Şimdi Ara

Ülkemizde hot hatchlerin azlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Trafikte oldukça nadir görüyorum Suziki Switft(sport) RS, 208gti, Fiesta ST, Clio RS, Ibiza Cupra ve daha nicelerini
    Aslında uygun sayılabilecek fiyata bulunuyorlar bazen. sürmesi eğlenceli ve cüzdan düşmanı değiller. Siz ne düşünüyorsunuz? Bu araçlara bakış açınız nasıl?
    Sıfır olarak güncel modellerden Clio getiriliyor diye biliyorum.

    Ek olarak Honda S660 ı ülkemizde görmek isterdim



  • Ibiza Cupra sahibiyim.

    Trafikte az olduğu için yıkattığım zaman bugün bile hala insanlar bakıyor Cupra da neymiş ki diyen oluyor. Ancak trafikte çok olması veya az olması pek kafama taktığım bir şey değil. İyi bir araç alabilirsem isterse sokakta 10 kişiden 9'unda olsun ben de 10.olurum problem değil.

    Klasik turbo benzinli yani nasıl kullanırsan öyle yakıyor. Cüzdan dostu olması için sakin kullanman lazım altımdaki Hot hatch dediğin zaman cüzdanından çıkan para da o şekilde seri kaçıyor.

    Sürmesi eğlenceli mi ? ESP tamamen kapanmadığı için veya elektronik sistemler arabayı tuttuğu için limitlerde kullanamıyorsun. Lastiklerin tutmayacağı noktaya kadar viraj kasan biri değilim ama fiyatına oranla gerçekten çok BMW Mercedes sahibini veya genelleme yaparak düz yol gazcılarını şaşırtmışlığım vardır.

    0-160 olarak mükemmel bir araç zaten fazlası hafif olduğu için pek tercih ettiğim hızlar değil benim için son hız 180'dir. 80-140 arası seviyorsan gerçekten mükemmel. Bizim insanımızda klasik bir huy vardır ya hani: Sol şeritten gider sen sağdan geçmeye kalkınca gaza basar. İşte onu bu arabaya yapabilen olmadı daha. Tehlikeli noktalarda tabii ki gaza basmam ama önüm açıksa her türlü yapıştırırım.

    Bugüne kadar gazlarken vitesi S'e çekmedim zaten bir işlevi de yok bana kalırsa çünkü F1 vites ile kontrol edince aynı şekilde tutuyor ve de gerek yok.

    Fabrika çıkışlı Potenza ile geliyor valla ısınsa da ısınmasa da her türlü 70-80 e kadar sarıyor bu araç. 180 beygir değil de 130-140 bile yetermiş. FR vardı bir zamanlar 150 beygir ama Cupra gibi asi durmuyordu body kit olarak güzel değil.

    Özetleyecek olursak gerçekten memnunum. Keşke almasaydım dediğim 1 gün bile yok DSG'ye rağmen.

    Mesela imkan olsa başka ülkede olsak Clio RS ve Megane RS çok isterdim onlar safkan Hot Hatch.


    Not : Almayı düşünen biri varsa Panpalar videosunu izlesin orada söyledikleri şeylerin tamamı doğru. Cupra sahibi olarak söyleyebilirim ki objektif bir video.
  • Millet kıt kanaat gecinip araç aliyor.Kaldiki hothatc mi alacaklar
  • Çok seviyorum bende son 2 aracım öyleydi ama maalesef evin 2. aracı olabiliyorlar ya da aileyle yaşamamak lazım. :)
  • Bizim ülkemize hot hatch i sevdiren 106 GTI'dır.Onu bile artık o kadar nadir görüyorum ki.

    Millet dizel ya da LPG'li araç dışında başka birşey alamıyor.Almıyor değil, alamıyor.Yakıt fiyatları belli, bakım fiyatları belli, lastik fiyatları belli vsvs.
  • İkinci elde en çok korkacağım araçlar, yan komşuda 208GTI var sabah sabah buz gibi motorla sokaktan arabayı az evvel çalmış gibi çıkışını görüyorum bazen

    Sıfır olarak da pek tercih edilmiyor çünkü bizde az yaksın ve gösterişli olsun kültürü var genelde. Bu araçlar ikisini de tam olarak yerine getirmiyor ve fiyat olarak bir üst segmente denk oluyor. Bizimkilere yeni Mercedes E serisi geliyormuş 1.3 Multijet motor için Fiat'la anlaşmışlar falan dersen gönüllerini kazanırsın sadece
  • Panzerschiffe P kullanıcısına yanıt
    Bilinçli araç sahipleri az malesef güzelim gti gidiyor elden
  • Ibiza Cupra sahibiyim.

