Şimdi Ara

Uçaklara Paraşüt ( 4 yil sonra fikrimi kullanmislar ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
6.945
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ToR

    quote:

    Orijinalden alıntı: cidik

    150-200 bin tonu naısl taşıyacaksısn kardeş paraşütle?




    Adam guzel sallamis.
  • fight club taki uçak sahnesini izle anlarsın
  • patentini alıyorum beyler
  • Savaş uçaklarındaki pilotun fırlatıldığı gibi diyosun. Aslında yapılabilir ama sorun şu ucağın üst kısmının açılabilir yapıda olması lazım tıpkı F-16larda o camın fırladığı gibi sonrası yolcuların oturduğı kısmın hafif modüler uçağın ana kısmına bağlı olması gerek muda maliyeti ciddi şekilde artırır insan hayatı ucuzdur. Einstein ile bağım yok baranla hiç yok biri laf sokarsa intikamını acı alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NinjaNejat -- 3 Nisan 2011; 21:09:57 >
  • O kadar kumasin ucaga katacagi extra agirligida hesap etmek gerek.

    Kisacasi akıl kari degil.

    Ucak su an zaten cok guvenli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NinjaNejat

    Savaş uçaklarındaki pilotun fırlatıldığı gibi diyosun. Aslında yapılabilir ama sorun şu ucağın üst kısmının açılabilir yapıda olması lazım tıpkı F-16larda o camın fırladığı gibi sonrası yolcuların oturduğı kısmın hafif modüler uçağın ana kısmına bağlı olması gerek muda maliyeti ciddi şekilde artırır insan hayatı ucuzdur. Einstein ile bağım yok baranla hiç yok biri laf sokarsa intikamını acı alırım.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker

    O kadar kumasin ucaga katacagi extra agirligida hesap etmek gerek.

    Kisacasi akıl kari degil.

    Ucak su an zaten cok guvenli.



    devede kulak bile sayılmaz hocam o ağırlık
  • boşuna masraf.
  • la zaten 10 yılda bir kaza oluyor. ne gerek var böyle şeylere. maliyetini hiç düşündünmü?
    bu 10 yılda bi olan kazalarda ya inişte ya da kalkıştaki mekanik arızalardan oluyor. o alet oradan çıkacakta paraşüt açılacakta yolcular kurtulacak, pehhh



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Banzai! -- 3 Nisan 2011; 21:30:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Banzai!

    la zaten 10 yılda bir kaza oluyor. ne gerek var böyle şeylere. maliyetini hiç düşündünmü?
    bu 10 yılda bi olan kazalarda ya inişte ya da kalkıştaki mekanik arızalardan oluyor. o alet oradan çıkacakta paraşüt açılacakta yolcular kurtulacak, pehhh



    tmm hocam öle olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurofıghter


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker

    O kadar kumasin ucaga katacagi extra agirligida hesap etmek gerek.

    Kisacasi akıl kari degil.

    Ucak su an zaten cok guvenli.



    devede kulak bile sayılmaz hocam o ağırlık


    Type MTOW(maximum kalkış) [metric tons] MLW (Maximum iniş) [metric tons] TOR [m] LR [m]

    Boeing 737-800 79.15 65.32 2308 1634

    Minimum 65 ton taşıyacak bir paraşüt diyorsun ama ağırlığı ve kaplayacağı yeri önemsemiyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechaniker -- 3 Nisan 2011; 20:43:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker

    quote:

    Orijinalden alıntı: eurofıghter


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker

    O kadar kumasin ucaga katacagi extra agirligida hesap etmek gerek.

    Kisacasi akıl kari degil.

