Şimdi Ara

TVS Flame geliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İsotlar Grubun öncülüğünde faaliyet gösteren Tvs markası bilindiği gibi Tvs Apache 150cc ve Scooty Pep+ modelleri satışta şu an ülkemizde

    2010 itibariyle Tvs Flame modeli daha sonrada cup tarzı motor satışa sunulacakmış

    Tvs Flame


     TVS Flame geliyor


     TVS Flame geliyor

     TVS Flame geliyor


     TVS Flame geliyor


     TVS Flame geliyor


    Teknik detaylar:

    quote:

    VEHICLE SUMMARY
    Name: Flame
    Model: Disc Kick
    Type: Commuter
    Top Speed: 95kph
    Fuel Consumption:
    City 65.00
    Fuel Consumption:
    Highway 80.00

    ENGINE SPECIFICATIONS
    Engine: 3 valve, 4 stroke
    Maximum Power: 10.5 Bhp @ 7500 rpm
    Maximum Torque: 10 Nm @ 6000 rpm
    Gears: 4 Speed
    Bore: 54.5
    Stroke: 53.5
    Cylinder Configuration: NA
    Engine Block Material: NA
    Chassis Type: NA
    Cooling Type: Air Cooling
    Carburetor: NA

    DIMENSIONS
    Length: 2030.00 mm
    Width: 760.00 mm
    Height: 1070.00 mm

    OTHER SPECIFICATIONS
    Weight: 123.00 kg
    Ground Clearance: 165.00 mm
    Fuel Tank: 9.50 ltrs
    Wheelbase: 1320.00 mm
    Electrical System: NA
    Headlamp: 12V - 35W/35W Halogen
    Battery Type: 12V - 5Ah
    Battery Capacity: 12V 5 Ah
    Horn: NA
    Wheel Type: Mag Alloy
    Wheel Size: 2.75x18 - 3.00x18 mm
    Tubeless: False
    Colors: NA

    ACTIVE AND PASSIVE SAFETY
    Suspension(Front): Telescopic Hydraulic Fork
    Suspension(Rear): Twin Tube 5 step adjustable Gas filled
    Brakes: 240mm Disc
    Brakes(Rear): Drum 130mm dia
    Stand Alarm: False

    COMFORT AND CONVENIENCE
    Fuel Guage: Digital
    Self Start: False
    Tacho Meter: Analogue
    Trip Meter: Digital-1
    Alloys: True
    Warranty: NA
    Speedometer: Digital
    Passenger Footrest: True
    Passenger Backrest: False
    Step-up Seat: False
    Pass-light: True
    Low Fuel Indicator: True
    Low Oil Indicator: False
    Low Battery Indicator: False
    High Oil Temp. Indicator: False
    Choked Air Filter Indicator: False







  • Gelirse ne ala fakat bu çok düşük ihtimal olduğunu belirteyim heveslenen arkadaşlara Aynı topiği aylar öncesinden açmıştım çok sağlam kaynaklara dayanarak fakat o da balon çıkmıştı sizin kaynağınızı sorabilirmiyim?

    Konuya ilişkin olarak bu makine aslında rtr 150 yanında görsel ve teknik anlamda pek fark yaratmayacak bir model ybr 125 ybr 125 city muhabbeti gibi asıl bomba rtr 160 ve rtr 180 olacaktı fakat onlarıda iç geçirerek izlemekten öteye geçemedik maalesef.

    İsotlara selamlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    Gelirse ne ala fakat bu çok düşük ihtimal olduğunu belirteyim heveslenen arkadaşlara Aynı topiği aylar öncesinden açmıştım çok sağlam kaynaklara dayanarak fakat o da balon çıkmıştı sizin kaynağınızı sorabilirmiyim?

    Konuya ilişkin olarak bu makine aslında rtr 150 yanında görsel ve teknik anlamda pek fark yaratmayacak bir model ybr 125 ybr 125 city muhabbeti gibi asıl bomba rtr 160 ve rtr 180 olacaktı fakat onlarıda iç geçirerek izlemekten öteye geçemedik maalesef.

    İsotlara selamlar...

    Konuya hemen hemen aynı şeyleri yazmak için girmişdim . Nedense Türkiye'ye bir türlü gelemedi şu rtr160lar flameler eğer gelirse bu modeller arasında rtr160 piyasaya bomba gibi düşer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    Gelirse ne ala fakat bu çok düşük ihtimal olduğunu belirteyim heveslenen arkadaşlara Aynı topiği aylar öncesinden açmıştım çok sağlam kaynaklara dayanarak fakat o da balon çıkmıştı sizin kaynağınızı sorabilirmiyim?

    Konuya ilişkin olarak bu makine aslında rtr 150 yanında görsel ve teknik anlamda pek fark yaratmayacak bir model ybr 125 ybr 125 city muhabbeti gibi asıl bomba rtr 160 ve rtr 180 olacaktı fakat onlarıda iç geçirerek izlemekten öteye geçemedik maalesef.

    İsotlara selamlar...


    Kaynak

    http://www.isotlargrup.com/

     TVS Flame geliyor




  • Tvs Falme her yönüyle tam istediğim motor daha önce bu konuda sayısız mailler attım ve telefon ile görüşdüm

    İnanıyorumki İsotlar bu motoru getirecekdir ve bende elimden gelen çabayı gösteriyorum zaten sitesinde belirtilmiş gün içinde arayıp teyit edicem durumu
  • Engine: 3 valve, 4 stroke

    Gears: 4 Speed




    -------

    3 Subaplı olması enteresan.
    4 Vitesli olması dahada enteresan!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayı Baba -- 12 Ocak 2010; 9:57:58 >
  • motoru küçükde olsa güzelmiş. Fiyatı ne kadar olur aşağı yukarı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -TRioN-

    motoru küçükde olsa güzelmiş. Fiyatı ne kadar olur aşağı yukarı ?


