Şimdi Ara

[Ücretsiz, iOS/Android] Swift Swing - Estetik ve minimalist görsellere sahip bir sonsuz arcade oyunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Ben, Istanbul'da yaşayan bağımsız bir oyun geliştiricisiyim ve yeni çıkan super-casual, endless, arcade olarak tanımladığım mobil oyunum Swift Swing'i size birinci elden sunmak ve haberdar etmek istedim. Oyunla ilgili bilgiler aşağıda yer almaktadır. Umarım beğenirsiniz! Her türlü görüş, yorum ve sorulara açığım, elimden geldiğince de cevaplamaya çalışacağım.

    iOS: https://itunes.apple.com/app/id1203616466
    Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.burakkurkcu.swiftswing



    Basın kiti: http://burakkurkcu.com/press/sheet.php?p=swift_swing

    Oyun adı: Swift Swing
    Açıklama: Estetik ve minimalist görsellere sahip bir sonsuz arcade oyunu.
    Çıkış tarihi: 15/03/2017
    Platformlar: iOS & Android
    Ücret: Bedava



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakkurkcu -- 16 Mart 2017; 16:22:7 >







  • gorsel acidan muazzam duruyor. sag ve sol top yerine swipe olmasi da unique olmasini saglamis. ben begendim.
  • ASO Yanlış yapıldığı için Google Play de rasgele aratılması imkansız. Eğer düzeltmezseniz ve marketing konusunda araştırma yapmazsanız belli bir indirmeyi geçemezsiniz

    [Ücretsiz, iOS/Android] Swift Swing - Estetik ve minimalist görsellere sahip bir sonsuz arcade oyunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 16 Mart 2017; 15:18:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Korkmaz

    ASO Yanlış yapıldığı için Google Play de rasgele aratılması imkansız. Eğer düzeltmezseniz ve marketing konusunda araştırma yapmazsanız belli bir indirmeyi geçemezsiniz

    [Ücretsiz, iOS/Android] Swift Swing - Estetik ve minimalist görsellere sahip bir sonsuz arcade oyunu



    Selam Zafer,

    Ben de gördüm bu raporu SensorTower'dan baktığımda dün, aslında keywordleri falan da çıkış öncesi hep SensorTower'dan bakarak ve araştırarak seçmiştim ve ona göre descriptionlar hazırladım. iOS'te direkt keywordler giriliyor zaten ancak özellikle GooglePlay'de biraz daha üzerinde çalışmam lazım görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burakkurkcu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Korkmaz

    ASO Yanlış yapıldığı için Google Play de rasgele aratılması imkansız. Eğer düzeltmezseniz ve marketing konusunda araştırma yapmazsanız belli bir indirmeyi geçemezsiniz

    [Ücretsiz, iOS/Android] Swift Swing - Estetik ve minimalist görsellere sahip bir sonsuz arcade oyunu



    Selam Zafer,

    Ben de gördüm bu raporu SensorTower'dan baktığımda dün, aslında keywordleri falan da çıkış öncesi hep SensorTower'dan bakarak ve araştırarak seçmiştim ve ona göre descriptionlar hazırladım. iOS'te direkt keywordler giriliyor zaten ancak özellikle GooglePlay'de biraz daha üzerinde çalışmam lazım görünüyor.

    Kelimeleri popülerliğine göre seçtiysen gözükmez. Gözükmesi için baya bi indirme alman gerekiyor. Subway Surfers veya Temple Run keywordlerine rakip olabilmen için onlar kadar indirme alman gerekiyor yoksa Ilk 250ye giremediğin için gözükmüyorsun. O yüzden daha az aratılan ama aratıldığında Ilk 250de gözüküceğin kelimeler ara




  • Uyarmam lazım Descriptiona keywords diye yazmışınız bu yasak Google Play de uygulamanızı kaldırabilirler onu silmenizi tavsiye ediyorum.

