Şimdi Ara

TYT KİMYA YARDIM

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
20
Cevap
1
Favori
1.441
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    66 Mesaj

    Arkadaşlar tyt kimya için kitap olarak

    Palme A (k.a ve sb)

    yeterli midir?



    Yoksa bittikten sonra üstüne 1 sb daha gerekir mi?



    Tecrubeleriniz/Tavsiyeleriniz'i bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yoğurtlu Ayran -- 17 Ağustos 2018; 10:9:41 >



    |
    |
    Bahsedilenler: Starixa , Ribas0 , Hep LYS Kasan Adam , Uruk-Hai , Disbanacokmu
    _____________________________
    Buster Baxter iyi çalışmalar diler.



    Özelden yoğurt siparişi alınır.
  • Çavuş
    66 Mesaj
    Up



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Buster Baxter iyi çalışmalar diler.



    Özelden yoğurt siparişi alınır.
  • Er
    11 Mesaj
    Bence yeterli ( ben 1 tane konu anlatımı okudum geçtim kimya çok zorlamiyor )



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    Kimya için çok fazla kaynak çözme zaten.Palme Yayıncılık'ın yanında bir kitap daha çözsen yeter.

    1.PALME

    2.FEN BİLİMLERİ

    Bu yayınlar dışında varsa eski FEM Yayınları çözebilirsin.

    Başta dediğim gibi Kimya genel olarak kolay bir ders.Sınavda tüm öğrenciler en çok neti Fen bilimleri dersleri arasında Kimyadan çıkartır.Kolay gelsin.
    _____________________________
    ben buraya neden çıktım?

    niçin çıktım? nasıl çıktım? bunu izaha gerek yok. gördünüz, yürüdüm çıktım! ama, çıkmamış da olabilirim. çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam çıkmamışımdır. görünen köy... uzakta değildir. buraya çıktık da sonradan çıkmadık mı dedik? bunlar bi takım uydurma laflardır... sahi ya ben buraya neden çıktım? kim çıkardı lan beni buraya?!
  • Çavuş
    66 Mesaj

    Teşekkürler hocam,palme k.a ve sb'den sonra fen bilimleri sb ile kapatacagim tyt kimya'yı.





    Bir de unutmaktan korkuyorum hocam,deneme gerçekten yeterli olur mu,araya koskoca bi ayt kimyası girdikten sonra.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    deBroglie0 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Buster Baxter iyi çalışmalar diler.



    Özelden yoğurt siparişi alınır.
  • Binbaşı
    1799 Mesaj
    Bitirmek sorun değil unutmak sorun. Bir SB yeter ama bitirdikten sonra düzenli olarak deneme öneriyorum. Çok erken bitirirsen bir SB daha çözülebilir bence.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    659 Mesaj
    esen önenirim palmeden ziyade
    _____________________________
    Bir Kanıt sever
  • Çavuş
    66 Mesaj

    Arkadaşlar sizleri de dinlemek isterim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Eels , omerfaruk60
    _____________________________
    Buster Baxter iyi çalışmalar diler.



    Özelden yoğurt siparişi alınır.
  • Çavuş
    66 Mesaj

    Hocam not çıkarmayı önerir misiniz?





    Hem arada bir notlara göz gezdiririm unutmamak için denemelerle birlikte vs.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    emou kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Buster Baxter iyi çalışmalar diler.



    Özelden yoğurt siparişi alınır.
  • Çavuş
    66 Mesaj

    Teşekkürler hocam,inceleyeceğim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BAŞKOMİSER ORHAN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Buster Baxter iyi çalışmalar diler.



    Özelden yoğurt siparişi alınır.
  • Binbaşı
    1799 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yoğurtlu Ayran

    Hocam not çıkarmayı önerir misiniz?





    Hem arada bir notlara göz gezdiririm unutmamak için denemelerle birlikte vs.
    Not tutmak gerçekten zaman istiyor. Sizin öğrenme ve tekrar tarzınız not çıkarmaya uygunsa belki olabilir ama ben not çıkarmayı sevmediğimden not almazdım. Kendinize göre ilerleyin bence.
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj

    Kimya için ara sıra başka kaynaklardan soru çözebilirsin.

    Unutmamak adına.Mesela ben test kitabı çözmek istemediğim zaman denemeleri test kitabı gibi kullanırdım.

    Bu sayede 30/13 soruluk testler çözmüş olurdum.

    Kimyada değil ama Matematikte Karekök AYT denemesininden hocam ile soru seçip çözmüştüm.

    Kısaca farklı tedbirler alabilirsin.
    |
    |
    Yoğurtlu Ayran kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ben buraya neden çıktım?

    niçin çıktım? nasıl çıktım? bunu izaha gerek yok. gördünüz, yürüdüm çıktım! ama, çıkmamış da olabilirim. çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam çıkmamışımdır. görünen köy... uzakta değildir. buraya çıktık da sonradan çıkmadık mı dedik? bunlar bi takım uydurma laflardır... sahi ya ben buraya neden çıktım? kim çıkardı lan beni buraya?!
  • Çavuş
    66 Mesaj

    öyle ahım şahım şekilli tarz not tutmuyorum, kendime yetecek kadar çok da fazla uzun tutmamaya çalışıyorum,not tutmayinca da eksik kalmış gibi oluyorum en iyi bu konuda kendi tarzimdan ilerlemek,teşekkürler hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    emou kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Buster Baxter iyi çalışmalar diler.



    Özelden yoğurt siparişi alınır.
  • Çavuş
    66 Mesaj
    Up



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Buster Baxter iyi çalışmalar diler.



    Özelden yoğurt siparişi alınır.
  • Yarbay
    3638 Mesaj
    Kimyaya 1 sb bile cok aslimda.Palme yeterli baska kitaba gerek yok.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hepsine hükmedecek Bir Yüzük,hepsini o bulacak ,Hepsini bir araya getirip karanlıkta birbirine bağlayacak,Gölgeler içindeki Mordor Diyarı'nda
  • Çavuş
    66 Mesaj
    Up



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Buster Baxter iyi çalışmalar diler.



    Özelden yoğurt siparişi alınır.
  • Çavuş
    66 Mesaj

    Sizleri de dinlemek isterim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: aidenholmes19 , yufas
    _____________________________
    Buster Baxter iyi çalışmalar diler.



    Özelden yoğurt siparişi alınır.
  • Yarbay
    2641 Mesaj
    tyt mat hariç herhangi bir tyt dersi için 1den fazla sb çözmeyin gereksiz.Palme kimya için yeter
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    534 Mesaj
    Yayın denizi YGS ve LYS çözdüm Palme YGS çözdüm Yayın denizi LYS biraz kasıntı ve fazla sözel Palme daha iyi olabilirdi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    166 Mesaj

    Gerekli aciklamayi Uruk yapmis, tyt kimya icin palme a coz yeter hocam.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Uruk-Hai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
bankalar.org
Canlı Tv izle
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.