    Trafikte az olduğu için yıkattığım zaman bugün bile hala insanlar bakıyor Cupra da neymiş ki diyen oluyor. Ancak trafikte çok olması veya az olması pek kafama taktığım bir şey değil. İyi bir araç alabilirsem isterse sokakta 10 kişiden 9'unda olsun ben de 10.olurum problem değil.

    Klasik turbo benzinli yani nasıl kullanırsan öyle yakıyor. Cüzdan dostu olması için sakin kullanman lazım altımdaki Hot hatch dediğin zaman cüzdanından çıkan para da o şekilde seri kaçıyor.

    Sürmesi eğlenceli mi ? ESP tamamen kapanmadığı için veya elektronik sistemler arabayı tuttuğu için limitlerde kullanamıyorsun. Lastiklerin tutmayacağı noktaya kadar viraj kasan biri değilim ama fiyatına oranla gerçekten çok BMW Mercedes sahibini veya genelleme yaparak düz yol gazcılarını şaşırtmışlığım vardır.

    0-160 olarak mükemmel bir araç zaten fazlası hafif olduğu için pek tercih ettiğim hızlar değil benim için son hız 180'dir. 80-140 arası seviyorsan gerçekten mükemmel. Bizim insanımızda klasik bir huy vardır ya hani: Sol şeritten gider sen sağdan geçmeye kalkınca gaza basar. İşte onu bu arabaya yapabilen olmadı daha. Tehlikeli noktalarda tabii ki gaza basmam ama önüm açıksa her türlü yapıştırırım.

    Bugüne kadar gazlarken vitesi S'e çekmedim zaten bir işlevi de yok bana kalırsa çünkü F1 vites ile kontrol edince aynı şekilde tutuyor ve de gerek yok.

    Fabrika çıkışlı Potenza ile geliyor valla ısınsa da ısınmasa da her türlü 70-80 e kadar sarıyor bu araç. 180 beygir değil de 130-140 bile yetermiş. FR vardı bir zamanlar 150 beygir ama Cupra gibi asi durmuyordu body kit olarak güzel değil.

    Özetleyecek olursak gerçekten memnunum. Keşke almasaydım dediğim 1 gün bile yok DSG'ye rağmen.

    Mesela imkan olsa başka ülkede olsak Clio RS ve Megane RS çok isterdim onlar safkan Hot Hatch.


    Not : Almayı düşünen biri varsa Panpalar videosunu izlesin orada söyledikleri şeylerin tamamı doğru. Cupra sahibi olarak söyleyebilirim ki objektif bir video.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 25 Ekim 2019; 18:51:19 >




  • Gözüm ne hot’u ya bana hatch’i yeter, mesela yeni golfte en çok beklediğim şey en boş paket+beyaz+1.6 tdi+manuel, zaten bir buçuk tane de devlete alıyorum.
  • Cooper var, girer mi bu sınıfa acaba? 🙄
  • Maalesef kültürü yok, şuan zaten ekonomik durumdan dolayı iyice zor.

    Hot Hatch tutkudur özellikle Fransız.
  • Bu tür araçların çoğu yanlış ellere geçince trafikten siliniyor. Bir dönem Clio 1 RSI aklıma giriyordu.

    Çalıştığım yerde Bmw kullanmak da nasip olunca hızın sonu olmadığına kanaat getirdim. İlk başta heyecan verse de alışınca daha hızlısı, daha güçlüsü isteniyor.

    Şimdi ise en iyi tabirle dede arabası satın aldım. Ağır vasıta kaptanı gibi hissettiriyor. Şirket arabasını sakin de kullansam, sınırlarını da zorlasam zevk alamıyorum.
  • Yanlış ellerde olabiliyor bazen ama temizide yok değil
  • Bunlar ülkemizde ancak zengin çocukların pahalı oyuncakları olarak kalacak.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    B sınıfı araçlar daha uygun ki bence daha onlar daha eğlenceli. C sınıfının tadı tuzu kaçtı 400 beygir lerden konuşuluyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.