Şimdi Ara

tyt geo KONULARI kaç ayda bitirilir? (0'dan başlanacak)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 41 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • olishernandez (3 mesaj) MegaWindows (2 mesaj) Guest-270A60C93 (2 mesaj) Türkois (2 mesaj) zamandayolculuketmişadam (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (12 mesaj) Mobil (5 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • her gün düzenli bir 3-4 saatlik çalışmayla tyt geo kaç ayda biter arkadaşlar?




    |
    |
  • up. bende de biraz açılar var

  • birey b (günde en az 3 test)+ kenan kara + istikrar ile kalan sürede geo çok rahat yetişir ama hemen başlayın arkadaşlar fazla geciktirmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leader of Birmingham. kullanıcısına yanıt

    hocam tyt mat'ı tekrar bitirmekle geo arasında kaldım. zannedersem hazirana kadar 2'sini de bitireceğim. kısa olanını 15 tatilde türkçenin yanına sıkıştırmayı düşünüyorum

  • brosbeforehoes kullanıcısına yanıt

    En iyisi hocam, kolay gelsin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWindows

    birey b (günde en az 3 test)+ kenan kara + istikrar ile kalan sürede geo çok rahat yetişir ama hemen başlayın arkadaşlar fazla geciktirmeyin

    hocam 0 temeli olan birisi birey a ile başlasa daha iyi olmaz mı


    ant. geo hakkında ne düşünüyorsunuz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: olishernandez

    hocam 0 temeli olan birisi birey a ile başlasa daha iyi olmaz mı


    ant. geo hakkında ne düşünüyorsunuz



    Alıntıları Göster

    hayır birey b ile başla birey a vakit kaybı benimde temelim yoktu kenan kara + birey b ile tokatlıyorum


    antremanlarla geo hakkında bir şey söyleyemeyeceğim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4-5 ay
  • Tyt geo diyor hocam. Tüm geo 2 soru bankası ile 4 ayda bitiyor zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okeanospetrichor o kullanıcısına yanıt
    Tyt geometri üçgenler, dörtgenler, çember, analitik, katı cisimler
    Bu herif her gün geometri çalışamayacak 4 ay gayet normal bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-270A60C93

    Tyt geometri üçgenler, dörtgenler, çember, analitik, katı cisimler
    Bu herif her gün geometri çalışamayacak 4 ay gayet normal bence

    Her gün düzenli 3-4 saat demiş kanka.


    2 ayda rahat temizlersin. Daha hızlı bitirmeye çalışma. Sorularla uğraş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6-8 ay
    her gun 3-4 saat calisilmiyor geometriye, ciddiyim. geometri hocalari bile cozemiyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunde 3 4 saat geo kasınca geriye kaç saat kalacak reis günde 12 saat fln çalışacaksın heralde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Türkois -- 15 Ocak 2021; 20:56:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karamba007

    6-8 ay
    her gun 3-4 saat calisilmiyor geometriye, ciddiyim. geometri hocalari bile cozemiyo

    yok kanka 2.5 yıl da anca biter.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türkois

    Gunde 3 4 saat geo kasınca geriye kaç saat kalacak reis günde 12 saat fln çalışacaksın heralde

    sadece tyt gireceğim hocam. ayt sıkıntım yok dilciyim

  • Anladım hocam
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.