    3000-3500 civarı olacağını tahmin ediyorum.
  • Tvs satış sorumlusu ile görüştüğümde şubatdaki fuardan sonra satışa sunulucakmış

    ve Novarix'in belirtdiği fiyatlardan satışa sunulması muhtemel.
  • Gelecek çok hızlı gelecek
  • 18hp lik RTR 180i getirseler ya bu tel maşalar gelene kadar...şu makina gelsin 4000 lira civarına satılsın bir de yedek parça desteği sağlansın daha ne istiyor isotlar anlamış değilim...

    http://www.tvsapache.com/180-features.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    18hp lik RTR 180i getirseler ya bu tel maşalar gelene kadar...şu makina gelsin 4000 lira civarına satılsın bir de yedek parça desteği sağlansın daha ne istiyor isotlar anlamış değilim...

    http://www.tvsapache.com/180-features.html


    :) Bence siz fazla şey istiyorsunuz. Latife ediyorum tabi ki. Sizinle hem fikirde olmadığımdan değil. Yanlış anlamayın tabi ki güzel olur. Olur da ithalatta uygulanan yüksek vergi oranları ve diğer maliyet unsurları üstüne de ülkemizdeki garip tüketici yönelimleri işin içine girince tabiri caizse malın kıymetini bilecek adam olmayınca firmalar hiç yanaşmıyor belli hacim ve segmentlerdeki motorları getirmeye. 150cc ye kadar problem yok fakat 150cc-600cc arası bermuda şeytan üçgeni gibi. Dikkat ederseniz bu hacimler arasında markadan da öte direk modeller konuşuluyor. Misal 250cc de ss tarzı hangi motoru almalıyım denildiğinde genelde cevap GT250R dır. Cruiser da ise GV250 gibi. Gelin görün ki offroad makinelerde alıcı kitlesi biraz daha bilinçli ve spesifik ihtiyaçlar duyduğundan (GY serisi dandikötesi cross ları dahil etmiyorum genelde onların alıcı kitlesi yine 4-5 cümle yukarıda bahsettiklerim.) daha yaygın tercihler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GullyFoyle -- 17 Şubat 2010; 20:19:37 >




  • 180cc ve 125cc nin vergi dilimi aynı....180RTRi gelmeli... spesifik bir araç değil...
  • Bizim ödediğimiz vergiden bahsetmek istememiştim. İyi ifade edememişim düzeltiyorum. Malın ithali ve satışında ödenen malın maliyetine yansıyan tüm yüklerdi kastım. Örneğin Apache nin bu bağlamda yurtiçinde satılabileceği fiyat alt limiti belli onun çok üstünde de satılmıyor mesela. Firma çok ufak bir farkla piyasaya sunmaz RTR yi. Tipik pazarlama mantığıdır aynı ürün gamında farklı özelliklerde satışı yapılan ürünlerin birbirini kırmaması için fiyat farklılaştırmasına gidilir. Bu durumda yine 4000 lira zor oluyor. 250cc motorların fiyatları da belli yine aynı nedenlerle bir 250 cc nin yarı fiyatına satmazlar, satamazlar (Rasyonel işletme manasında) RTR180 yi. Benzer şeyler zamanında RTR160 için de konuşuldu bir çok forumda. Oldukça geniş bir kitle talep etti bu motoru ama ithalatçı oralı olmadı. Ki getirmiş olsaydı turuncusunun ruhsatı çoktan cebimde olacaktı. RTR180 için spesifik demedim bu arada. Cross/Offroad da yukarıda bahsettiğim ülkemizdeki tuhaf tüketici yönelimi yoktur. Zira ihtiyaçlar daha spesifiktir bu ürün segmentinde (Sağlamlık, performans vb. kıstaslar çok daha önemlidir sürdüğünüz tabiat koşulları nedeniyle. Ve daha akli tercih yaparlar bu segmente yönelenler dedim)




  • eyvallah seni çok iyi anladım....TVS apache 2007 yılı gibi istanbulda bütün kuryelerin altında karınca gibi türedi türedi...vay be dedim tipi şekli güzel hindulara bak dedim helal olsun...isotlar burada doğru hamle yaptı GALİBA dedim...çok geçmedi 1 sene sonra günde 400-600km arası yol tepen kuryelerin altında yedek parça sıkıntısı ve bunu tamamlayan birçok eksiklik yüzünden bu kuryelerin bir çoğu rasyonelliği tercih etti CBF 150 ye dönüş yaptılar. 10-11 ay gibi sürede 40bini 50bini gören TVS ler artık ortalıkta gözükmüyor...150bini deviren CBF150ler hizmet vermeye devam ediyor...

    TVS zaten bilindiği üzere ara bir ürün...satış oranı belli...fiyatı rekabetçi değil sadece alternatif...bu sebeble 5.700lira dahi olsa vitrinine RTR180i yi koyarak en azından ürün gamındaki gelişmelere bakılarak TVS tercih sebebi halini alabilir...ancak bu mantelite ile isotlar hayl kurmaya ve rüya görmeye devam etsinler...2005 unatıkan kararları sonrası sektör zaten dibi boyladı akılcı kararlar ve eli taşın altına sokmak gerekiyor...

    bunu büyük firmalar yapmıyor isotlar neden yapsın...burada da son kullanıcının istekleri ve hayalleri devreye giriyor ama ne işe yarıyor işte forumlarda bir iki karalanmış yazı olarak çıkıyor karşımıza




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.