Şimdi Ara

UEFA Şampiyonlar Ligi 6.Maç | Dinamo Kyiv - Beşiktaş | 6 Aralık Salı | 22.45

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
1.570
Cevap
2
Favori
32.053
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Canlı Maç Takip Forumları >> Beşiktaş >> UEFA Şampiyonlar Ligi 6.Maç | Dinamo Kyiv - Beşiktaş | 6 Aralık Salı | 22.45
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1714 Mesaj
    Net ofsayt



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    504 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Assassin2016


    quote:

    Orijinalden alıntı: takingthere27


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arslan Yabgu

    Şu an Beşiktaş ile dalga geçenin TÜRKlüğünden şüphe ederim. Gidin başka köşede eğlenin.

    Sanane kardeşim sanane, sen kimsin ki benim Türklüğümü bir futbol klubünün oynadığı maçla sınıyorsun. Yemişim Beşiktaşı, beter olsunlar!

    Haddini bil haddiniii

    Yarın bir gün Fener yenilirken eğlenmeye gelenler olunca da aynı düşünceleri düşünüp hiç küfür etmeden adamlar haklı diyebilirsen ne mutlu bana ama diyemeyeceksin şu yazının şeklinden belli bu.

    Kardeşim yazarken golü kaçırdın ya, 6 oldu tekrarı gösteriyorlar izle istersen
    _____________________________




  • Binbaşı
    1955 Mesaj
    Abubakara ağır ceza verilmeli. Bu ne rezillik ya takım en azından savunma yapar onuda yapamıyonuz sinir oldum yemin ediyorum ya
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2131 Mesaj
    Net ofsayt.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PS 4-PSN:erbaa82

    Oynadığım oyunlar : BF 4, BF1, FIFA 18, PES 2018
  • Yarbay
    2825 Mesaj
    Gslilerde ciksin konudan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    801 Mesaj
    Penaltı ve kırmızı kart hatalı. Hakem resmen maçı aldı adamlara verdi. Tam Beşiktaş gol atacakken Penaltı ve kırmızı... sonra da koptu maç zaten. Son gölde ofsayt bu arada :)



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11836 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5599 Mesaj
    Neden 6 beyler?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    775 Mesaj
    Abi bu kol bozuk pres yapmıyo değiştirir misin



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Bizler sadece olmamız gereken insanlarla beraber olduğumuzda daha iyi insanlar oluyoruz...
  • Yüzbaşı
    720 Mesaj
    Kanal değiştiriyorum gol oluyo yapmayın oğlum ya



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    666 Mesaj
    Efendi büken Kiev
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2233 Mesaj
    Aldirma gonuuul aldirma



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    Don't stop till you get enough...
  • Yüzbaşı
    651 Mesaj
    birisi penaltı diğeri ofsayt olan 2 golü hakem attı resmen kalemize, birazdan gidip kafayla bir gol de atabilir atılmışı var...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1955 Mesaj
    lan 7 oluyodu az daha
    |
    |
    _____________________________
  • 7 GELİYORDU AHH BE



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1060 Mesaj
    asduashdasudhsaudhasudhasd ulan ya
    |
    |
    _____________________________
    Türkiye Türklerindir.
  • Yüzbaşı
    766 Mesaj
    Ahhh be



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ATAM İZİNDEYİZ.
  • Yarbay
    2853 Mesaj
    7 kaçtı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    506 Mesaj
    Gol olsa 8 gelmişti beee



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6691 Mesaj
    6. gol ofsayt. Aptal hakemler zaten 5 olmuş. Şüphe varsa kaldır işte bayrağı



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Mobilya Takımları
SEO
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.