Şimdi Ara

Ülkeden gitmek istiyor musunuz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki

Ülkeden gitmek istiyor musunuz?


(En Son Oy Tarihi: 27.6.2025)
Giriş
Mesaj
  • malum partililer, dinleri ve biat ettikleri yüzünden iyice ülkeden soğumaya başladım. min. 3 sene daha bu simülasyondayım 




    _____________________________
  • Zafere mi verdin seçimlerde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Nope.
    Tatile gitmek güzel, temelli no.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Software Engineer
    METU CENG '25
  • ANTENFİKRET A kullanıcısına yanıt

    abb'de mansur gerisi zafer

    _____________________________
  • tüm muhalifler ülkeden giderse akepe %90 ile iktidar  

    _____________________________
  • Trde iş bulursam kalırım valla


    Edit:

    Doğduğum şehirde iş bulursam kalırım, trde kira + iş çok zor. istanbul veya ankarayla uğraşmak istemiyom. Aile evi ferah.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hoppel -- 26 Nisan 2025; 14:45:14 >
    _____________________________
    Hoopel
  • döviz kazanıp trde yaşamak bu dünyada yaşanabilecek en iyi olaylardan birisi

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • neyi güzel hocam bu ülkede yaşamanın.


    california'da yaşamak varken...

    _____________________________
  • Milliyetçi adamlara ve partilere oy veren birisinin ülkeyi terk etmek istemesi çok büyük bir çelişkidir.


    Orta Asyadaki Türki devletlere gitmek istesen belki anlaşılır, benzer kültür sonuçta.


    California gibi millet kavramının güçlü olmadığı, Türk kültürüyle uzaktan yakından alakası olmayan bir yere gitmek istiyorsan işte bu bir çelişkidir. Yani senin vatan millet sevginden şüphe edilir. Osman Kavala.

    _____________________________
  • Hocam remote çalışıp döviz kazanıyorsam gider egeye yerleşirim daha güzeli mi var. Kendini ülkeden soyutlayabilirsin zaten çok para kazanıyorsan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Jamser kullanıcısına yanıt

    bana ne olm ben kazanacağım paraya bakarım.

    _____________________________
  • ulkeden gitmemeye ikna etmeleri icin egeyi komple ustume yapmalari falan lazim

    _____________________________
  • amanallahim3 kullanıcısına yanıt

    itü siber'e geçiyorsun o zaman.

    _____________________________
  • kalıcı olarak gitmek istemiyorum ya ama ara vermek iyi olabilirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • niye

    _____________________________
  • amanallahim3 kullanıcısına yanıt

    itü siber'dan daha rahat gidilir. nese 1. sınıfa başla randy gibi söve söve bölüm değiştirirsin zaten.

    _____________________________
  • siber ucunda kaliyo gecemiyom zaten, hem de daha rahat gidilecegini dusunmuyom

    _____________________________
  • amanallahim3 kullanıcısına yanıt

    forumda biri vardı boun math okuyan üst sınıf. cs'ten ders alamıyormuşsun artık çok fazla talep olduğundan. teorik matematikten gideceksin o zaman.

    _____________________________
  • Nasıl soyutluyorsun anlatsana daha geçen italyan şefin çocuğu çarşıda gezerken katledildi bu ülkede. Milyar dolarların yoksa bi cacık soyutlayamazsın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.