Bakan Uraloğlu: Kanal İstanbul İhtiyaç, Vazgeçmedik https://www.memurlar.net/haber/1134425/bakan-uraloglu-kanal-istanbul-ihtiyac-vazgecmedik.html< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ulaştırma Bakanı Uraloğlu: Kanal İstanbul Bir İhtiyaç Hiçbir Zaman Vazgeçmeyeceğiz



-
-
O halde anlatın insanlara bu ihtiyacı.
-
İhtiyaç yapın abi $ varsa yapın
nasıl olsa arazisini sattınız susuz kalacaklara başarılar
-
İstanbul nufüsünü 20 milyondan 30 milyona çıkartmak nasıl bir ihtiyaç
müteaahitler aç kaldıysa tüm ülkeye fiber döşeme işi verin köye 10 kmye kadar 7 şeritli yol var saatde 100 araba geçerse iyi
illa para gömecekseniz vatandaşın ihtiyaçlarına gömün metro yapın 5g gelecek diyorlar 4G daha 1 mbiti geçmiyor reklamlarda bol bol uçuşan droncell'leri gördük MaşaAllah depremde nerdeydi bunlar dozer kepçesiyle para alıp iğne şırıngasıyla damlatıp hizmet sunuyor bunlar
önce çok iyi olan ekonomiyi düzelt asgari ücreti net 1500 dolara çıkart memlekette aç açık evsiz insan kalmasın heryere fiber döşe 5g yap kentlerde şehiriçi ulaşım berbat istanbul için en az 1000km+ izmir ankara için 500+km metro ağları olmalı ondan sonra kanal istanbulmu yapıyon ankaraya denizmi getiriyon ne yaparsan yap
-
"istemezükçülere" duyurulur.
İstanbul 2.köprüye de dönemin Chp'si karşı çıkmış, hiç bir işe yaramaz bile demişti. ANAP bunlara rağmen 2.köprüyü yaptı. :))
-
Ülkeye hiçbir katkısı olmayacak bu katar istanbul projesini halen yapacağız demek, halkı ve bilimsel raporları hiçe saymaktır. Nereye kadar sürecek bu rant projeleri?
-
Grok senle aynı fikirde değil.
Kanal İstanbul projesinin Türkiye'ye sağlayabileceği potansiyel faydalar şunlardır:
-Ekonomik Canlanma: Kanal, inşaat, lojistik ve turizm sektörlerinde yeni iş fırsatları yaratarak ekonomiyi canlandırabilir. Çevresinde oluşacak yeni yerleşim ve ticaret alanları ekonomik büyümeye katkı sağlayabilir.
- Boğaz Trafiğinin Azalması: İstanbul Boğazı'ndaki yoğun gemi trafiğini azaltarak deniz kazası risklerini düşürebilir ve boğazın güvenliğini artırabilir.
- Stratejik Önem: Kanal, Türkiye'nin uluslararası deniz ticaretindeki kontrolünü artırabilir ve stratejik bir geçiş noktası olarak jeopolitik önem kazandırabilir.
- Lojistik ve Ticaret Avantajı: Kanal, daha büyük gemilerin geçişine olanak tanıyarak Karadeniz ve Marmara arasındaki ticareti hızlandırabilir, liman ve lojistik faaliyetlerini artırabilir.
- Turizm Potansiyeli: Kanal çevresinde oluşturulacak rekreasyon alanları, marina ve turistik tesisler turizmi canlandırabilir.
Ancak, çevresel etkiler, yüksek maliyet ve sosyal tepkiler gibi tartışmalı yönleri de dikkate alınmalıdır.
-
Kısa vadede değil ama ilerde bir gün o kanal yapılacak gibi...
-
Kaç senedir hala yapılamadı. Lütfen yapılsın.
Fakir fukaraya bir sürü konut verilsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
rant shiplerini anladım da en büyük lüksü 50 gram etli tavuk dürüm sipariş vermek olan garibanlara ne oluyor da savunuyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sahsen benim bir kanala ihtiyacim yok. Enflasyon sorunu cozulmus olur, ekonomi duzelir, fakir ve ac kalmaz iste o zaman dusunuruz. Boyle bir kanal Istanbulun trafik sorununa nasil etki eder, en cok kimler icin bir yasam alani olur. Turistik bir bolgemi yoksa sadece ultra zenginlere hizmet edecek birseymi olur. Kac kopru gerekir, orayan yapacagin Kanalin orda yasayan canlilara etkisi nedir?
Suan buna ihtiyaci olan varsa onlarda yandas muteahhitler ve Katarlilardir, halkin cebine girecek olan yine kaziktir. Zamanlama acisindan bir kere cok yanlis. Iktidar adeta bu proje icin IBB ye operasyon cekip Hazineyi hergun zarara sokmakta ve hazinenin girdigi zarar zerre umrunda degil.
Anladigim kadariyla bu projelerden kendi ceplerine akacak nehirler icin yol yapmaya calisiyorlar, bu kadar bu ise istahli olma nedeninin baska bir aciklamasi olamaz. Laz muteahhitlerin talan alani oldu ulke ve Milli Iradeyide telef ediyorlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Adamlar o kadar çok rant yediki bunu bir ihtiyaç olarak görmeye başladı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vizyonu sınırlı olanlar ve her şeye rte nefreti etkisiyle bakanlar Kanal İstanbul'u anlayamaz.
