyor.
    3 Subterfuge
    3.1 Stealth : Gizlice ilerleme sanatı. Gizli modda yapabileceğiz güzel saldırılar mevcut Ambush(gizliyek kritik şansını arttırıyor) ve Cut -throat(bıçak hasarını %800 arttıyor ve hedefi 3 tur bayıltıyor) gibi
    3.2 Hacking : Bilgisayarları ele geçirmek için. Elektronik kilitleri de bununla açıyoruz.
    3.3 Lockpicking :Eski usul kilitleri açmak için, bazı fiziksel bariyerleri de ortadan kaldırmaya yarıyor havalandırma kapakları gibi.
    3.4 Pickpocketing : Yan kesicilik, karakterler dışında her türlü sandıktan da çalabiliyoruz. Karakterlerin üzerinde delil veya C4 yerleştirme işinide görüyor.
    3.5 Traps : Tuzak yerleştirme, fark etme ve yok etme. Üçü bir arada. Tuzakları savaş dışında yerleştirebiliyoruz ve yok edebiliyoruz, savaşta fark edersek uzak durmamız lazım veya yapay zekayı oraya doğru sürebiliriz. Kendi koydukları tuzakların yerlerini biliyorlar maalesef :)
    4 Technology (burası crafting)
    4.1 Mechanics : Zırh, silah ve tuzak yapımı.
    4.2 Electronics : Enerji silahları ve araç gereçlerin yapımı.
    4.3 Chemistry : Biyolojik silahlar ve patlayıcıların yapımı.
    4.4 Biology : İyileştirme malzemeleri yapımı. Ayrıca hayvanlardan ve bitkilerden ham madde bulmamızı sağlıyor.
    4.5 Tailoring : Dikiş, nakış. Deri ve her türlü tekstil ürününü yapabiliyoruz.
    5 Psi
    5.1 Thought Control : Savaş alanını kontrol amaçlı. Korkutma ve kandırma özelliklerine sahip.
    5.2 Psychokinesis : Kinetik yakın dövüş hasarı verebiliyoruz ve elektro manyetik kalkanları kontrol edebiliyor.
    5.3 Metathermics : Zihnimiz ile ateş ve buz durumları yaratma. Her türlü uzaktan zarar işi.
    6 Social
    6.1 Persuasion: Tatlı dil ile yılanı deliğinde çıkarma.
    6.2 Intimidation : Yılanı, kafasını ezmek ile tehdit ederek deliğinden çıkarma. Üzerimize giydiğimiz psikopat görünümlü kıyafetler arttırıyor etkiyi.
    6.3 Mercantile : Hem satıcılarla aramızı iyileştiriyor hem de görev ödüllerini arttırabiliyoruz pazarlık ile.

    Featler seviye atladıkça ve yeteneklerimiz geliştikçe çıkıyorlar karşımıza. Her iki seviyede bir yeni bir tane alabiliyoruz. Bazıları direkt fayda sağlıyor ama bazılarının yan etkileri var. Başlangıçta 2 tane seçebiliyoruz ve bazılarını sadece öğrenerek veya görevlerden sonra ödül olarak alabiliyoruz. Perklerin büyük bir kısmını konuşmalarda ve görevlerde kullanabiliyoruz. Yaralıları doctor ile iyileştirme veya Yell ile düşmanı korkutarak başlamak gibi.

