|
Biliyorsunuz TYT 120 soru AYT ise 80 sorucuk. Ama TYT'ye verilen süre 135dk AYT'ye 180. Yani AYT'ye daha çok süre veriliyor. Puan olarak AYT, TYT'den daha önemli. Ayrıca öğrencilerin çoğu emeğinin karşılığını aldığı için AYT'yi daha çok seviyor. Sizce tüm bu olanlara TYT dayanabiliyor mu? Acaba TYT, AYT'yi biraz da olsa kıskanıyor mu? TYT'nin Türkçeyi zorlaştırması ilgiyi kendisine çekmek için bir hamle mi? Görüşlerinizi bekliyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 109luknouhei -- 24 Eylül 2021; 15:57:52 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