    Ayrıca Google Play Arama sistemini açıklıcak bir örnek veriyim.
    Oyunun türkçe ingilizce her dil olursa olsun yazdığınız tüm keywordleri algılıyor. 5000 Karakter Limitiniz varsa 3 dil kullanırsanız bu karakter limiti 15000 oluyor. Her dilin keywordunu algılıyor ve birden fazla kullanılar keywordler daha etkili oluyor.

    Çözebildiğim kadarıyla böyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 16 Mart 2017; 17:25:58 >
  • Minimalist grafikler harika olmuş.
  • Grafikler harika ve yumuşak olmuş. Fakat biraz daha özellik eklenebilir belki. Editörün seçmesi dileği ile, başarılar. (:

    (Not olarak @ZaferKorkmaz doğru söylüyor, açıklama kısmına keyword yapmak Privacy&Policy 'e aykırı. Moderator denk gelirse kaldırabilir uygulamayı.)
  • Android'te açıklamadaki Keywords kısmını aslında bugün ekledim yasak olduğunu düşündüğüm için eklememiştim. SensorTower keywordleri alamayınca ekledim ama kaldırayım hemen.

    Uyarı için teşekkürler Zafer ve Dentrax :)

    Dentrax ve 1ht1baron ayrıca beğendiğinize sevindim, çok teşekkürler güzel yorumlarınız için :)
  • Güzel haber, Apple AppStore'da bugün feature listelerinin yenilenmesiyle oyun Türkiye'de 6. sıradan, ve bir çok küçük ülkede de son sıradan da olsa anasayfadaki "New games we love" listesine girerek feature oldu.
  • İndirdim 5 yıldız ve yorumumu yaptım. Sektörde türk geliştiricilere her zaman destek veriyorum. İki üç aya bu sektöre girmiş biri olarak bende bulunmayı düşünüyorum. Geliştirmelerin devamını diliyoruz :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burakkurkcu

    Güzel haber, Apple AppStore'da bugün feature listelerinin yenilenmesiyle oyun Türkiye'de 6. sıradan, ve bir çok küçük ülkede de son sıradan da olsa anasayfadaki "New games we love" listesine girerek feature oldu.

    Yorumumda demiştim ve seçileceğini tahmin ediyordum. :D Sürekli güncellemeler ver, Apple sever yenilikleri. (:
  • oyunu beğendim severim böyle oyunları

    Fakat benim gözüme çarpan hoş gözükmeyen kötü bir yanı var ekran tam değil yani siyah alanlardan(tuzak) bahsediyorum.

    [Ücretsiz, iOS/Android] Swift Swing - Estetik ve minimalist görsellere sahip bir sonsuz arcade oyunu

    yanlardan ve üst kısımdan siyah alanlar biraz kısılarak daha güzel göze hoş gelen sonuç olabilir gibi geliyor bana bu benim fikrim

    başarılar




  • Hocam hangi dilleri kullandın neyle geliştirdin?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel olmuş unity ile mi geliştirdiniz ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • @ceyhu7n
    Selam, beğendiğine sevindim :) Sen bahsetmesen sanırım prototip zamanlarından beri öyle olduğu farketmeyeceğim ve alıştığım bir detay olmuş. Oyunun ilk prototipi ve oynanışı böyle değildi, vurdukça yukarıya gitmeyen sabit bir odada, sabit bir sarkaç vardı ve dikenler duvarların içinden çıkıyor ve geri kayboluyordu. O zamandan sonra çeşitli iterasyon süreçlerinde bu mekanik değişince nedense o duvarları da öyle bırakmışım aslında olmasa daha iyi olurdu sanırım, belki bir update ile değiştiririm :)

    Tıbbi Atık ve @Chill Man
    Oyunu, Unity3D motoru ile, C# dilinde programlayarak geliştirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakkurkcu -- 24 Mart 2017; 1:18:2 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.