    Level veya skill istemeyenler
    Hit and Run: Düşmanları öldürünce yürüme puanımızı 25 e çıkarıyor eğer 25in altındaysa. Sadece yürümek için kullanabiliyoruz.
    Nimble: Üzerimizdeki eşyaların yarattığı ağırlık etkisini düşürüyor %15 ve ağırlık bizi yavaşlatmadığı zamanlarda, dodge ve evasiona %15 bonus veriyor.
    Ninja Looter: Yankesicilik için gerekli süreyi yarıya indiriyor ve gizli moddaysak %25 kolaylaştırıyor.
    Opportunist: Bayılmış veya yere düşmüş karakterlere karşı %35, yavaşlamış karakterlere karşı da %20 ekstra zarar vermemiz sağlıyor
    Paranoia: Gizli kişileri, yerleri farketme özelliğimizi %20 arttırıyor ve kritik hasar yeme şansımızı %3 azaltıyor. Ayrıca gizlemiş düşmanlara karşı %30 ekstra zarar verebiliyoruz.
    Quick Pockets: Fazladan bir eşya bölmesi ekliyoe kemerimize ve dövüş sırasında eşyaları kemere almak için gerekli APyi yarıya indiriyor.
    Recklessness: Kritik hasar verme şansımızı %10 arttırıyor ama alma şansımızı da %3 arttırıyor.
    Snooping: Gizli yerleri perception a 3 ekleyerek aramamızı sağlıyor.
    Level 1 (0-15)
    Aimed Shot: 3 turda bir kesin kritik hasar veren bir atış yapmamızı sağlıyor.
    Burglar: Kilit açma ve hackleme süresini azaltıyor ve kontrollü bölgelerde +10 gizlilik bonusu veriyor.
    Conditioning: Aldığımız fiziksel ve ısı zararlarını %10 azaltıyor, ek olarak 5in üzerinde her constitution için %1 daha azaltıyor.
    Gunslinger: Tabanca kullanırken gereken APyi 3 indiriyor.
    Heavy Punch: 2 kat AP harcayarak, 2 kata yakın hasar vermemizi sağlıyor, sadece yumruk dövüşü için geçerli.
    Power Management: Kendi yaptığımız elektonik cihazlar ya daha az enerji harcıyorlar ya da daha yüksek enerji rezervleri oluyor.
    Sprint: 10 turda bir fazladan 30 yürüme puanı ekliyor. Gizlenmişken işe yaramıyor.
    Level 2 (20)
    Doctor: Bandajlar ile her yarayı tedavi etmemizi sağlıyor ve tedavilerimiz %25 daha etkili oluyor.
    Interloper: Gizlenmişken yürüme hızımızı arttırıyor ve dövüşlerde gizliyken az da olsa hareket etmemizi sağlıyor.
    Marksman: Arbalet ile ateşlediğimiz özel cephanenin gerektirdiği APyi azaltıyor.
    Psychosis: Psi güçlerinin kritik şansını %15 arttırıyor ama %10 daha psi ve AP fazla harcıyorlar.
    Pummel: 3 turda bir 2 ellik çekiçler ile düşmanın dengesini bozan bir saldırı düzenleyebiliyoruz düşük hasar ile. Dengesi bozulan düşmanlar vuruşlardan kaçamıyorlar.
    Shroomhead: Mindshroom adlı mantarların etrafında %40 ın altında psi niz, o rakama gelene kadar dolduruyor.
    Tranquility: Psi özelliklerinin gerektirdiği psi miktarını %20 azaltıyor ama AP miktarları %20 artıyor.
    Yell: 10 turda bir düşmanları korkutup, saldırı özelliklerini düşürebiliyoruz İntimidation yeteneğimiz kadar.
    Level 4 (25)
    Cerebral Trauma: Neural Overload özelliğimizin hasarını arttırıyor ve hedefin psi puan geri kazanımını azaltıyor.
    Dirty Kick: 6 turda bir hedefi 1 turluğuna bayıltan bir tekme, erkeklerde 2 tur etkili :) Elimizde silah yokken yapabiliyoruz sadece.
    Force User: Jedi(duruma göre Sith :)) olduk. Telekinetic Punch hasarı artıyor ve force field 1 tur fazladan kalıyor üzerimizde.
    Kneecap Shot: Dize mermi, ufak silahlar veya arbalet ile düşmanın yürüme puanını sıfırlayan ve kanatan bir saldırı. 5 turda bir dizi olan canlılara yapabiliyoruz.
    Lightning Punches: Eşya ağırlımızı %25in altındayken silahsız saldırılar için gerekli AP 2 puan düşüyor. Heavy punch ile birleşince çok tehlikeli.
    Pyromaniac: Psi özelliklerimiz ile düşmanı yakma şansı veriyor. yanan düşmanlar 3 tur boyunca ekstradan hasar alırken, aşırı panik durumuna yaşıyorlar. Saldırabilseler bile vurma şansları oldukça düşüyor.