Yapıldığında İstanbul ekonomik olarak pozitif anlamda ikiye katlar.
Çatır çatır da yapılacak inşallah.
-
Boğazda trafik çok mu sıkışık
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
:))))
3.köprü de yapıldığından artık sıkışık değil.
tek köprü kalsaydı, İstanbul 2 ile bölünürdü muhtemel.
-
-
istanbul havalimanı yaptılar ve 2018 kasım ayında kullanmak istedim ama istanbul-ordu rotası 505 liraydı THY ile.. gittim Atatürk havalimanından 189 liraya THY bileti aldım uçtum... bu mu lan hizmet? sonra Atatürk havalimanı kapanınca yeni havalimanının kazık fiyatları kıçımıza girdi..
böyle hizmet verecekler ise defolup gitsinler. neresi hizmet lan bunun? dalga geçiyorsunuz millet ile resmen, aynı şey köprüler, tüneller ve yollar için de geçerli.
bir de diyorlar ki ötv yi yani deprem vergilerini başka yerlere kullandık diyorlar. ulan deprem vergisini sen nasıl başka yerlere kullanırsın? bu hükümetinde bu muhalefetinde derhal yok edilmesi gerekiyor.
-
bedava hizmet... ne güzel ya..
İstanbul'da yeni yaptığın bina için bile bedavaya ruhsat alamıyorsun, eğer iş adamı isen vay haline bir de..villa hediye edersin artık. (ironi içerir)
Ülkeye hiçbir katkısı olmayacak bu katar istanbul projesini halen yapacağız demek, halkı ve bilimsel raporları hiçe saymaktır. Nereye kadar sürecek bu rant projeleri? |
![]() |
İstanbul nufüsünü 20 milyondan 30 milyona çıkartmak nasıl bir ihtiyaç müteaahitler aç kaldıysa tüm ülkeye fiber döşeme işi verin köye 10 kmye kadar 7 şeritli yol var saatde 100 araba geçerse iyi illa para gömecekseniz vatandaşın ihtiyaçlarına gömün metro yapın 5g gelecek diyorlar 4G daha 1 mbiti geçmiyor reklamlarda bol bol uçuşan droncell'leri gördük MaşaAllah depremde nerdeydi bunlar dozer kepçesiyle para alıp iğne şırıngasıyla damlatıp hizmet sunuyor bunlar önce çok iyi olan ekonomiyi düzelt asgari ücreti net 1500 dolara çıkart memlekette aç açık evsiz insan kalmasın heryere fiber döşe 5g yap kentlerde şehiriçi ulaşım berbat istanbul için en az 1000km+ izmir ankara için 500+km metro ağları olmalı ondan sonra kanal istanbulmu yapıyon ankaraya denizmi getiriyon ne yaparsan yap |
Iktidari destekleyen arkadaslara samimiyetle soruyorum, Kanal Istanbul Halk icin nasil bir ihtiyactir bizi aydinlatabilirmisiniz? Istanbul ve orda yasayanlara ne gibi bir katkida bulunacaktir? Eski Istanbul dedigimiz Karayi bir Adaya cevirecek olan bu proje, Eski Istanbul Karasinin trafigini felc etmeyecekmi arka ve ön taraftaki trafik ve köprü gecisleriyle? Edirneden Anadoluya giden Araclarda bu suni köprülerden gecerken yine Istanbula yük olmus olmayacakmi? Ben düsünüyorum hicbir artisini göremiyorum. Bogazlardaki Gemi trafigini azaltacak deniyor, Gemiler neden bedavaya bogazdan gecmek varken parali olacak Kanal Istanbuldan gecsinlerki? Montrö anlasmasiyla bu güvence altindadir, yabanci Gemileri Kanaldan gecmeye zorlayamazsiniz. |
50 senedir anlatıyorlar zaten, daha ne anlatacaklar? İnönü zamanındaki karne olayını, Kıbrıs harekatı ve ambargo sonrası yağ kuyruklarını bol bol anlatıyorlar. 20 yaşında genç bile chp iktidarı görmüş gibi anlatıyor. Ters mantıkla birşeyin hayırlı olup olmadığına karar verilemez. Kanal İstanbula gelirsek, japonya gibi 1.25 trilyon doların üzerinde döviz rezervin olur, bütçe fazlan olur bunu yaparsın. Ekonomi durumu belli, bütçenin hali ortada. Bu şartlarda sadece birilerine ciddi imtiyazlar, ipotek vererek, çocukları geçtik, torunları, onların çocuklarını borçlandırarak yaparız. Geçiş ve müşteri garantili projelerin bütçeye yükünü düşün. |
Benzer içerikler
- discord açılmıyor
- filistinin osmanlıya yaptıkları
- 4 katlı 8 daireli bina maliyeti
- dişi inek eti yenir mi
- iran'da araba fiyatları 2025
- aircar fiyat
- temu alışveriş limiti
- market fiyatları karşılaştırma uygulaması tübitak
- adıma şirket var mı sorgulama
- gizli numara
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X