Şimdi Ara

Uçak Bakım Teknisyenliği Hakkında kafama takılanlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
33
Cevap
1
Favori
18.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 16
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 35 gün 21 saat 40 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Boeing747 (5 mesaj) fbseyhan (4 mesaj) merthehoman (4 mesaj) Ulussoy (3 mesaj) kilincarslan91 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (18 mesaj) Mobil (11 mesaj) Uygulama (3 mesaj) (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Havacılık >> Uçak Bakım Teknisyenliği Hakkında kafama takılanlar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    107 Mesaj
    en büyük dezavantajı logbook doldurmak. Yani belli işleri yapmış olmanız gerekiyor ancak bu kabiniçindeyken zor bu yüzden aşağı da arkadaşlarınızdan rica edip başka işlere de saat açmanız gerekli. Ayrıca evet thyteknik revizyon kabiniçinden mekaniğe geçen arkadaşlarım var, yani bu imkansız değil ama kolay birşeyde denemez. AÇıkçası 4 yıllık motor okuyup kabine geçtim diye boşuna okudum düşünme , motora da geçmiş olsan sistemden dolayı aslında boşuna okudun :D Yani 18 yaşında atıyorum bağcılar lisesinden mezun olup işe başlayan birisi 3 yılda lisans alabiliyorken 5 yıl üniversite (şimdi 4 müş eskiden hazırlık zorunluydu) okuyan birisi de 3 yılda lisans alıyor hiç bir fark yok :)
    |
    |
  • Teğmen
    129 Mesaj

    Hic bir dezavantaji yok arkadasim her yerde calisiliyor zaten motor bakimi diye bir yerde yok sirketimizde cok dert etme bu isleri sen guzelce isini ogren sinavlarini ver sonrasi gelir zaten hatta avantaj bile olsbilir kabin ici sana
    |
    |
    Estü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    1 Mesaj
    Merhaba üniversitede uçak bakım teknisyenliği okumak istiyorum bu bolümü tercih etmemdeki en buyuk neden yurt disi hayalim olmasında dolayı sizce yurt dışında calisabilirmiyiz ? , Saygılar
  • Binbaşı
    1778 Mesaj

    Evet kendini yeterli seviyeye getirirsen gayet mümkün
    |
    |
    ba17uhann kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    2 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: merthehoman

    Çok Teşşekür Ederim abi cevapların için öncelikle kafama takılan bir kaç soru daha kaldı onları sormak istiyorum. İngilizcem iyi düzeyde denilebilir Cambridge üniversitesinin her yıl düzenli olarak yaptığı ingilizce sınavlarında 15 arma üzeridne 13 arma aldım fakat "speaking"im tam.
    1. Yunanistan ve Türkiye'den lisans alma arasındaki farklar nedir ? ekstra bir şey fark eder mi ?
    2. Sınavlar zor mudur yoksa çoğu kişinin çalışıp yapabileceği bir sınav mıdır ?
    3. Bu sınavlar TOEFL benzeri ingilizce belirleyen resmi bir şey istiyor mu ?
    4. Yurtdışında çalışmak için ne yapılabilir ?
    Sorularım bunlar yanlışım olmuşşa affola,
    Teşekkür Ederim
    bu okula gittiniz mi? memnun musunuz? yegenim bu sene tercih yapacak
    |
    |
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    https://seyruseferim.com/category/kariyer/

    Merhabalar,

    Tam olarak tek tek sorunun cevabı olmasa da, ben de sektörde bir havacı olarak bu kariyer sayfasını hazırladım. Teknisyenlik, dispeçerlik, pilotluk, load masterlık derken havacılıkta ki meslek kalemlerine yer vermeye çalıştım. Umarım yararlı olur.
    |
    |
  • Er
    1 Mesaj
    Öncelikle merhaba lisanslar ile ilgili kafamda soru işaretleri var şuan Bağcılar mesleki ve teknik anadolu lisesi uçak gövde motor da okuyorum mezun olduktan sonra bir bakım hangarında 3 yıl çalıştıktan sonra gerekli modül ve dil yeterlilik sınavlarını nerede nasıl olacağım onları olduktan sonra onların belgelerini nereye sunup lisansımı alabilirim cavaplarınız için şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B1 lisans -- 6 Temmuz 2021; 19:42:39 >
  • Teğmen
    107 Mesaj