    Special Tactics: Savaşalrdan önce özel ok için gerekli APyi sıfırlayan bir özellik, başlar başlamaz 3 tane özel ok atabiliyoruz sayesinde.
    Level 4 (30)
    Bone Breaker: Hedefin max. sağlığının %4 ünden yüksek ezici yakın dövüş hasarı verince, 3 tur boyunca %25 fazla fiziksel hasar alıyor. 2 defa kümülatif olarak etkileyebiliyor hedefleri.
    Crippling Strike: Fazladan hasar veren ve hedefin STRsini 5 tur boyunca 2 puan düşüren bir saldırı. 3 kereye kadar birikiyor hedef üzerinde.
    Grenadier: Patlatıcı el bombalarının CD sini 1 tur, özel el bombalarınınkini 2 tur düşürüyor.
    Hypothermia: Psi soğuk hasarı veren özellikler edefin CON u 2 düşürüyor 24 tur boyunca ve 3 kereye kadar birikiyor. Soğuğu hissetmeyen hedeflere karşı kullanışsız.
    Mental Subversion: Zihinsel saldırılar hedefin bu saldırılara karşı olan direncini kırıyor her kullandığımızda.
    Thermodynamicity: Sıcak/soğuk hasarı veren psi özelliği kullandığımızda, bir sonraki soğuk/sıcak hasarı veren psi özelliğimiz %30 az harcıyor. 1 tur boyunca etkili sadece.
    Trap Expert: Tuzak kurma süremizi çok azaltıyor ve tuzaklarımızın keşfedilmesini zorlaştırıyor.
    Level 6 (35)
    Cryogenic Induction: Psi özelliklerimizin dondurucu etkilerinin 1 tur daha kalmasını sağlıyor ve cyrostatis hedefin o an kalan canının yarısı kadar hasar verirse hedef parçalarına ayrılıyor.
    Cut-Throat: Bıçaklar ile 6 turda bir, 3 tur boyunca düşmanı bayıltan ve %800 hasar veren bir saldırı yapabiliyoruz. Sadece insanlarda işe yarıyor ve hedefin bizi fark etmemiş olması lazım.
    Deflection: Silahsızken dodge yeteneğimiz yakın dövüş yeteneğimizin %30u kadar artıyor.
    Evasive Maneuvers: Kullanıldığında, kalan yürüme puanlarımızın 2 katını, 2 tur boyunca evasiona çeviriyor. 3 turda bir kullanabiliyoruz.
    Execute: 5 turda bir baygın bir hedefe, tabancalar ile %250 hasar vermemizi sağlıyor kısa mesafeden.
    Snipe: Keskin nişancı tüfekleri veya arbaletler ile gizli moddan yaptığımız bir atış. Gizlilik özelliğimizi silah zararına ekliyor, kritik vurma şansı yok. Gerek kamıyor gerçi çoğu düşman için :) 3 turda bir.
    Level 6 (40)
    Ambush: Gizli moddan çıkarken ilk yaptığımız saldırı hedefin evasion değerini yok sayıyor ve gizlilik yeteneğiniz kadar kritik şansını arttırıyor o saldırının.
    Cheap Shots: Yakın dövüş saldırılarınızın kritik hasarını %50 arttırıyor ve 1 tur sersemletme şansı ekliyor. Sersemleyen hedefler hasar görünce kendine gelir.
    Full-Auto: Burst yapabilen silahlarda, burst e 1-2 tane daha atış ekliyor STR nizin yettiği kadar.
    Locus of Control: 15 turda bir üzerinizdeki zihinsel negatif etkileri kaldırıyor ve 3 tur boyunca bunlardan etkilenmiyorsunuz. Zihin kontrolü yapan psi saldırılarını kullanırsak bu etki kayboluyor.
    Premeditation: 5 turda bir, bir sonraki psi saldırısının harcadığı miktarı %50 düşüren ve menzilini 3 kare arttıran bir özellik.
    Uncanny Dodge: 2 turda bir, bize yapılan yakın dövüş saldırısından kesin kaçma şansı veriyor.
    Level 8 (45)
    Sharpshooter: Focus durumundayken (tur başladığında hareket etmezseniz focus a geçiyorsunuz ve menzilli silahlar ile vurma şansı artıyor.) Tabanca, keskin nişancı tüfeği ve arbeletlerin kritik hasarını %50 arttırıyor.
    Three-Pointer: El bombaları ile kritik hasar şansını %10 arttırıyor, 7 nin üzerinde her bir DEX puanı için %2 daha arttırıyor ek olarak.
    Special
    Psi Empathy: Oyunun başında ana görevi izlersek alabiliyoruz bunu ve psi özelliklerini kullanabilmemizi sağlıyor.