    Ucak su an zaten cok guvenli.



    devede kulak bile sayılmaz hocam o ağırlık


    Type MTOW(maximum kalkış) [metric tons] MLW (Maximum iniş) [metric tons] TOR [m] LR [m]

    Boeing 737-800 79.15 65.32 2308 1634

    Minimum 65 ton taşıyacak bir paraşüt diyorsun ama ağırlığı ve kaplayacağı yeri önemsemiyorsun.



    hocam koyduğum resme bakarsan amaç uçağı taşımak değil




  • Paraşütlü küçük uçaklarda dahi en önemli sorunlardan biri paraşütü açmadan önce uçağı yavaşlatmak gerekliliği aksi taktirde paraşut açılır açılmaz parçalanıyor. Bu sebeple küçük, hafif ve yavaş uçan pırpır uçaklarda paraşüt önce küçük çaplı açılarak uçağı yavaşlatmaya çalışıyor ancak bu esnada yüzlerce metre irtifa kaybı olabildiğinden düşük irtifada işe yaramıyor. En modern paraşütler en fazla 1-2 ton taşıyabildiğinden ve jet uçaklar çok çok hızlı uçtuğundan (saatte yaklaşak 1000 km)paraşüt daha kabini yavaşlatamadan derhal parçalanacağından böyle bir sistem şimdilik imkansız olur herhalde...

    Zaten eğer yolcu uçağı yapısal bütünlüğü kaybolmaksızın sadece motor gücünü kaybetmişse bir planör gibi süzülerek kontrollü olarak irtifa kaybeder. Yere temas ettiği zorunlu iniş yaptığı yer biraz düzgünce bir araziyse ve yakıtını boşaltabilmişse yolcuların çoğu hayatta kalabilir.




  • Ucaga takicaklArina yolculara verseler daha manyikli olmaz mi kaptam bakti ucak gidiyo talimatla herkes bir bir atlasin.atlayislarda arkadan bi yerden olsun ki ucagin motorlarda kiyma olmasin millet .

    Gayet guzel fikir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurofıghter

    demek istediğim aslında bu
    paint TERK :D


     Uçaklara Paraşüt ( 4 yil sonra fikrimi kullanmislar )

    mantık olarak savaş uçaklarındaki gibi

    Paint terk in buysa CS de nasılsındır
  • 3 tane insan kurtarcan diye havayollarını batırmak mı istiyorsun ?
  • benimde şöyle projem var yörüngeye dev mıktanıslar yerleştirces ondan sonra uçak uçuyoya diyelim düşüyo yolcular bağırıyo falan o esnada miknatislari devreye sokcas ve uçağı çekicek miknatis yörüngedeki şeye kadar ondan sonra herkes paraşütle atlıcak sırayla
  • yat artık gece gece icad çıkartma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gayipten Gelen Ses

    benimde şöyle projem var yörüngeye dev mıktanıslar yerleştirces ondan sonra uçak uçuyoya diyelim düşüyo yolcular bağırıyo falan o esnada miknatislari devreye sokcas ve uçağı çekicek miknatis yörüngedeki şeye kadar ondan sonra herkes paraşütle atlıcak sırayla

    hadi yaptik diyelim miknatisa o yukseklikten bisey duserken carpma etkisini dusundunmu hic?
    igne ile miknatisi cekerken bile nasil bir hiz olusuyor arada sen yukardan dusen birini yorungedeki miknatisa tutturmaya calisiyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsosyalBilgisayar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gayipten Gelen Ses

    benimde şöyle projem var yörüngeye dev mıktanıslar yerleştirces ondan sonra uçak uçuyoya diyelim düşüyo yolcular bağırıyo falan o esnada miknatislari devreye sokcas ve uçağı çekicek miknatis yörüngedeki şeye kadar ondan sonra herkes paraşütle atlıcak sırayla

    hadi yaptik diyelim miknatisa o yukseklikten bisey duserken carpma etkisini dusundunmu hic?
    igne ile miknatisi cekerken bile nasil bir hiz olusuyor arada sen yukardan dusen birini yorungedeki miknatisa tutturmaya calisiyorsun

    adam inanmış lan olabilitesini bile düşünmüş




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.