Şimdi Ara

Üfler nickli üyenin Tepecikli'den daha sapık olduğunun kanıtı (SS'li)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
1.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 ay
  • Cevaplayan Üyeler 25
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 14 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • El Topo (4 mesaj) WILDBOYS (3 mesaj) L e g a c y (3 mesaj) Üfler (2 mesaj) RevengeRain (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (17 mesaj) Mobil (6 mesaj) Mini (2 mesaj) (10 mesaj)
  • @
8 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Üfler nickli üyenin Tepecikli'den daha sapık olduğunun kanıtı (SS'li)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    21 Mesaj
    Konu Sahibine Özel



    Yakıştıramadım hocam,ben seni çok sevmiştim sen neden bana böyle yaptın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L e g a c y -- 17 Mayıs 2021; 19:48:33 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    |
    |
    Bahsedilenler: Üfler




  • Ben foruma geleli 3 ay oldu, üfler hocam üzerimde güzel bi izlenim bıraktı, gerek yerinde trolleriyle olsun gerek haklı yorumlarıyla olsun. Üfler hocamı yedirmem aynı zamanda burda bi propaganda var apacık belli. Dostlar sakın kanmayın .d

    Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Sanal ortam da bu kadar sevenimin olması destekçimin olması beni son derece mutlu etti. Sevgiler

  • Çavuş
    59 Mesaj
    Up

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    248 Mesaj

    Tepecikli anca deliklerle uğraşsın


    Üfler haşin bir şekilde dişilerin üzerine gidiyor.

  • Onbaşı
    21 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam Tepecikli şimdiki adıyla Kütahyalı77 mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    RevengeRain kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    16 Mesaj
    Ben foruma geleli 3 ay oldu, üfler hocam üzerimde güzel bi izlenim bıraktı, gerek yerinde trolleriyle olsun gerek haklı yorumlarıyla olsun. Üfler hocamı yedirmem aynı zamanda burda bi propaganda var apacık belli. Dostlar sakın kanmayın .d

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    248 Mesaj

    Evet hocam.

    |
    |
    L e g a c y kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • uflere benim de kanim isindi kafa dengi birine benziyo

    |
    |
    tr_rookie_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Üfler hocam doğrusunu bilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    21 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Ne kadar çok üfler fanboyu varmış



    Şaka maka bende severim kendisini

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2585 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    C0NSI


    Üfler'i sevenler beni bloklasın

  • Yarbay
    2125 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_rookie_

    Ben foruma geleli 3 ay oldu, üfler hocam üzerimde güzel bi izlenim bıraktı, gerek yerinde trolleriyle olsun gerek haklı yorumlarıyla olsun. Üfler hocamı yedirmem aynı zamanda burda bi propaganda var apacık belli. Dostlar sakın kanmayın .d

    üfleri yedirmeyiz @Üfler

    |
    |
    Bahsedilenler: Üfler

  • neden sevmiyorsun ?

    |
    |
    C0NSI kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    üflere laf yok üfelere laf atan karşısında beni bulur  

    |
    |
  • Yarbay
    2585 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    C0NSI


    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3F89D34A3

    neden sevmiyorsun ?

    Gereksiz şekilde her konuya mesaj atanları sevmiyorum genel olarak. O da bir ara çok yazıyordu, şimdi azaltmıştır belki bilmiyorum bayadır bloklu

    |
    |
  • Binbaşı
    1245 Mesaj

    Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Sanal ortam da bu kadar sevenimin olması destekçimin olması beni son derece mutlu etti. Sevgiler

    |
    |
  • Yüzbaşı
    977 Mesaj

    Madem siz desteklediniz şimdi destekleme sırası ona geçecek  

    |
    |
  • Er
    6 Mesaj
    Temiz cocuk ben tanirim fakir ama gururlu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    78 Mesaj
    Sende mi Üfler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moredecai -- 17 Mayıs 2021; 22:10:26 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    18 Mesaj



    Abi seni cok seviyorum hayranimsin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
En ucuz kedi maması fiyatları
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.