    Bunların hepsini oyunun wiki sitesinden aldım, daha detaylı bilgi için oraya göz atabilirsiniz. Ama spoilerlar kol geziyor orada :)

    http://www.underrail.com/wiki/index.php?title=Main_Page



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 25 Temmuz 2019; 14:30:9 >







  • Oyun mekanikleri hoş gözüküyor az önce izledim trailer ını lakin grafikleri biraz daha az çiğ sunsalar bence daha fazla insanın ilgisini çekecektir, bu herhalde zamanla törpülenir birşeydir alfa neticede. Farklı kimliklerde farklı taktiklerle görevleri yapabilecek olmamız beni içine çekecek özelliklerden biri şu durumda. Karakter gelişimi iyi becerilirse kendini oynatır Fallout açlığı çekilen bu zamanlarda !
  • Denemek isteyenler için eski bir alfa sürümü var demo niyetine.

    http://www.indiedb.com/games/underrail/downloads/underrail-alpha-demo-v041
  • Grafikleri biraz daha leş, kirli yapsalarmış bence daha iyi yansıtabilirmiş. düz bodoslama inen tonlara sahip. Onun dışında F2 ' yi döverim iddialarıyla gelen her oyunu tabiki evimize seve seve konuk ederiz hele b çıksın da :).
  • utku191 U kullanıcısına yanıt
    Şu an ki haliyle bile dövüyor o kadar diyeyim :) Bitmemiş oyun oynamaktan mahvoldum bu aralar
  • abi yapma etme evde ekmek bekleyen daha bi sürü oyun var onu da indirtme :D
  • birşey merak ettim bu oyunda crafting olayı varmı? (bu arada oyun baya sağlam bişeye benziyo)
  • Var baya da detaylı silah, kıyafet, tuzak, tıbbi malzemeler gibi çoğu şeyi yapabiliyoruz.
  • İyiymiş :)
  • Oyunun tecrübe kazanma sistemi değişecek önümüzdeki günlerde gelecek olan yama ile.

    Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]

    Yeni tecrübe sistemi, oynanış biçiminiz ne olursa olsun onu desteklemek üzerine kurulu. Düşmanları öldürerek, görev bitirerek herhangi bir tecrübe kazanmamız söz konusu değil. Tecrübeyi sağlayan tek eşya, belli başlı yerlerde ve düşmanların üzerinde bulunan, tuhaflıklar/gariplikler adını verdikleri nesneler. Bu nesneleri etrafı araştırarak bulabiliyoruz ve en ücra, en zor gidilen köşelerdekiler daha yüksek tecrübe veriyor. Kestiğimiz düşmanlardan da düşebiliyor, nadir bulunan "boss" tarzı düşmanlardan düşenler gene daha yüksek tecrübe veriyor. Bu tuhaf nesneler grup grup ve "farm" olayını engellemek için her nesne grubu üzerinde belli sayıda çalışabiliyoruz, sonrasında bize fayda sağlamıyor. Böylece güçsüz düşmanlardan düşürdüğümüz tuhaflıklar ile aşırı güçlü hale gelmemiz engelleniyor.