    İyi günler, bağcılar mezunu olanlar yanlış hatırlamıyorsam bir çok modülden muaf olarak çıkıyorlar zaten. Thy teknik-anadolu üni.-kapadokya şimdilik aklıma gelen modül sınavı yapan yerler. Bunlar dışında yurtdışı merkezli sınav yapan yerlerde var, hatta kimisi beşyolda kimisi ankara'da yapıyor bu sınavları, tabii ki ücretli bunlar hep. İngilizceyi ise YDS ile belgelendirmenizi öneririm,45 yeterli ancak en iyisi ki 75+ alırsanız dil tazminatı da alırsınız. Modülleri geçince size sertifika veriyorlar zaten. Bunlar dışında logbook doldurmanız gerekiyor filan. Bunları işe girince daha rahat anlarsınız, anlatması biraz uzun sürer.

    |
    |
    B1 lisans kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    1 Mesaj
    Merhaba, İstanbul Üniversitesi Uçak Teknolojisi bölümünden mezun oldum ve şu an ne yapmam gerektiği hakkında hiç bir fikrim yok. Araştırdımda hiç bir sonuç bulamıyorum. Lisansları almam için tecrübe edinmem gerekiyor, tecrübe edinmek için çalışmam ama iş aradığım zaman tecrübe isteniyor. Ben ne yapacağım hiç bilmiyorum. Bu sektörde çalışan kişiler bana önderlik edebilir mi? Şunu yapabilirsin bunu yapabilirsin diye. Yardımlarınız bekliyorum şimdiden teşekkürler :)
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yagmuralaca

    Merhaba, İstanbul Üniversitesi Uçak Teknolojisi bölümünden mezun oldum ve şu an ne yapmam gerektiği hakkında hiç bir fikrim yok. Araştırdımda hiç bir sonuç bulamıyorum. Lisansları almam için tecrübe edinmem gerekiyor, tecrübe edinmek için çalışmam ama iş aradığım zaman tecrübe isteniyor. Ben ne yapacağım hiç bilmiyorum. Bu sektörde çalışan kişiler bana önderlik edebilir mi? Şunu yapabilirsin bunu yapabilirsin diye. Yardımlarınız bekliyorum şimdiden teşekkürler :)

    İşe girmeye bakın ilanları takip edin. Bu iş için yapacak başka bişey yok tecrübe edinmek için en azından. Yurtdışı mevzularını kovalayabilirsiniz belki. Sektör ölü durumda ama yeni ilan açacaklarını düşünüyorum ben ama henüz değil ve çok yığılma var maalesef.

    |
    |




  • 15 yıllık uçak bakım astsubayı olarak hava kuvvetlerinde fiilen çalışıyorum. Jet motor teknisyeni olarak görev yapıyorum. Bu easa sertifikası nasıl alınır. Bana yol gösterecek biri var mı rica etsem 🙄🙄Sivil sektöre geçiş bizim için çok mu zordur

  • Çavuş
    96 Mesaj

    İlk önce hava kuvvetlerinden ayrılıp sivil bir şirkette minimum 3 yıl deneyim kazanman gerekiyor hocam EASA lisansı için gerekliliklerden birisi 3 yıllık logbook kaydı.

    Daha sonra bir kuruluştan EASA için yaklaşık modül sınavlarını vermen gerekli.

    Biraz zahmetli iş bence askeriyede devam etsen senin için çok daha iyi olur şimdi orda kralsindir sivile gelirsen pek rahat edemezsin ayrica başlangıçta kavun muamelesi görüp düşük bir ücrete çalışmak zorunda kalırsın.
    |
    |
    Turkishstar43 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Anladım istanbul da sinerji havacılık diye bi şirket ile görüştüm. Öncelikli easa için modül sınavlarını verip daha sonra sivil havacılık da şirketlere başvuru yapabilirsin demişti. Öncelikli 3 yıllık logbook gerekli diyorsunuz yani

    Ortalama başlangıç için maaş nedir sizce. Bu sektörde iseniz farazi bi fiyat nedir acaba
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.