    Tabi nesnelerin verdiği tecrübe puanları farklı dediğim gibi, ufak tefek, heryerde bulabileceğimz farelerden (hehe komik oldu böyle yazınca oyundaki en baş belası düşmanlardan birini :)) düşen nesneler daha az tecrübe verirken, gizli bir mağarada ulaştığımız türünün tek örneği olan mutant bir fare çok daha farklı bir nesne düşürecek ve bunu çalışarak daha çok puan kazanabileceğiz. Zorlu işler başarırsak ödülü de ona göre büyük olacak anlayacağınız.

    Görevleri nasıl çözersek çözelim, karakterimiz nasıl olursa olsun tecrübe kazanmamızı sağlıyor bu olay. Eskiden maksimum tecrübe puanı için düşman indirerek ilerleme daha etkiydi hep. İşini konuşarak halledenler veya gizliliğe önem verip elini kirletmeden ilerleyenler çok daha az tecrübe kazanıyordu. Bu sistemin adeletsizliği kalkıyor ortadan, gizlice girmek için farklı yol izlerken karşımıza çıkabilecek tuhaflıklar, kaba kuvvetle giremediğimiz, kilit altındaki bir mekana zekamız veya çenemiz sayesinde girip, üstüne tecrübe puanı da kazancağız.

    Oyunun bu yeni sistem üzerinde oynanmasını istiyor yapımcı ama başlangıçta eski tarz oynamak isteyenler için de seçenek olacak. Oyuna bir kere başladıktan sonra değiştiremeyeceğiz.




  • Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]
    Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]
    Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]
    Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]




  • siberarmi, bu karelerde ne gerçekleştirdiğini anlatır mısın ? Biran için sessiz film oynuyoruz gibi hissettim de

    Bir de yeteneklerin kulanımlarını açıklayan bir vidyo henüz yok galiba ortada ? Ya da oyunun diğer mekanikleri nasıl işliyor vs.
  • bobafett kullanıcısına yanıt
    Ben bu resimleri ana başlığa iliştirdiğimi sanıyordum, eheh bünye bitmiş gibi hafiften
    Benim değil resimler, bugün gelen yama ile oyunun büyük bir kısmı daha açıldı, o mekanlardan SS ler. Daha bakamadım yamaya, umarım ana makinamda çalışmaya başlar da çağ dışı kalmış lap topa kalmam gene...

    Seçtiğimiz özellikler geliştikçe yeni yetenekler ve perkler kazanıyoruz. Genel olarak Fallout vari diyebilirim, sadece daha fazla perk ve özellik var.

    Direkt o tarz video yok ama şu lets play ler biraz aydınlatabilir.







  • Breaking Bad'e gönderme :)

    Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]
  • Oyunun ana şehri Core City eklendi ve baya bir gelişme kaydetti oyun şu sıralar. Ön satışlar sayesinde daha çok detay ekleyebildiklerini söylediler. Yıl sonuna doğru çıkabilirmiş. (Martta gelecekti güya :(... )

  • oyunu yaklaşık 2 saat oynamıştım, sınav olduğundan dolayı pcyi kaldırmak zorunda kaldım ve devam edemedim. Oyunun atmosferi gerçekten çok güzel. Gerilim var sanki biraz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel bir güncelleme geldi oyuna. Hem yeni bölgeler eklendi hem de yeni taraflar(bir tanesi baya gizli diyor ve ilk seferde bulamayabilirmiş oyuncular yardım almadan) ve onlara özel görevler. Ayrıca bütün görevler elden geçirilmiş.
    Önceki kayıtlı oyunları desteklemiyor bunların çoğu ne yazık ki, baştan başlamak lazım yenilikleri tecrübe edebilmek için.
    2014 sonuna çok istiyorduk çıkarmayı diyorlar ama olmayacak, tarih vermek de istemiyorlar. 2-3 eklenecek mekan kalmış ve biraz daha cila gerekiyormuş oyuna. Ayrıca bölge ve görev sayısı arttıkça tecrübe ve seviye olaylarını da dengelemek gerekiyor diyorlar. Az kaldı diyorlar sadece (ben Mart 2015 diyorum)

    Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]
    Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]Underrail, Falloutların tahtına göz diken İndie [18 Aralık 2015] Ek paket Expedition geldi [2019]




  • Oyunun mekanları direk F2 yi hatırlattı bir lone wanderer da bu oyunda olmak isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerow

    Oyunun mekanları direk F2 yi hatırlattı bir lone wanderer da bu oyunda olmak isterim.

    Falloutlardan tek eksiği genel yazım dili ve diyalogları (ki komple baştan yazılıyor oyun neredeyse, o kısımda tamam) Bunun dışında gerek karakter yaratma ve geliştirme olsun, gerek seviye atlama seçenekleri olsun, gerek atmosfer olsun, gerek keşif hissi olsun oynadığım en iyi oyunlardan diyebilirim. Lone Wanderer havası gayet hakim :)
    Türlü türlü değişik karakter yaratabiliyoruz ve hepsi işe yarıyor (çok az oyunun başarabildiği bir şey) ve her karakterin zayıf olduğu bir yön var. En güçlü, koca elektirik hasarı veren çekiç taşıyıp, ağır mekanik zırhlar giyen bir çam yarması, bir-iki yavaşlatan tuzak (özellikle ağlar deli edici) ve STR düşürücü silah/özellikler ile maymuna dönüyor, fellik fellik en yakın çıkışa kaçmaya çalışıyoruz.
    Bizde nasıl perkler, ekipmalar varsa aynısı düşman içinde geçerli. Full güç kalkanı ve plasma silahları ile kendimize güvenerek girdiğimiz bir savaşın ilk turunda yediğimiz bir EMP ile bütün elektronik aletlerimizin sıfırlanması, uzaktan keskin nişancı edasıyla avladığımız grubun sinsi bir üyesinin arkamızda çıkıp, tek vuruşta bizi mahvetmesi, yapay zekanın bizi kurduğu tuzaklara doğru çekmesi gibi harika anılarım var. Ki daha alfa aşamasındayken oldu bunlar.

    Oddity(tuhaflıklar) denilen nesneler ile olan tecrübe ve seviye atlama sistemi de çok güzel. Bu sayede istemediğimiz görevleri kabul etmeyebiliyoruz XP kaybı yaşamadan, kimseyi öldürmeden sinsi sinsi bitirdiğimiz haritalar/görevler bile bize katkı sağlıyor sağda solda bulduğumuz oddityler sayesinde. Görevleri istediğimiz tarzda çözüp, her türlü kazançlı çıkabiliyoruz ve baya bir değişik şekillerde görev çözme şansımız var.

    Haritalar geniş, gizli mekanlarla kaynıyor her haritalar, benim gibi her yere gitme, her taşın altına bakma sevdalısıysanız bu oyunda kafayı yemeye hazır olun. Basit bir havalandırma deliğinden çok ilginç mekanlara uzanan kestirmeler var.

    Şu an ki fiyatıyla hırsızlık bu oyunu almak, 60-70 saat oynadım ve her şeyi görmeye yaklaşmadım bile. Şu aralar artık çıkışına saklıyorum kendimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 12 Aralık 2014; 17:28:08 >




  • 2014'te çıkacak diye oyunu 2 hafta önce aldım ama hiç açmadım.2015'e sarktı anlaşılan .Gerçi bu haliyle de gayet oynanır gibi.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.